ΠΗΡΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΣΑΝ ΣΤΙΜΜΕΝΕΣ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΕΣ..

Σε απόγνωση υπάλληλοι της ΑΤΕ...Τους βάζουν να υπογράψουν απόλυση και επανασπρόσληψη από μηδενική βάση...
Διαβάστε την επιστολή που μας έστειλε φίλος αναγνώστης εργαζόμενος στην ΑΤΕ.
Είμαι  υπάλληλος της αγροτικής τράπεζας 30 έτη εργασίας και χρειάζομαι 35 χρόνια υπηρεσίας χωρίς όριο ηλικίας για τη συνταξιοδότηση.
H Aγροτική τράπεζα με τους υπάλληλους της απορροφήθηκε από την τρ Πειραιώς Τονίζεται ότι η Πειραιώς έχει αναλάβει δέσμευση προφορική να προσλάβει τους υπάλληλους της ΑΤΕ άλλα σαν νέα πρόσληψη.
Στις 7-8-2012 και μη εργάσιμη ώρα και ενώ ήμουν σε άδεια ήρθε στο υπηρεσιακό μου mail, ειδοποίηση για υπογραφή σύμβασης με τη Πειραιώς με καταληκτική ημερομηνία παρασκευή 10-08-2012.
Σήμερα 09-08-2012 στείλανε και την απόλυση και καλούμαι μέχρι 10-08-2012 να έχω υπογράψει και τα δυο .

Ο σύλλογος των εργαζόμενων της αγροτικής 5500 μέλη αυτή τη στιγμή κοιτάζει με ποιο τρόπο και πως θα υπογράψουμε τις συμβάσεις και για πιθανή απαλοιφή καταχρηστικών όρων από αυτές και όλα τα υπόλοιπα ασφαλιστικά ,συνταξιοδοτικά δικαιώματα να τα διεκδικήσουμε αργότερα στα δικαστήρια.
Η Πειραιώς απορρόφησε στα υγιή στοιχεία της αγροτικής και το ταμείο εφάπαξ των υπαλλήλων.
Έχει μείνει στο δημόσιο και ο εκκαθαριστής λέει ότι δεν έχει λεφτά να δώσει εφάπαξ.
Επίσης αποζημιώσεις δεν έχει λεφτά να δώσει, δηλαδή με ένα τρόπο βρίσκομαι μετά από 30 χρόνια υπηρεσία 55ετων απολυμένος να ξεκινάω τον εργασιακό μου βίο από την αρχή.... 
Μιλάμε για απίστευτη κοροιδία, απάτη και εμπαιγμό...
ΠΗΡΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΣΑΝ ΣΤΙΜΜΕΝΕΣ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΕΣ.. 




Σχόλια