Η ενημέρωση είναι... παρέμβαση!!!

Πολιτικοί αρχηγοί προσπαθούν να ενημερωθούν για να
πάρουν αποφάσεις...
Γιατί δεν έδωσε ο Παπαδήμος το σημείωμα με τα νούμερα της οικονομίας και στους πολιτικούς αρχηγούς;
Διαβάστε απάντηση που έδωσε ο Καψής: "Δεν το έκανε για να μην θεωρηθεί παρέμβαση, τη στιγμή που αναζητείτο δια των διερευνητικών εντολών κυβερνητική λύση."
Δηλαδή δεν ενημέρωσε τους πολιτικούς αρχηγούς για την κατάσταση της οικονομίας ώστε να μην πάρουν αποφάσεις βάση αυτού!!!
Ρε ανίκανοι, βάση ποιων δεδομένων θα πάρουν αποφάσεις τότε οι αρχηγοί των κομμάτων; Βάση του ποιος είναι πιο ωραίος ή έχει καλύτερο χτένισμα; 

Πραγματικά κάτι μου διαφεύγει εδώ. Η εγώ είμαι περίεργος και θέλω να έχω δεδομένα πριν πάρω μια απόφαση ή η πολιτική είναι παιχνίδι του ΟΠΑΠ!!!

Ως πολίτης αυτής της χώρας ΑΠΑΙΤΩ να είναι ενημερωμένοι οι πολιτικοί αρχηγοί και να ενημερώνουν τον λαό.

Σχόλια

  1. Αγαπητέ τραπεζίτη και κιτρινοδημοσιγράφε :
    Ως Ελληνας πολίτης ΑΠΑΙΤΩ να ενημερώνομαι για οτιδήποτε αφορά το μέλλον της πατρίδας μου και το δικό μου, καθώς και την πορεία της Ελλάδας. Επίσης ΑΠΑΙΤΩ αυτοί που ΕΓΩ στέλνω στη βουλή για να με εκπροσωπήσουν, να ενημερώνονται για τα ΠΑΝΤΑ ώστε να μπορούν να πάρουν τις βέλτιστες αποφάσεις προς όφελος δικό μου !!!!
    Για μια ακόμη φορά σου λέω ότι εδώ είναι ΕΛΛΑΔΑ και όχι κάποιο γραφείο τράπεζας όπου ο κεντρικός τραπεζίτης κάνει ότι θελήσει !!!
    Πόσο μικρός αποδείχθηκες .....
    Ούτε για διευθυντής υποκαταστήματος τραπέζης σε χωριό με 100 άτομα δεν είσαι άξιος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.