Διαφάνεια και αδιαβλητότητα ζητάει ο Νικολόπουλος

Την διαφάνεια και την αδιαβλητότητα της διαδικασίας παραπομπής του, καθώς επίσης και την αναβολή τη συνεδρίασης της επιτροπής δεοντολογίας της ΝΔ ζητά ο Βουλευτής Αχαίας Νίκος Νικολόπουλος από τους 15 συναδέλφους του με την πιο μακρά θητεία στην κοινοβουλευτική ομάδα. Πρόκειται για την ομάδα των Βουλευτών από την οποία θα εκλεγεί η επιτροπή δεοντολογίας και ο Ν. Νικολόπουλος σημειώνει πως οφείλουν να λειτουργήσουν ως θεματοφύλακες των κανόνων λειτουργίας του κόμματος και της παράδοσης της παράταξης. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής.

Αγαπητοί Πρόεδροι,
Αγαπητή συναδέλφισσα,
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Αυτή η επιστολή, απευθύνεται σε όλους εσάς, τα κοινοβουλευτικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, που με βάση τον Κανονισμό Λειτουργίας που όλοι μας ψηφίσαμε πριν μερικά χρόνια, αποτελείτε τα εν δυνάμει μέλη της Επιτροπής Δεοντολογίας της Ν.Δ, η οποία στελεχώνεται μετά από κλήρωση, μέσα από τους δεκαπέντε βουλευτές του κόμματος με την πιο μακρά κοινοβουλευτική θητεία.
Χάρη στην πολυετή τιμή που μου επεφύλαξαν οι πολίτες της Αχαΐας είμαι και εγώ ένας εκ των «15» και γι’ αυτό είμαι σε θέση να γνωρίζω πως η σημερινή Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος δεν εξέλεξε ακόμα τη νέα Επιτροπή Δεοντολογίας, η οποία όμως πρέπει να συγκληθεί προκειμένου να αποφασίσει επί της εξαιρετικά οδυνηρής για μένα πρότασης του Προέδρου της Ν.Δ. και Πρωθυπουργού, κ. Α. Σαμαρά για αποπομπή μου από το κόμμα, μετά την ήδη ανακοινωθείσα αποπομπή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα.
Ως εκ τούτου, αποτελεί τόσο για μένα προσωπικά, όσο και για το σύνολο του κόμματος και των αδιάβλητων και δημοκρατικών διαδικασιών που πρέπει να υπάρχουν μέσα σε αυτό, απόλυτη ανάγκη να επικαλεστώ την εμπειρία και την μακρόχρονη πρωταγωνιστική παρουσία σας, κυρίως όμως το πλεόνασμα ευαισθησίας και ευθύνης που η κάθε μία και ο καθένας από εσάς ξέρω ότι διαθέτει, ώστε η εκλογή και η σύγκληση της Επιτροπής Δεοντολογίας να γίνει κατά τρόπο απολύτως αδιάβλητο και σύμφωνο με τον Κανονισμό Λειτουργίας, να υπάρξει ένα γραπτό σκεπτικό του Προέδρου της Ν.Δ. εις βάρος μου, αλλά και να μου δοθεί η δυνατότητα να κληθώ σε απολογία, ώστε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και τις απόψεις μου.
Επιζητώ, δηλαδή, να γίνουν όλα ακριβώς όπως αρμόζει σε ένα κόμμα με μεγάλη δημοκρατική παράδοση, χωρίς «αυτόματες» διαδικασίες και «προειλημμένες» αποφάσεις.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να είμαι απολύτως σαφής, σημειώνοντας ότι επ΄ ουδενί δεν επιζητώ την εύνοια όσων εξ υμών αποτελέσετε μέλη της Επιτροπής Δεοντολογίας. Αντιθέτως, επιζητώ την αυστηρή αλλά δίκαιη κρίση σας. Επιζητώ μια διαδικασία σύμφωνη με τις ιδρυτικές και καταστατικές αρχές μας, αλλά και τις παραδόσεις μας.
Αγαπητή συναδέλφισσα,
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ανήκουμε σε ένα κόμμα που διαχρονικά, είχε και έχει στις τάξεις του, πολιτικούς με μεγάλα πολιτικά και ηθικά αναστήματα και το οποίο, «δια πυρός και σιδήρου» υπερασπίστηκε την δημοκρατία και την πολυφωνία, το δικαίωμα του κάθε στελέχους του στην προσωπική άποψη και κυρίως, την εθνική πολιτική πάνω από την κομματική τακτική.
Είμαι περήφανος που γεννήθηκα και ανδρώθηκα πολιτικά, ανήκοντας μέχρι σήμερα στο κόμμα που ο ιδρυτής του, ο αείμνηστος εθνάρχης, Κωνσταντίνος Καραμανλής, ταύτισε τον Λαό με το Έθνος και την Εθνική Ανεξαρτησία με την Λαϊκή Κυριαρχία, οδηγώντας κάποτε την Ελλάδα ακόμα και εκτός του στρατιωτικού σκέλους του ΝΑΤΟ, καταδεικνύοντας τι πραγματικά σημαίνει εθνική πολιτική, εθνική κυριαρχία και εθνική υπερηφάνεια.
Είμαι περήφανος που ανήκω στο κόμμα, του οποίου η τότε πειθαρχική επιτροπή, επί προεδρίας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, συνεδρίαζε επί επτά ολόκληρες ώρες, υπό τον αείμνηστο Αθανάσιο Τσαλδάρη, προκειμένου να αποφασίσει για την πρόταση διαγραφής του Ανασ. Παπαληγούρα.
Είμαι περήφανος που ανήκω στο κόμμα, εντός του οποίου ο αείμνηστος Πρόεδρος Μιλτιάδης Έβερτ υπήρξε ο «σημαιοφόρος» της ελεύθερης και ιδιωτικής ραδιοτηλεόρασης, προκειμένου να διευκολυνθεί η διακίνηση των ιδεών και η αντικειμενική ενημέρωση των πολιτών, καθώς επίσης της πλατιάς δημοκρατίας στις εσωκομματικές μας λειτουργίες, με ελεύθερη σκέψη και «ορθάνοιχτες πόρτες» στην κοινωνία.
Είμαι περήφανος που ανήκω στο κόμμα του οποίου ο Πρόεδρος και πρώην Πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής είπε «όχι» στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, δεν συμφώνησε στο σχέδιο Ανάν και το οποίο το 2009 υπέστη μια βαριά ήττα, λέγοντας όμως την αλήθεια για τα επερχόμενα στον ελληνικό λαό, κόντρα στο «λεφτά υπάρχουν» και τον χείμαρρο παροχολογίας του κ. Γ. Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ.
Είμαι περήφανος που ανήκω στο κόμμα που «άνοιξε» τις πόρτες του στον λαό και για πρώτη φορά, εξέλεξε Πρόεδρο από την βάση, τον Αντώνη Σαμαρά.
Και θέλω να συνεχίσω να είμαι περήφανος για το κόμμα που με Πρόεδρο τον Αντώνη Σαμαρά θα παραμείνει πιστό στην δέσμευσή του απέναντι στον λαό για σκληρή άμεση επαναδιαπραγμάτευση του επαχθών όρων μνημονίου και ανάσχεση του πρωτοφανούς κύματος ύφεσης και φτώχιας στην μεταπολεμική ιστορία της Ελλάδας.
Αυτή την προσωπική αλλά και συλλογική περηφάνια του Νεοδημοκράτη και του κάθε απλού πολίτη υπερασπίζομαι σθεναρά και θα συνεχίσω να το κάνω, αδιαφορώντας για το όποιο κόστος και την όποια θυσία.
Παραιτήθηκα από την θέση του υφυπουργού Εργασίας, διαπιστώνοντας την υποστολή της κυρίαρχης προεκλογικής μας δέσμευσης για άμεση επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου και για παύση κάθε περαιτέρω μείωσης στους μισθούς και τις συντάξεις.
Έκτοτε, στον δημόσιο λόγο μου υπερασπίστηκα την ανάγκη να παραμείνουμε πιστοί στον προεκλογικό μας λόγο και έθεσα υποψηφιότητα για Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής διακηρύσσοντας ότι το ζήτημα της άμεσης επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου θα πρέπει να τεθεί σε δημόσιο και ανοιχτό διάλογο, μα προπαντός σε ψηφοφορία στην Πολιτική Επιτροπή του κόμματος. Προς τούτο, μάλιστα, συγκέντρωσα ήδη και αρκετές υπογραφές μελών της Πολιτικής Επιτροπής.
Ο Πρόεδρος, από την πλευρά του, αποφάσισε πως πρέπει να τεθώ εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας και προτείνει την διαγραφή μου από το κόμμα. Έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, αλλά και εγώ έχω κάθε δικαίωμα να υπερασπιστώ την άποψή μου, η οποία στο τέλος – τέλος, είναι η εντολή και η ψήφος που οι απλοί πολίτες έδωσαν τόσο σε μένα, όσο και συνολικά στη Ν.Δ. στις πρόσφατες εκλογές.
Για τον λόγο αυτό ζήτησα με επιστολή μου προς τον κ. Αντ. Σαμαρά - και το ίδιο ζητώ και από εσάς - την αναβολή της συνεδρίασης της Επιτροπής Δεοντολογίας μέχρι την εκλογή του νέου Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής. Διαφορετικά, όπως έχω ήδη επισημάνει στην επιστολή μου στον Πρόεδρο, η υπόνοια πως με την διαγραφή μου επιχειρείται να σταματήσει η «δυσάρεστη» συζήτηση για άμεση επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, θα γίνει πλέον βεβαιότητα.
Αγαπητή συναδέλφισσα,
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Η πατρίδα διέρχεται κρίσιμες στιγμές, ο δε λαός εξακολουθεί να αισθάνεται ανασφαλής για το μέλλον του, συμπιεσμένος ολοένα και περισσότερο από τον οικονομικό και κοινωνικό μαρασμό που απλώνεται στην κοινωνία σαν γάγγραινα.
Ως πολιτικοί με μεγάλη πείρα και πολιτικά στελέχη στην πρώτη γραμμή αμέτρητων μαχών, γνωρίζετε πολύ καλά πως ζούμε στιγμές μεγάλων προσωπικών και συλλογικών ευθυνών.
Σε προσωπικό επίπεδο ανέλαβα το σύνολο των ευθυνών που μου αναλογούν, τονίζοντας πως εμείς πρώτοι, στη Ν.Δ., πρέπει να συντρίψουμε την εμπεδωμένη στον λαό πεποίθηση, ότι «τα κόμματα άλλα λένε προεκλογικά και άλλα κάνουν μετεκλογικά». Ότι εμείς πρώτοι, στη Ν.Δ., οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αυτονομία του κόμματος έναντι της κυβέρνησης, αλλά και να επιβάλλουμε τον έλεγχο του κόμματος επί της κυβέρνησης, αφού το κόμμα ισοδυναμεί με την λαϊκή βάση, ενώ η κυβέρνηση είναι πάντοτε μια ομάδα ολίγων προσώπων. Ότι εμείς πάλι, στη Ν.Δ. οφείλουμε να καταδείξουμε τι σημαίνει σύγχρονο δημοκρατικό κόμμα, αλλά και τα όσα μπορεί να επιτύχει μια πραγματική εθνική πολιτική, η οποία αν έχει μαζί της τον λαό, μπορεί να υπερνικήσει, όχι μία, αλλά… πολλές τρόικες.
Είμαι έτοιμος να υποβληθώ στην κρίση σας, ιδίως από την στιγμή που θα λειτουργήσετε ως θεματοφύλακες των αδιάβλητων και δημοκρατικών διαδικασιών παραπομπής μου αλλά και της ίδιας της παράδοσης του κόμματός μας.
Γνωρίζω ότι η Επιτροπή Δεοντολογίας αποφασίζει με απόλυτη πλειοψηφία των μελών της και δεν δεσμεύεται από διαδικαστικούς κανόνες. Σέβομαι την λειτουργία της και σας ζητώ να κάνετε δεκτά τα αιτήματά που σας υπέβαλα, με γνώμονα την πολιτική και την προσωπική σας συνείδηση.

Πάτρα 06 Αυγούστου 2012
Με τιμή
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Βουλευτής Ν.Δ. Αχαΐας

Σχόλια