Στις 23 Δεκ.2011 με την ΑΠΟΦΑΣΗ 198/23.12.2011, η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, αποτελούμενη από τους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, είχε εγκρίνει το ξεπούλημα των AIRBUS A340-300, αντι πινακίου φακής για 40.4 εκατ.$ (31 εκατ.ευρώ).
Πώς είναι δυνατόν η κατακύρωση του διαγωνισμού στην Apollo να έγινε 23/12/2011 και η εταιρεία να πουλάει τους κινητήρες των Airbus από τον Νόεμβριο;;
Δείτε τώρα που έχωσαν την διάταξη...για να κυρώσουν νομοθετικά το ξεπούλημα.
Δείτε
Κινητήρες αεροσκαφών προς πώληση από την Apollo Aviation Group. Διαθέσιμοι το Νοέμβριο του 2011. MULTIPLE CFM56-5C4 ENGINES.
Το αφεντικό τρελάθηκε!
Οι κινητήρες CFM56-5C4 είναι κατά σύμπτωση οι κινητήρες που χρησιμοποιούν τα Airbus A340-300 που ξεπουλήθηκαν !!!
(It is also the only engine (CFM56-5C) used to power the Airbus A340-200 and 300 series. The engine (CFM56-5A and 5B) is also fitted to Airbus A320 series aircraft.)
Με την τελευταία παράγραφο 26 του άθρου 7 του πολυνομοσχεδίου που κατατέθηκε την Τρίτη 10/1/2012.
δλδ τους έχουν ήδη στα χέρια τους; Αν είναι έτσι όσοι το ψηφίσουν είναι όλοι πουλημένοι και ο Χατζη.....τέτοιος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μην τσιμπάς.
ΔιαγραφήΣτους κινητήρες που αναφέρεται η APOLLO δεν υπάρχουν τα engine serial number (ESN). οπότε δεν ξέρουμε από που προέρχονται αυτοί οι κινητήρες. Αλλά και να τα ανέφεραν θα έπρεπε να ξέρουμε ποια ESN έφεραν τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής. Τα ξέρεις ?
Και σημειώνω ότι τέτοιου τύπου κινητήρες κυκλοφορούν πολλοί στην παγκόσμια αγορά. Για να το καταλάβεις καλύτερα δες το πιό κάτω
http://www.airbus.com/aircraftfamilies/asset/aircraft-available/
Δεν γνωρίζω τα SN αλλά η απορία μου είναι γιατί γίνονται όλα τόσο κρυφά. Η διαύγεια τελικά είναι πολύ αδιαφανής. Εσύ ξέρεις κάτι περισσότερο ή προσπαθείς να δεις το ποτήρι μισοάδειο;
ΔιαγραφήΦίλε και εγώ την ίδια απορία έχω.
ΔιαγραφήΒέβαια κάποτε κάποιος είπε "οτι νόμιμο και ηθικό".
Αυτό ακριβώς εφαρμόζουν, με νομιμοφανείς ή νομιμότυπες διαδικασίες κάνουν ότι γουστάρουν.
Όσο για το ποτήρι προσπαθώ να το βλέπω όπως είναι και όχι όπως προσπαθούν κάποιοι να μου επιβάλλουν να το βλέπω.
Τα στοιχεία κινητήρα που δίδονται (CFM56-5C4) αφορούν τον τύπο κινητήρα που φέρουν τα αεροπλάνα αυτού του τύπου παγκοσμίως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να υπάρχει βεβαιότητα ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι των ελληνικών airbus θα έπρεπε να δίδονται τα serial number των κινητήρων, που δεν δίδονται.
Οπότε ας είμαστε επιφυλακτική με την ορθότητα του άρθρου καθώς οι πρός διάθεση κινητήρες μπορεί να μην είναι των ελληνικών airbus και να προέρχονται από τη παγκόσμια αγορά.
Αν τώρα ο συντάκτης του άρθρου γνωρίζει τα serial number των ελληνικών κινητήρων καθώς και αυτών που διατίθενται απο την apollo, ας τα αναγράψει στο άρθρο.
Δεν γνωρίζω το λόγο που δεν ανέβηκε πρωινό μου σχόλιο σχετικά με το άρθρο. Θέλω να πιστεύω ότι έγινε εκ παραδρομής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το λόγο αυτό το ξαναστέλνω :
Τα στοιχεία κινητήρα που δίδονται (CFM56-5C4) αφορούν τον τύπο κινητήρα που φέρουν τα αεροπλάνα αυτού του τύπου παγκοσμίως.
Για να υπάρχει βεβαιότητα ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι των ελληνικών airbus θα έπρεπε να δίδονται τα serial number των κινητήρων, που δεν δίδονται.
Οπότε ας είμαστε επιφυλακτική με την ορθότητα του άρθρου καθώς οι πρός διάθεση κινητήρες μπορεί να μην είναι των ελληνικών airbus και να προέρχονται από τη παγκόσμια αγορά.
Αν τώρα ο συντάκτης του άρθρου γνωρίζει τα serial number των ελληνικών κινητήρων καθώς και αυτών που διατίθενται απο την apollo, ας τα αναγράψει στο άρθρο.
οι ανθρωποι αυτοι, δεν "παιζονται". Ειναι τελικα τοσο δυσκολο, αν οχι ακατορθωτο, να επεμβει καποιος εισαγγελεας? Για ονομα του θεου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει βουιξει η διεθνης αεροπορικη κοινοτητα, με αυτη τη "πωληση". Φανταστειτε τι γινεται σε αυτη την Χωρα, και δεν το εχουμε παρει ακομη χαμπαρι....Αλητες!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΤΖΗΑΔΕΛΦΩ......ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφή