Μίκα Ιατρίδη για ΦΠΑ

Η βουλευτής Δωδεκανήσου των Ανεξάρτητων Ελλήνων Μίκα Ιατρίδη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Χαίρομαι ιδιαίτερα, που ορισμένοι πολιτευτές και - ίσως- υποψήφιοι βουλευτές, αποφάσισαν να μιλήσουν με πολιτικούς όρους και σταμάτησαν(;) να καθυβρίζουν, όπου σταθούν και όπου βρεθούν, εμένα προσωπικά, αλλά και την οικογένεια μου.
Αν το πρόγραμμα μας τους βοήθησε να κάνουν ουσιαστικό πολιτικό σχόλιο, μόνο σαν θετική εξέλιξη μπορούμε να το δούμε. Ειδικά, από ανθρώπους, οι οποίοι από εκλεγμένες θέσεις, ελάχιστα έχουν προσφέρει ή ελάχιστα έχουν αντιδράσει στην απαξίωση της Δωδεκανήσου. Και τώρα εμφανίζονται όψιμα, ως τιμητές.

Ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα:



1. Το πρόγραμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, είναι προς διαβούλευση. Καλούμε, δηλαδή τους Έλληνες πολίτες, να πουν οι ίδιοι τη γνώμη τους και να το διαμορφώσουν. Κάτι - που- προφανώς δυσκολεύονται να το κατανοήσουν, οι υποψήφιοι βουλευτές των σημερινών κυβερνητικών κομμάτων.

2. Και δυσκολεύονται να το κατανοήσουν, γιατί σε αντίθεση με εμάς, τα δυο κυβερνητικά κόμματα, απλώς θα ανακοινώσουν το πρόγραμμα τους. Και τι πρόγραμμα θα ανακοινώσουν; Αυτό που προβλέπεται ρητά και ξεκάθαρα στο Μνημόνιο ΙΙ και το οποίο έχουν ψηφίσει και τα δυο κόμματα μαζί. Θυμίζω ότι στο Μνημόνιο ΙΙ, όπως και στην έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προβλέπεται η κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ. Με απλά λόγια, ο ΦΠΑ στα νησιά μας, θα πάει στο 23%. Συνεπώς, μιλάμε για εξομοίωση με την ηπειρωτική Ελλάδα στο επίπεδο του 23%.

3. Εμείς, στο πρώτο αυτό στάδιο της διαβούλευσης, μιλάμε για ενιαίο συντελεστή 15%, σε όλη την επικράτεια και τα νησιά. Πράγματι. Όμως,αξίζει να επισημάνω το παράδοξο γεγονός ότι, αυτοί που θα μας επιβάλλουν σύντομα ΦΠΑ 23% στα νησιά, εγκαλούν εμάς, που, τουλάχιστον λέμε να μειωθεί στο 15%. Και μάλιστα,εμείς ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρουμε ότι αποδεχόμαστε την απάλειψη των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου.Τα αυτονότητα είναι αυτονόητα.Και θεωρούμε ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι πρέπει να ισχύουν.
Η κατάργηση του μειωμένου ΦΠΑ από το Μημομόνιο ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ,ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Τέλος με την υποκρισία κάποιων σε όλο της το μεγαλείο.

4. Πάντως, θα συνιστούσα σε όσους βιάζονται, να περιμένουν λίγο. Το πρόγραμμά μας, ακόμη διαμορφώνεται. Καταλαβαίνω την αγωνία τους να πείσουν, ότι δεν είναι ελέφαντες, αλλά λίγη υπομονή δεν έβλαψε ποτέ κανέναν μας. Άλλωστε, θα ξανασυζητήσουμε το θέμα των νησιών μας συνολικά, με βάση το τελικό κείμενο του προγράμματός μας. Και το τελικό κείμενο δεν θα αργήσει.


Ας μου επιτραπούν και δυο προσωπικά σχόλια:


Γεννήθηκα, μεγάλωσα και γέννησα το παιδί μου στον τόπο μου. Ζω μόνιμα στη Ρόδο και τα Δωδεκάνησα. Δεν εμφανίστηκα ποτέ, όπως δεν εμφανίστηκαν και πολλοί άλλοι συμπατριώτες μου πολιτευτές και εκλεγμένοι μετέπειτα βουλευτές, ως κομήτης-σωτήρας εξ Αθηνών, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, ούτε βάσισα την υποψηφιότητα μου, αποκλειστικά και μόνο, στη «φιλία» μου με κάποιον αρχηγό.


Επιπλέον, σε αντίθεση με τους ξαφνικούς υποστηρικτές του Μνημονίου ΙΙ, εγώ δεν έκανα καμία κωλοτούμπα και ούτε πρόκειται να κάνω. Άλλοι την έχουν κάνει και μάλιστα με μεγάλη προθυμία, προκειμένου να εκλεγούν βουλευτές.


Εγώ παραμένω σταθερή στις απόψεις μου. Ξεκάθαρη. Είναι θέμα εμπιστοσύνης. Και την εμπιστοσύνη των ανθρώπων, των συμπατριωτών μου που με στηρίζουν, δεν σκοπεύω να την αλλάξω, για καμία βουλευτική έδρα.

Σχόλια