Τα εύσημα αξίζουν στον Δ.Σύμβουλο καθηγητή κο Ζηλιασκόπουλο που έχει κάνει φοβερή δουλειά...
Γιατί το τρένο πρέπει να παραμείνει Ελληνικό!
Μεγάλη μείωση παρουσίασε το έλλειμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2011, ενώ το Δεκέμβριο του ίδιου έτους η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά μηδενικό έλλειμμα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Συγκεκριμένα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2011 μείωσε το έλλειμμά της κατά 82% στα....33 εκατ. ευρώ από 187 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010. Υπενθυμίζεται ότι τα προηγούμενα χρόνια οι ετήσιες ζημιές της έφταναν τα 240 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η θετική αυτή οικονομική εξέλιξη οφείλεται κυρίως στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης σε συνδυασμό με τις μετατάξεις υπαλλήλων, την αναδιάρθρωση των δρομολογίων και την αναβάθμιση των υπηρεσιών.
Οφείλεται επίσης στην κατάργηση των ζημιογόνων δραστηριοτήτων και στη νέα εμπορευματική πολιτική που εφαρμόζεται, στην περικοπή του μισθολογικού κόστους και τη μείωση των λειτουργικών δαπανών καθώς και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με παράλληλη αξιοποίηση του ηλεκτροκινούμενου δικτύου και την εξοικονόμηση για την εταιρεία τουλάχιστον 14 εκατ. ευρώ.
http://citypress-gr.blogspot.com/2012/02/blog-post_9411.html
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.