Απίστευτη μεθόδευση...Είχαν πουλήσει τα AirBus, χωρίς να ξέρουν την αξία τους !!!

Η διαδικασία αποτίμησης της αξίας των AirBus, έγινε αφού είχαν υποβληθεί οι προσφορές αγοράς!!!
Δείτε τι αναγράφεται στην παράγραφο 3 της ανακοίνωσης του ΥΠΟΙΚ για την πώληση των AirBus  :
3.Ο δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου 2011. Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ, το στάδιο των τελικών προσφορών του δεύτερου διεθνή ανοικτού διαγωνισμού έληξε στις 20 Ιουνίου 2011
Δείτε τώρα πότε ξεκίνησε η διαδικασία διαγωνισμού εξεύρεσης εταιρείας για την αποτίμηση της αξίας πώλησης των AirBus :
INVITATION FOR EXPRESSION OF INTEREST TO ACT AS APPRAISAL TO THE HELLENIC REPUBLIC IN RELATION TO FOUR (4) AIRBUS A340-300 WITH MSNs 235, 239, 282, 292
23 June, 2011
6 Interested parties may submit their applications in writing, together with any other information that may consider necessary or appropriate, either in hard copy at the offices of the State Secretariat for Asset .Restructuring and Privatisation (8 Karageorgi Servias Street, Athens, 6th floor), or via email at the e-mail address ssarp@minfin.gr until the 30th of June 2011, 14:00 Athens time.
Όπως καταλάβατε είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής αγοραστή, χωρίς να ξέρουν ποια είναι η αξία των αεροπλάνων !!!
Την συνέχεια της ιστορίας του διαγωνισμού για την εξεύρεση εταιρείας αποτίμησης της αξίας των αεροσκαφών σας την είχαμε γράψει ΕΔΩ
Με απευθείας ανάθεση, ανέθεσαν στην εταιρία SL ENGINEERING & SERVICES LTD, την επιτόπια την αποτίμηση της αξίας
τους.
Διαβάστε ολόκληρη την προκύρηξη του διαγωνισμού εξεύρεσης εταιρείας για την αποτίμηση της αξίας πώλησης των AirBus:

INVITATION FOR EXPRESSION OF INTEREST TO ACT AS APPRAISAL TO THE HELLENIC
REPUBLIC IN RELATION TO FOUR (4) AIRBUS A340-300 WITH MSNs 235, 239, 282, 292
23 June, 2011
1 The Hellenic Republic (HR) is in the process of disposing four Airbus A340-300 aircrafts with MSNs 235, 239, 282, 292 respectively (the Aircrafts). Lazard & Co., Limited (“Lazard”) acts as its financial advisor in relation to the sale. The Aircrafts are currently leased by the HR on finance leases and have been sub-leased to Olympic Airlines on operating leases until September 2009, date of closing for the privatisation process of Olympic Airlines. Since then the Aircrafts are parked at the Athens International Airport and are professionally preserved.
2 The HR considers the appointment of a specialized firm to perform an independent appraisal, required by Law 3049/2002, in relation to the possible sale of the Aircrafts.
3 The assignment is expected to include the submission of a valuation report regarding the value of the Aircrafts on an “as is where is” basis.
4 The HR invites specialized firms to express their interest in relation to this assignment. Interested
firms are kindly requested to submit an offer in writing, which should include the following:
4.1 Relevant experience in the sector.
4.2 Proposed team composition including relevant experience of the senior members of the team.
4.3 Initial thoughts on the assignment including an indicative timetable for its implementation.
4.4 Proposed fees.
4.5 Statement that the participant is not engaged in any activity that creates a conflict of interest which would compromise their impartiality in performing the abovementioned independent appraisal. The selected applicant shall be also bound with such commitment for the period of the engagement with the HR.
5 Selection Procedure:
5.1 The award will proceed in accordance with Law 3049/2002, following negotiation of the offers with maximum three (3) participants.
5.2 Any applicant who does not fulfill the eligibility shall be excluded from the selection procedure.
5.3 The State reserves the right to cancel, postpone, amend or extend this process, without prior notification, as well as to interrupt negotiations at any time, without indemnity obligations towards the applicants or/and any third parties.
6 Interested parties may submit their applications in writing, together with any other information that may consider necessary or appropriate, either in hard copy at the offices of the State Secretariat for Asset .Restructuring and Privatisation (8 Karageorgi Servias Street, Athens, 6th floor), or via email at the e-mail address ssarp@minfin.gr until the 30th of June 2011, 14:00 Athens time.

Σχόλια

  1. Αρίστο, άρχισες να καταλαβαίνεις τι έγινε.
    Ορισμένοι φρόντισαν να απαξιώσουν την αξία των αεροπλάνων και να τα βγάλουν scrap.
    θυμίζω τα σχόλιά μου στο
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/01/airbus.html και
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/01/3-airbus.html
    Ελπίζω πλέον να συμφωνούμε, το θέμα δεν είναι το τίμημα αλλά ο τρόπος που φθάσαμε σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τα αεροσκάφη αυτά, η παλαιά ΟΑ σίγουρα θα διέθεται και ανταλλακτικά - εφεδρικούς κινητήρες- avionics κλπ,κλπ,κλπ.
    Τα υλικά αυτά(πανάκριβα & πολύτιμα)τι απέγιναν; Μήπως θα πρέπει κάποιος να το δεί σε βάθος; Υπάρχει κανείς; ακούει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιδράσεις και από τα κόμματα της αριστεράς για το θέμα : http://www.eklogika.gr/news/7429

    Για δείτε και την άποψη του κ. Κωσταντέλου της ΟΑ
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63598024

    Αντιγράφω ακριβώς : «Εμείς βάλαμε πωλητήριο και τα καθηλώσαμε στο έδαφος, ενώ αυτό που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει είναι να τα δώσουμε σε μεγάλο οίκο leasing αεροσκαφών ώστε και να συντηρούνται σωστά και να λαμβάνουμε ενοίκια έως και 350.000 δολαρίων τον χρόνο για το καθένα. Αντί γι' αυτό στείλαμε το λάθος σήμα στην αγορά που είναι αμείλικτη και τα αεροπλάνα έχασαν τριών ετών αξία».

    Γιατί κάποιοι αμφισβήτησαν τα σχόλιά μου ((1050 πμ και 3.28 μμ) στο
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/01/3-airbus.html

    Δείτε ένα απόσπασμα από αυτά : " ... θεωρώ οτι όφειλαν αυτοί που πήραν την απόφαση (εποχή ΝΔ) να είχαν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες πώλησης ενώ ήταν σε πτήσιμη κατάσταση η να τα επινοικιάσουν σε εταιρείες τσάρτερ ώστε να διατηρηθούν σε πτητική κατάσταση (έτσι γίνεται στη παγκόσμια πρακτική) ..."

    Απόλυτα συμβατή με τον πιό έμπειρο πιλότο της ΟΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Ελληνικό Δημόσιο,προφανώς, πήρε δάνειο επι Σιμήτη το 1999 για να αγοράσει τα Airbus 340, δάνειο που σίγουρα πληρώνουμε έντοκα και σήμερα. Δεν λέω για τις πιθανές μίζες της αγοράς, αλλά η όλη διαδικασία της ευτελιστικής εκποίησης βρωμάει.
    Η απάντηση στον αντιπρόεδρο ότι, δεν τα φάγαμε όλοι μαζί αλλά μόνοι σας, τότε(1999) και τώρα(2011).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, τώρα έχουν λεφτά από την "πώληση" οι αχρείοι. Τουλάχιστον δεν θα μας κόψουν... τις επικουρικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ,ΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΟΛΟΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΙΚΑΝ,ΜΟΝΟ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΥΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ,ΤΟΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥ, ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΤΕ ΑΧΡΟΙΣΤΟΙ,ΠΟΣΕΣ ΖΩΕΣ ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΣ ΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΩΜΑ ΘΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ, ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ,ΠΛΑΝΑΣΤΕ ΑΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΧΑΖΩΝ,ΘΑΡΘΕΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η σκανδαλώδης πώληση των Airbus 340-300 για 10 εκατομμύρια το ένα είναι μία από τις ουρές του τεράστιου εθνικού σκανδάλου της διάλυσης και απαξίωσης της δημόσιας ΟΑ από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και της ιδιωτικοποίησης της. Μέσα σε αυτό σκάνδαλο τεράστιο ρόλο έπαιξε και η άθλια Κομισιόν - εκπρόσωπος στην πραγματικότητα των μεγάλων ευρωπαϊκων ανταγωνιστριών εταιριών (LUFTHANSA -BRITISH - AIR FRANCE -KLM)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.