Είναι ή δεν είναι ηθικός αυτουργός μαζικής παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων ;

Σεβαστή Ελληνική Δικαιοσύνη,
είδαμε πρόσφατα τον τέως ισχυρό άνδρα Στρος Καν να δίνει λόγο στην Αμερικανική Δικαιοσύνη, επειδή υπήρξε μία και μόνον καταγγελία σε βάρος του για ασέλγεια-απόπειρα βιασμού ή για βιασμό (δεν είναι ξεκάθαρο και δεν γνωρίζω λεπτομέρειες).
Παρακολουθήσαμε εμβρόντητοι το πως αντιδρά η Δικαιοσύνη στις ΗΠΑ όταν υπάρχει έστω και υπόνοια ότι, ΠΙΘΑΝΟΝ παραβιάζονται ανθρώπινα δικαιώματα .... ακόμη και ενός ανθρώπου.
Βέβαια υπάρχει και η άλλη άποψη που τα θέλει όλα στημένα και προμελετημένα κατά του αθώου ,αγνού και συνετού Ντομινίκ.
Δεν τη συμμερίζομαι.


Δυστυχώς δεν είμαι νομικός και δεν έχω δικαίωμα ούτε επιτρέπεται να κρίνω αν η τρόικα αποτελεί σήμερα τον ηθικό αυτουργό για ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Χώρα μας.
Θα κρίνω βέβαια μόνον σε ότι αφορά τον εαυτό μου.
Εσείς όμως έχετε τις γνώσεις να κρίνετε γενικότερα και φυσικά την ανάλογη εξουσία για να ενεργήσετε δεόντως.

Σεβαστή Ελληνική Δικαιοσύνη, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές προτάθηκε από την τρόικα ως ένα ακόμη "μέτρο" η παράκαμψη της Κοινοβουλευτικής οδού, στα πλαίσια του κατεπείγοντος της διαδικασίας για εφαρμογή του πακέτου μέτρων πάσει θυσία......

Χωρίς να είμαι νομικός , όντας απλά λογικός , θεωρώ ότι κάθε εισήγηση-πρόταση παύει να είναι εισήγηση όταν τίθεται εκβιαστικά.
Ίσως να είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο ο ένοπλος ληστής ΔΕΝ θεωρείται "εισηγητής" αλλά ..... εγκληματίας και η όποια "δοσοληψία" μεταξύ ληστή-θύματος δεν θεωρείται "διαπραγμάτευση" αλλά ληστεία.

Προσωπικά πιστεύω ότι, καταπατούνται κατάφωρα τα ανθρώπινα δικαιώματά μου και ηθικός αυτουργός είναι η τρόικα.
Επίσης πιστεύω ότι, οι Κυβερνήσεις που υποκύπτουν στους εκβιασμούς της τρόικας σε βάρος των υπηκόων τους και σε βαθμό που καταπατώνται ανθρώπινα δικαιώματα και αξίες είναι ανάξιες και επικίνδυνες.

Σεβαστή Ελληνική Δικαιοσύνη,
θα σε παρακαλέσω να μην περιμένεις να υποβάλλω μήνυση δια της επίσημης και τυπικής οδού.
Δεν μπορώ να το κάνω αυτό, δεν έχω τα μέσα, δεν έχω τη διάθεση και τη δύναμη διότι, πολύ απλά με έχουν εξαθλιώσει.
Μπορώ μονάχα να γράψω πέντε αράδες τις οποίες φιλοξενεί αυτό το blog.
Όπως εγώ, έτσι και πολλοί άλλοι........
Αν μπορείς να μας βοηθήσεις, κάμε το όσο υπάρχει χρόνος.
Μάκης Π.

Σχόλια