Παραίτηση μέλους της Ν.Δ

ΠΡΟΣ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε,
Είμαι μέλος του κόμματος και των οργανώσεων του από μαθητής.
Υπήρξα υπεύθυνος ΤΕΙ Καστοριάς της ΔΑΠ- ΝΔΦΚ επί διετία. Είμαι Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Καλαμαριάς με τον  σύνδεσμο που υποστήριξε η Νέα Δημοκρατία « ΄Ολοι για την Καλαμαριά».
Υπήρξα ένθερμος και ενεργός υποστηρικτής της ενδοκομματικής υποψηφιότητας του σημερινού Προέδρου.
Σήμερα, είμαι στην δυσάρεστη θέση να ζητήσω από εσάς την παραίτησή μου ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Δεν φεύγω εγώ, αλλά το κόμμα αυτό εκτροχιάσθηκε από τις αρχές του, την συνέπεια και τον ρόλο του ως εκφραστή της μεσαίας λαϊκής αστικής τάξης και ως θεματοφύλακας των εθνικών αξιών και δικαίων.
Το κόμμα που δεν διαφέρει πλέον σε τίποτα από το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα που γρήγορα ξέχασε την «ΕΥΡΩΠΗ των ΕΘΝΩΝ» ( Σαμαράς, ομιλία του στο συνέδριο) και έγινε ένα με την «ΕΥΡΩΠΗ των ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ», το κόμμα που δέχεται να ταπεινώνονται οι Έλληνες , να υποθηκεύεται το μέλλον, το κόμμα του «ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ» δεν εκφράζει ούτε εμένα ούτε την οικογένειά μου ούτε τους φίλους μου ούτε την ελπίδα μας.
Ο νυν αρχηγός είχε ραντεβού με την ιστορία και δεν εμφανίσθηκε. Σε μια νύχτα στοιχήθηκε με  αυτούς που δικαίως στην συνείδηση των Ελλήνων είναι οι πουλημένοι δωσίλογοι μιας ολόκληρης γενιάς.
Με  ψευτοδιλήμματα ( άδεια ράφια στα σούπερ μάρκετ) γελοίους εκφοβισμούς ( τρόικα  ή χάος )και ευτελιστικές ταπεινώσεις συνειδήσεων, δεν πείθει πλέον ότι μπορεί να ηγηθεί σ’ αυτήν την μάχη των Ελλήνων.
Σύντομα ή αργότερα πάντως νομοτελειακά, το κόμμα αυτό θα επιστρέψει και πάλι στις ορθές ιδέες και στα χέρια των  σωστών ανθρώπων , εκεί όπου από την φύση του ανήκει.
Με τιμή,
Χρήστος Μπανιώρας 

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.