Προβλήματα στις μετακινήσεις του θα αντιμετωπίσει την Πέμπτη το
επιβατικό κοινό, εξαιτίας της συμμετοχής των εργαζομένων στα Μέσα
Μαζικής Μεταφοράς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που έχει εξαγγείλει η
ΓΣΕΕ, αντιδρώντας στα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση και σύμφωνα με τους
εργαζόμενους, εκτός των άλλων οδηγούν σε μεγάλες ανατροπές των
εργασιακών σχέσεων.
Συγκεκριμένα, τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) θα κινηθούν μετά τις 9 το πρωί και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ θα ακινητοποιηθούν πλήρως οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.
Έτσι την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο, ενώ για αύριο καταργούνται σε όλη της διαδρομή οι αμαξοστοιχίες :
- 500 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη )
- 501 (Θεσσαλονίκη- Αθήνα)
- 1686 ( Αλεξανδρούπολη-Δίκαια)
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας, θα παραμείνουν τα πλοία την Πέμπτη 18/10, καθώς η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρης πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων, με έναρξη τη 00:01 ώρα μετά τα μεσάνυχτα και λήξη στις 24.00 το βράδυ της ίδιας ημέρας.
Η ΠΝΟ αντιδρά στα νέα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης, που πλήττουν και τον κλάδο των ναυτεργατών και προειδοποιεί ότι η απεργιακή κινητοποίηση της Πέμπτης αποτελεί την απαρχή του προγράμματος των πρωτοβουλιών που πρόκειται να αναληφθούν για τον κλάδο.
«Δυόμισι χρόνια ύστερα από την υπαγωγή της χώρας μας στον μηχανισμό στήριξης Ευρωπαϊκής Ένωσης - Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, που οδήγησε στην υπογραφή των σχετικών Μνημονίων και των Εφαρμοστικών Νόμων, οι ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, αλλά και οι οικογένειές τους, βιώνουν μια άνευ προηγουμένου κατεδάφιση σειράς εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων τους», τονίζεται στην ανακοίνωση της ΠΝΟ.
Στη σημερινή συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής της ΠΝΟ, συζητήθηκε το θέμα της υπογραφής των συλλογικών συμβάσεων εργασίας των ναυτεργατών, οι ανεξόφλητες οφειλές αποδοχών στα πληρώματα, αλλά και η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των Ελλήνων ναυτικών, που φέρεται να επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών.
Στο πλαίσιο του προγράμματος δράσης, που υιοθετήθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση σειράς επαφών με εφοπλιστικές εταιρείες της Ακτοπλοΐας τις αμέσως επόμενες ημέρες, προκειμένου να υπάρξει μια εφ΄όλης της ύλης συζήτηση για τα προβλήματα του κλάδου (όροι εργασίας και αμοιβής, οργανικές συνθέσεις, δεκάμηνη απασχόληση, κλπ.), με τελικό ορίζοντα και στόχο την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας των πληρωμάτων στο χώρο της Ακτοπλοΐας. Σημειώνεται ότι, η ΠΝΟ στην πρόσφατη συνάντησή της με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, έθεσε θέμα υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας για τα πλοία της Αδριατικής, που είναι η ίδια από το 2010, αλλά και για τις εσωτερικές γραμμές του Αιγαίου, που είναι του 2011.
Συγκεκριμένα, τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) θα κινηθούν μετά τις 9 το πρωί και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ θα ακινητοποιηθούν πλήρως οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.
Έτσι την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο, ενώ για αύριο καταργούνται σε όλη της διαδρομή οι αμαξοστοιχίες :
- 500 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη )
- 501 (Θεσσαλονίκη- Αθήνα)
- 1686 ( Αλεξανδρούπολη-Δίκαια)
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας, θα παραμείνουν τα πλοία την Πέμπτη 18/10, καθώς η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρης πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων, με έναρξη τη 00:01 ώρα μετά τα μεσάνυχτα και λήξη στις 24.00 το βράδυ της ίδιας ημέρας.
Η ΠΝΟ αντιδρά στα νέα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης, που πλήττουν και τον κλάδο των ναυτεργατών και προειδοποιεί ότι η απεργιακή κινητοποίηση της Πέμπτης αποτελεί την απαρχή του προγράμματος των πρωτοβουλιών που πρόκειται να αναληφθούν για τον κλάδο.
«Δυόμισι χρόνια ύστερα από την υπαγωγή της χώρας μας στον μηχανισμό στήριξης Ευρωπαϊκής Ένωσης - Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, που οδήγησε στην υπογραφή των σχετικών Μνημονίων και των Εφαρμοστικών Νόμων, οι ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, αλλά και οι οικογένειές τους, βιώνουν μια άνευ προηγουμένου κατεδάφιση σειράς εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων τους», τονίζεται στην ανακοίνωση της ΠΝΟ.
Στη σημερινή συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής της ΠΝΟ, συζητήθηκε το θέμα της υπογραφής των συλλογικών συμβάσεων εργασίας των ναυτεργατών, οι ανεξόφλητες οφειλές αποδοχών στα πληρώματα, αλλά και η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των Ελλήνων ναυτικών, που φέρεται να επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών.
Στο πλαίσιο του προγράμματος δράσης, που υιοθετήθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση σειράς επαφών με εφοπλιστικές εταιρείες της Ακτοπλοΐας τις αμέσως επόμενες ημέρες, προκειμένου να υπάρξει μια εφ΄όλης της ύλης συζήτηση για τα προβλήματα του κλάδου (όροι εργασίας και αμοιβής, οργανικές συνθέσεις, δεκάμηνη απασχόληση, κλπ.), με τελικό ορίζοντα και στόχο την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας των πληρωμάτων στο χώρο της Ακτοπλοΐας. Σημειώνεται ότι, η ΠΝΟ στην πρόσφατη συνάντησή της με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, έθεσε θέμα υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας για τα πλοία της Αδριατικής, που είναι η ίδια από το 2010, αλλά και για τις εσωτερικές γραμμές του Αιγαίου, που είναι του 2011.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.