Από αυτή την εβδομάδα ξεκινά η καταβολή των τελών κυκλοφορίας, που από φέτος θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο.
Για πρώτη φορά, δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια ταχυδρομικά και δεν θα δοθεί στους ιδιοκτήτες το γνωστό αυτοκόλλητο σήμα που τοποθετείται στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να εξοικονομηθούν 80 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό.
Η απόδειξη πληρωμής θα αντικαταστήσει το σήμα κυκλοφορίας, έτσι ο οδηγός θα πρέπει να την έχει πάντα μέσα στο αυτοκίνητο και θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφει τον αριθμό κυκλοφορίας.
Οι πολίτες, είτε με τον κωδικό τους για το Taxisnet είτε με το ΑΦΜ τους, θα μπορούν να βρίσκουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, να το τυπώνουν και ακολούθως να το εξοφλούν σε τράπεζες, ταχυδρομεία, εφορίες ή μέσω web banking.
Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών θα ενεργοποιήσει εντός της εβδομάδας την ηλεκτρονική υπηρεσία, στην ιστοσελίδα www.gsis.gr, όπου οι ιδιοκτήτες των ΙΧ, που δεν έχουν πιστοποιηθεί στο Taxisnet, θα μπορούν να πληκτρολογήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους και τον ΑΦΜ τους και να τυπώσουν το ειδοποιητήριό τους.
Όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο θα μπορούν να πηγαίνουν στην τράπεζα μόνο με την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και τον ΑΦΜ τους για να πληρώσουν τα τέλη.
Αν το ποσό δεν πληρωθεί έως το τέλος του χρόνου, τότε οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να πληρώσουν διπλή την αξία των τελών, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να «μπλοκάρεται» η διαδικασία υποβολής της φορολογικής δήλωσης η οποία είναι επίσης συνδεδεμένη με το Τaxisnet.
Η ΓΓΠΣ, πάντως, θα εντοπίσει με διασταυρώσεις όσους δεν καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας και θα τους στείλει και ηλεκτρονικά το πρόστιμο μέσω του Τaxisnet.
Ωστόσο, έχουν ήδη ξεκινήσει έλεγχοι, προκειμένου να εντοπιστούν οι κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων που δεν μπόρεσαν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2012.
Τα τέλη κυκλοφορίας 2013 υπολογίζονται ως εξής:
• Από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε. 22 ευρώ
• Από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε. 55 ευρώ
• Από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε. 120 ευρώ
• Από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε 135 ευρώ
• Από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε 240 ευρώ
• Από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε. 265 ευρώ
• Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ
• Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρώ
• Από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ευρώ
• Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. 1100 ευρώ
• Από 4001 κ.ε. και άνω 1320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.)
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ:
• 0 – 100 (γρ./χλμ.) 0 ευρώ
• 101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 ευρώ
• 121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ
• 141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ
• 161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ
• 181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ
• 201 – 250 (γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
• Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ
protothema.gr
Για πρώτη φορά, δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια ταχυδρομικά και δεν θα δοθεί στους ιδιοκτήτες το γνωστό αυτοκόλλητο σήμα που τοποθετείται στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να εξοικονομηθούν 80 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό.
Η απόδειξη πληρωμής θα αντικαταστήσει το σήμα κυκλοφορίας, έτσι ο οδηγός θα πρέπει να την έχει πάντα μέσα στο αυτοκίνητο και θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφει τον αριθμό κυκλοφορίας.
Οι πολίτες, είτε με τον κωδικό τους για το Taxisnet είτε με το ΑΦΜ τους, θα μπορούν να βρίσκουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, να το τυπώνουν και ακολούθως να το εξοφλούν σε τράπεζες, ταχυδρομεία, εφορίες ή μέσω web banking.
Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών θα ενεργοποιήσει εντός της εβδομάδας την ηλεκτρονική υπηρεσία, στην ιστοσελίδα www.gsis.gr, όπου οι ιδιοκτήτες των ΙΧ, που δεν έχουν πιστοποιηθεί στο Taxisnet, θα μπορούν να πληκτρολογήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους και τον ΑΦΜ τους και να τυπώσουν το ειδοποιητήριό τους.
Όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο θα μπορούν να πηγαίνουν στην τράπεζα μόνο με την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και τον ΑΦΜ τους για να πληρώσουν τα τέλη.
Αν το ποσό δεν πληρωθεί έως το τέλος του χρόνου, τότε οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να πληρώσουν διπλή την αξία των τελών, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να «μπλοκάρεται» η διαδικασία υποβολής της φορολογικής δήλωσης η οποία είναι επίσης συνδεδεμένη με το Τaxisnet.
Η ΓΓΠΣ, πάντως, θα εντοπίσει με διασταυρώσεις όσους δεν καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας και θα τους στείλει και ηλεκτρονικά το πρόστιμο μέσω του Τaxisnet.
Ωστόσο, έχουν ήδη ξεκινήσει έλεγχοι, προκειμένου να εντοπιστούν οι κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων που δεν μπόρεσαν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2012.
Τα τέλη κυκλοφορίας 2013 υπολογίζονται ως εξής:
• Από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε. 22 ευρώ
• Από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε. 55 ευρώ
• Από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε. 120 ευρώ
• Από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε 135 ευρώ
• Από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε 240 ευρώ
• Από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε. 265 ευρώ
• Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ
• Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρώ
• Από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ευρώ
• Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. 1100 ευρώ
• Από 4001 κ.ε. και άνω 1320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.)
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ:
• 0 – 100 (γρ./χλμ.) 0 ευρώ
• 101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 ευρώ
• 121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ
• 141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ
• 161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ
• 181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ
• 201 – 250 (γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
• Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ
protothema.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.