Πώς μπορεί ο ενδιαφερόμενος πολίτης να υποβάλει αίτηση προς τη Διοίκηση;
Σε πόσες ημέρες είναι υποχρεωμένες οι διοικητικές αρχές να απαντούν σε
αιτήματα πολιτών;
Ποια είναι τα δικαιώματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες;
Τα βασικά δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές
τους με το Δημόσιο, οι κανόνες συμπεριφοράς των δημόσιων υπαλλήλων
έναντι των εξυπηρετούμενων, αλλά και οι υποχρεώσεις των πολιτών
απέναντι στους δημόσιους υπαλλήλους περιγράφονται σε δύο εγκυκλίους
που εξέδωσε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης.
Οι δύο εγκύκλιοι με θέμα «Δικαιώματα των πολιτών και των
επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες» και «Σχέσεις
δημόσιων υπαλλήλων και πολιτών: Οδηγός ορθής διοικητικής συμπεριφοράς»
συντάχθηκαν στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για την αναδιοργάνωση
της δημόσιας διοίκησης, τη βελτίωση της ποιότητας, της ταχύτητας και της
αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχουν οι δημόσιες υπηρεσίες
και οι φορείς του δημόσιου τομέα και την αντιμετώπιση των φαινομένων
διαφθοράς και κακοδιοίκησης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.