Απίστευτες ελλείψεις και προβλήματα στο υποτιθέμενο στολίδι και διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών (Ελ. Βενιζέλος)...
Προβλήματα που προκαλούν καθυστερήσεις στις πτήσεις και δυσχεραίνουν την εξυπηρέτηση μεγάλων αεροσκαφών.
Δείτε στην ΝΟΤΑΜ (NOTices To Air Men), οδηγίες προς αεροπόρους, που ακολουθεί τι εννοούμε
NOTAM A0553/12
A0553/12 NOTAMR A0548/12
Q) LGGG/QFULT/IV/NBO/A /000/999/3756N02356E005
A) LGAV B) 1204070848 C) 1204081000
E) DUE TO FUELING DISRUPTIONS REQUIRING EXTENSIVE FUELING WITH
BOWSERS,LONG DELAYS POSSIBLE. UP LIFT OF RETURN FUEL AT AIRPORT OF
ORIGIN (TANKERING) OR INTERMEDIATE FUEL STOP
IS HIGHLY RECOMENDED TO AVOID DELAYS.
CREATED: 07 Apr 2012 08:54:00
SOURCE: LGGGYNYX
Στο Ελ. Βενιζέλος υπάρχει πρόβλημα με τον κεντρικό αγωγό των καυσίμων με αποτέλεσμα να γίνεται ανεφοδιασμός με βυτία.
Φαντάζεσθε τι σημαίνει αυτό από πλευράς χρόνου εξυπηρέτησης και καθυστερήσεων στις πτήσεις..
Το πρόβλημα με αυτήν την διαδικασία είναι ότι
μέχρι να ξαναγεμίσουν τα βυτία υπάρχει αρκετή καθυστέρηση σε αρκετές πτήσεις.
TRAAAGGGGIC!
Το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας δηλώνει δυσχέρεια σε ανεφοδιασμό καυσίμων.
Επίσης προβλήματα και περιορισμοί αντιμετωπίζονται στην εξυπηρέτηση μεγάλων αεροσκαφών όπως A380, τα οποία θα πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να σβήνουν τους κινητήρες 1 και 4.
NOTAM A2077/11
A2077/11 NOTAMN Q) LGGG/QFALR/IV/BO /A /000/999/3756N02356E005 A) LGAV PART 1 OF 2 B) 1111220859 C) PERM E) LOCAL TRAFFIC REGULATIONS FOR LGAV(ATHINAI-ELEFTHERIOS VENIZELOS INTERNATIONAL AIRPORT): A380-800 OPERATIONS: ELEFTHERIOS VENIZELOS HAS BEEN APPROVED BY HCAA TO BE USED BY A380 AIRCRAFT, AS ALTERNATE OR FOR A LIMITED NUMBER OF FLIGHTS,UNDER THE FOLLOWING CONDITIONS: A380-800 GROUND OPERATIONS: -ENGINES 1 AND 4 SHOULD BE SHUT DOWN WHEN VACATING THE RUNWAY AFTER LANDING AND STARTED-UP FOR DEPARTURE ON THE RUNWAY.TAXIING SHALL BE PERFORMED ON ENGINES 2 AND 3. -ALTERNATIVELY, IN ORDER TO MINIMIZE RWY OCCUPANCY,ENGINES 1 AND 4 MAY BE STARTED-UP ON TWY D FACING SOUTH, ABEAM LINK D2 FOR DEPARTURE FROM RWY 03R OR ON LINK D13 FACING EAST FOR DEPARTURE FROM RUNWAY 21L.IF ENGINES 1 AND 4 ARE STARTED-UP BEFORE ENTERING THE RWY THEY SHOULD BE KEPT AT GROUND IDLE UNTIL LINED-UP, FOR TAKE-OFF. -A380-800 A/C TAXIING OVER TWY K AND H BRIDGES ARE LIMITED TO MAXIMUM LANDING WEIGHT. END PART 1 OF 2 CREATED: 22 Nov 2011 09:31:00 SOURCE: LGGGYNYX
A2077/11 NOTAMN Q) LGGG/QFALR/IV/BO /A /000/999/3756N02356E005 A) LGAV PART 1 OF 2 B) 1111220859 C) PERM E) LOCAL TRAFFIC REGULATIONS FOR LGAV(ATHINAI-ELEFTHERIOS VENIZELOS INTERNATIONAL AIRPORT): A380-800 OPERATIONS: ELEFTHERIOS VENIZELOS HAS BEEN APPROVED BY HCAA TO BE USED BY A380 AIRCRAFT, AS ALTERNATE OR FOR A LIMITED NUMBER OF FLIGHTS,UNDER THE FOLLOWING CONDITIONS: A380-800 GROUND OPERATIONS: -ENGINES 1 AND 4 SHOULD BE SHUT DOWN WHEN VACATING THE RUNWAY AFTER LANDING AND STARTED-UP FOR DEPARTURE ON THE RUNWAY.TAXIING SHALL BE PERFORMED ON ENGINES 2 AND 3. -ALTERNATIVELY, IN ORDER TO MINIMIZE RWY OCCUPANCY,ENGINES 1 AND 4 MAY BE STARTED-UP ON TWY D FACING SOUTH, ABEAM LINK D2 FOR DEPARTURE FROM RWY 03R OR ON LINK D13 FACING EAST FOR DEPARTURE FROM RUNWAY 21L.IF ENGINES 1 AND 4 ARE STARTED-UP BEFORE ENTERING THE RWY THEY SHOULD BE KEPT AT GROUND IDLE UNTIL LINED-UP, FOR TAKE-OFF. -A380-800 A/C TAXIING OVER TWY K AND H BRIDGES ARE LIMITED TO MAXIMUM LANDING WEIGHT. END PART 1 OF 2 CREATED: 22 Nov 2011 09:31:00 SOURCE: LGGGYNYX
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.