Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Στην βουλή το θέμα του σκανδάλου των Airbus και από τον Νίκο Νικολόπουλο.

Η αποκάλυψη του “Έχω μάτια και Βλέπω” στην Βουλή. Η δύναμη του διαδικτύου γκρεμίζει την ομερτά των βαρώνων.
Θέμα: «Προσπάθεια λεηλάτησης της περιουσίας του Ελληνικού Κράτους. – Προκλητική πώληση των αεροσκαφών της Ολυμπιακής Airbus A300 σε εξευτελιστική τιμή »
Αρνητικά σχόλια προκαλεί στην κοινή γνώμη ο καταιγισμός δημοσιευμάτων και αποκαλύψεων που δημοσιοποιούνται τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τη διαφαινόμενη προσπάθεια από την πλευρά της Κυβέρνησης
να ολοκληρώσει την πώληση περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού Κράτους κάτω από περίεργες μεθοδεύσεις και με τον μανδύα της νομιμοποίησης μέσω της Διυπουργικής επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, προπαραμονές των Χριστουγέννων του 2011, και συγκεκριμένα στις 23-12-2011.

Ερωτηματικά προκαλεί η σπουδή που έδειξε η Διυπουργική να ολοκληρώσει των πώληση 4 αεροσκαφών Airbus A340-300 με αριθμούς κατασκευαστή (MSN) 235,239,280, 292, τα οποία το Δημόσιο είχε υπεκμισθώσει στην εταιρεία ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε, μέχρι της 31-12-2011.

Οι δημοσιοποιημένες και αναρτημένες στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» αποφάσεις της Διυπουργικής, με αριθμ: 197/5-12-2011 & 198/23-12-2011, αντί να ρίχνουν φως στο θέμα της επιλογής και κατοχύρωσης αγοραστή θολώνουν το πεδίο περισσότερο ειδικά με την μη αναγραφή του τιμήματος πώλησης ανά μονάδα.

Το γεγονός ότι ο ίδιος διαγωνισμός, για την πώληση των συγκεκριμένων αεροσκαφών, μέσα στο 2010 είχε κηρυχτεί άγονος από τον τότε Υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου λόγω χαμηλού τιμήματος, κάτω των 100 εκατομμυρίων ευρώ που ζητούσε το Ελληνικό Δημόσιο, σε συνδυασμό με τις ανταποκρίσεις έγκυρων ξένων ειδησεογραφικών πρακτορείων, που αναφέρουν ότι το τίμημα για την πώληση ανέρχεται μόνο στο ποσό των 31 εκατομμυρίων ευρώ, προκαλούν εύλογα την απορία όλων.

Πώς η Κυβέρνηση Παπαδήμου προχωρά σε μια τόσο επιζήμια συναλλαγή όπως διαφαίνεται;

Ποια συμφέροντα κρύβονται από πίσω;

Επιπλέον, μελετώντας διεξοδικά τις δύο αποφάσεις της Διυπουργικής, ερωτηματικά προκαλεί η ταχύτητα με την οποία διεκπεραιώνεται η ανάθεση της αποτίμησης και η επιτόπια αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών από τον ανεξάρτητο σύμβουλο SL ENGINEERING & SERVICES μέσα σε διάστημα 18 ημερολογιακών ημερών, όταν ο επίσημος συνεργάτης αποτίμησης της πώλησης, η εταιρεία GRANT THORNTON, ήδη με επιστολή της τη 30-11-2011 αναφέρει ότι μόνο για την επιτόπια αποτίμηση χρειάζεται χρόνο 48 ημερών και όχι νωρίτερα από τις 18-01 -2012.

.Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ. Υπουργοί:

Ø Ποιος ήταν ο λόγος του επείγοντος της ολοκλήρωσης της πώλησης που επικαλούνται με απευθείας ανάθεση, όταν η διαδικασία ήδη έτρεχε με διεθνή διαγωνισμό από το 2010;

Ø Για ποιο λόγο δεν ελήφθη υπ’ όψιν η έκθεση και εισήγηση της εταιρείας GRANT THORNTON που ζητούσε συγκεκριμένο χρόνο για την αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών; Να κατατεθεί η αλληλογραφία και οι επιστολές της εταιρείας.

Ø Με ποιο κριτήριο επελέγη η εταιρεία αποτιμήσεων SL ENGINEERING & SERVICES για την αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών;

Ø Πως είναι δυνατόν η επιτόπια και ενδελεχής αποτίμηση των αεροσκαφών να έγινε στις 23-12-2011 όπως αναφέρεται στην απόφαση της Διυπουργικής (198/23-12-2011), δηλαδή την ίδια ημέρα με την συνεδρίαση της επιτροπής; Να κατατεθούν τα έγγραφα της έκθεσης της εταιρείας καθώς και τα πρακτικά της συνεδρίασης της επιτροπής.

Ø Ποιο είναι το τίμημα της αγοράς και ποιο της πώλησης ανά τεμάχιο των αεροσκαφών που επετεύχθη;

Ø Ποια είναι η διαφορά τιμήματος πώλησης μεταξύ της τιμής που επετεύχθη τώρα με την τιμή που είχε δώσει ο πλειοδότης του άγονου διαγωνισμού του 2010; Να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα και οι σχετικοί συγκριτικοί πίνακες τιμών;

Ø Υπήρξε όφελος ή ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο από την τιμή πώλησης των συγκεκριμένων αεροσκαφών;

Ø Με ποια αρμοδιότητα συμμετείχαν στην Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων & Αποκρατικοποιήσεων ο κ. Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης;

Ø Έχει επέμβει μετά τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις και τα πολλά ερωτηματικά ο εισαγγελέας Οικονομικού εγκλήματος;
Ο ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος

2 σχόλια:

  1. Η επερώτηση που κατατέθηκε θα ήταν πλήρης αν περιλάμβανε και τα εξής υπο - ερωτήματα :

    Ποιοί ήταν οι λόγοι παροπλισμού των αεροπλάνων ?

    Γιατί δεν ξεκίνησαν οι διαδικασίες πώλησης των αεροπλάνων πρίν παροπλισθούν και ενώ ήταν σε πτητική κατάσταση ?

    Τηρήθηκαν οι διαδικασίες long term storage του κατασκευαστή για το διάστημα παροπλισμού ? Να κατατεθούν τα μητρώα των αεροπλάνων.

    Γιατί εφ΄όσον δεν ικανοποιούσαν τις απαιτήσεις της ΟΑ τα αεροπλάνα δεν ενοικιάσθηκαν σε άλλη εταιρεία, όπως είναι η συνήθης πρακτική, ώστε να μείνουν σε πτητική κατάσταση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ 1.58 δεν τα έβαλε τα ερωτήματα γιατί είναι της δικιάς τους καμπούρας.

    Και για να καταλάβεις με τα αεροπλάνα εφάρμοσαν ότι και με τα ολυμπιακά έργα και τις παλιές εγκαταστάσεις της ΟΑ στο Ελληνικό, που τα αφήνουν να σαπίσουν πάνω από 7,5 χρόνια, ώστε να τα απαξιώσουν και να δοθούν τσάμπα.

    Δες και μόνος σου

    http://tiniako.blogspot.com/2011/09/blog-post_12.html

    http://antapokritis.wordpress.com/2011/03/16/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%AF-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%84%CE%B5%CF%82/

    https://picasaweb.google.com/112415038699798244710/2011ExAthensAirport1322011?gsessionid=xoDnFlgs6Rg408n3Udn1eg#

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.