Σε παρακαλώ μην ξεχάσεις, σε παρακαλώ...

Του Πα.Χι
Το όνομα μου είναι…..Παναγιώτης, Κώστας, Πέτρος, Γιάννης η αλλιώς το ανθρωπάκι της διπλανής πόρτας, ένας δημοσιουπαλληλάκος που για να έχει ένα μεροκάματο «μίκρυνε» τα όνειρα του. Δεν γεννήθηκα ήρωας, δεν ήθελα να γίνω ήρωας ούτε ποτέ έκανα τίποτα ηρωικό στην ανιαρή ζωή μου. Νομίζοντας πως δήθεν αδιαφορώ για την εξουσία, ουσιαστικά (δεν το κρύβω) έσκυβα το κεφάλι μου σ’αυτήν, ψήφιζα (φυσικά) αυτούς που μας τάζαν ψευδαισθήσεις. Έτσι δεν κάναμε τουλάχιστον οι πιο πολλοί?
Γράφω αυτές τι γραμμές, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, σαν εξομολόγηση για μια ζωή που πέρασε αφήνοντας τους «μεγάλους» να κάνουν κουμάντο στην ζωή μου, όπως όλοι εσείς (εμείς), μην βιαστείς να το αρνηθείς απαξιώνοντας με. Κοίτα πίσω στα χρόνια και θα δεις ότι τίποτε μα τίποτε καλό δεν θα κληρονομήσουν οι νέοι από εμάς.

Και μη βιαστείς να πεις για τις δάφνες του παρελθόντος, για το ότι κάποιοι αγωνίστηκαν κ.λ.π. γιατί θα δεις την Δαμανάκη, τον Ανδρουλάκη του «Πολυτεχνείου» καλοταϊσμένους στα σαλόνια της εξουσίας. Ευτυχώς που υπάρχει ο Γλέζος και συνεχίζει.
 
Κάποιος είχε πει πως με μια σφαίρα σκοτώνεις έναν άνθρωπο, όμως με μια ψήφο σκοτώνεις το παιδιά σου και τα παιδιά των παιδιών σου.

Δεν πρόκειται να προτείνω σε κανέναν τι να κάνει, δεν το έχω τούτο το δικαίωμα αλλά θα σε θυμίσω πως στις 4 του Απρίλη ένας πολίτης ο Δημήτρης Χριστούλας “οικειοθελώς δολοφονήθηκε” στη πλατεία Συντάγματος αφήνοντας ένα μήνυμα:
   «Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου, που στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτή.
   Επειδή έχω μία ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου.
   Πιστεύω πώς οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα του εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι. (πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου)»
 
Σε παρακαλώ την Κυριακή στις 6 του Μάη θυμήσου το μέλλον των παιδιών σου και πάνω από την κάλπη, πιάσε αριστερά εκεί που χτυπά ακόμα η καρδιά σου και πες «ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ»
 
Γιατί η καρδιά είναι στα αριστερά και ακόμα τρέχει μέσα της κατακόκκινο το αίμα.
               Καλό βόλι στις 6 Μάη
 
Θα σε χαρίσω δυο τραγούδια
Αυτό που τραγουδούσε τόσο όμορφα ο Παύλος Σιδηρόπουλος

Θα σε περιμένω το βράδυ της Κυριακής στη πλατεία, χωρίς κραυγές, να σιγοψιθυρίσουμε της Σωτηρίας Μπέλλου 


Σχόλια

  1. 7 Μαίου 2012

    Ψήφισα Καμμένο διότι, είχε τα balls να αυτοδιαγραφεί από το ΣΥΣΤΗΜΑ , να το αποκαλύψει , να δημιουργήσει από το τίποτε ένα Κίνημα ορθώνοντας το ανάστημά του απέναντι σε Έλληνες και Ξένους. Τελικώς παρά την ελάχιστη διάρκεια ζωής του ΑΝΕΛΛ ως νέος πολιτικός φορέας κατάφερε να "χτυπήσει" ένα μοναδικά υψηλό εκλογικό ποσοστό.
    Κάποτε δεν μου άρεσε ο ΣΥΡΙΖΑ κι άκουγα επίσης τα μύρια-χίλια εις βάρος του κι όμως σήμερα είναι 2ο κόμμα και καλώς είναι αφού μίλαγε ξεκάθαρα ΜΕ ΑΓΑΠΗ για όλους και χωρίς κολοτούμπες.
    Ήμουν έτοιμος να το ψηφίσω πριν την εμφάνιση Καμμένου.
    Κατ' εμέ το εκλογικό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο.
    Μιλάμε για 11.000.000 ανθρώπους με τόσες ιδιαιτερότητες ..... Μια ακόμη πιο απότομη αλλαγή ίσως να μην ήταν φυσιολογική και ώριμη για το ταλαιπωρημένο εκλογικό Σώμα.
    Το στίγμα των εκλογών κατ' εμέ σημαίνει ότι, θέλουμε ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ για όλους τους Έλληνες ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ κι επί πλέον ότι, ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέττω.....
    Βγήκαν πολλοί αναμάρτητοι τελευταίως και ζητούσαν κι άλλο αίμα, αφού βέβαια ξέχασαν τις αμαρτίες των γονιών τους, οι οποίοι πλήρωσαν τις σπουδές τους στα .....εξωτερικά......κι έχτισαν τα σπίτια τους στην πλάτη μας.....κατά την παρελθούσα 25ετία.
    Η διαίρεση της κοινωνίας και τα ποικίλα "κατηγορώ" θα πρέπει να σταματήσουν.
    Οι μεταρρυθμίσεις χρειάζονται χρόνο ανάλογο με την έκτασή τους έτσι ώστε, ΠΟΤΕ να μην οδηγούν ΣΥΝΝΟΜΟΥΣ ανθρώπους στην απόγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.