Μήνυμα από το παρόν στην Ανθρωπότητα του μέλλοντος..

Δεν πρόκειται να σας εκθέσω τη γνώμη μου για το αν η οικονομική κρίση επηρέασε εμένα και την Ελληνική μου επικράτεια, πολιτεία και κράτος, ούτε να σας ικετέψω να βοηθήσετε εμένα και την χώρα μου… Ή να σας δηλώσω αν θα διαδηλώσω αύριο ή πώς βλέπω τις διαδηλώσεις… Ή αν θα εγκαταλείψω την χώρα μου για μια καλύτερη ποιότητα ζωής ή αν παλεύω και πολεμώ να είμαι κάθε μέρα δυνατός και να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου και τους ανθρώπους τριγύρω μου με όμορφα ψέματα…

Αλλά, θα δημοσιεύσω μία φωτογραφία από χθες, λίγα μόλις μέτρα μακριά από τον Λευκό Πύργο στη Θεσσαλονίκη, και η οποία είναι η απάντηση για το αν η κρίση είναι πραγματική ή εικονική πραγματικότητα …:
Αυτός ο άνθρωπος ψάχνει στα σκουπίδια, για να βρει κάτι να φάει…
Θέλει απλά να επιβιώσει…
Αντιπροσωπεύει την επομένη γενιά του κόσμου και σαν ένας μάντης ή προφήτης,
μάς προμηνύει ότι η παγκόσμια οικονομική και κοινωνική κρίση δεν πρόκειται να τελειώσει με μέτρα λιτότητας και βαθιά φτώχεια…
Στην περίπτωση του…
Το χρήμα είναι απλά ένα χαρτί…
Είναι αυτή η εικόνα, η εξέλιξη της ανθρωπότητας πού όλοι μας οραματιζόμαστε;;;
Ποιος είναι ο σκοπός της Ζωής μας;;;
Απλά σκεφτείτε και ανοίξτε τη σκέψη σας  και τον νου σας…..
Ελλάδα, 13 Νοεμβρίου 2012
Αβέλλας Ν. Μιχαήλ
Αν. Δημοτικός Σύμβουλος Δ. Τεμπών – Αστυνομικός – Μακρυχώρι Λάρισας

Σχόλια