48ωρη διακοπή επικοινωνιών ΟΤΕ στην Δημοτική Κοινότητα Βαρνάβα Μαραθώνα. Υπηρεσίες για κλάματα.

ΡΕΖΟΥΜΕ της υπόθεσης.
200 οικογένειες του Βαρνάβα, στην περιφέρεια του χωριού, σε απομακρυσμένες περιοχές, αρκετοί ηλικιωμένοι ή άρρωστοι και με αυξημένες ανάγκες έμειναν εν μέσω εορτών για 3 ημέρες χωρίς τηλέφωνα. Το κόστος ψυχικό (απομόνωσης) και οικονομικό (κινητά) επιβάρυνε τους δημότες αλλά και το δημόσιο με το κόστος επισκευής.
Όμως, αυτό το μεμονωμένο γεγονός έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από άλλα που βιώνουμε εμείς καθημερινά εδώ στον Βαρνάβα και που κάνουν την ζωή μας μίζερη και ανασφαλή…

· Συχνές διακοπές νερού (αμφιβόλου ποιότητας)
· Καθαριότητα περιβάλλοντος …περιμένετε
· Δρόμοι χωματόδρομοι απροσπέλαστοι, γεμάτοι λακκούβες και λάσπες
· Φωτισμοί δρόμων εδώ και εκεί έτσι για δείγμα.
· Διακοπές ρεύματος (ιδιαίτερα τον χειμώνα)
· Αποχέτευση, που την είδατε…
· Ασφάλεια, ανύπαρκτη…
· Πολιτική προστασία (πυρκαγιές) τι είναι αυτό?. Ο τόπος κάηκε 2 φορές και μυαλό δεν βάλαμε.
· Και πολλά άλλα.

Γιατί να πληρώνουμε … υπηρεσίες που δεν έχουμε?

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΛΑΒΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ημερομηνία συμβάντος 27/12/11 πρωινές ώρες
Αιτία Βλάβης: Συνεργείο ύδρευσης της Τοπικής Κοινότητας σε εργασίες αποκατάστασης βλάβης ύδρευσης απέκοψε με το σκαπτικό μηχάνημα το κεντρικό καλώδιο του ΚΑΦΑΟ ΟΤΕ.
Το γεγονός οφείλεται σε απροσεξία των υπάλληλων ύδρευσης, όπου από αστοχία έκοψαν το υπόγειο κεντρικό καλώδιο. Η ευθύνη όμως επιμερίζεται και στον ΟΤΕ ο οποίος είχε τοποθετήσει αρχικά το κεντρικό καλώδιο ακριβώς πάνω από τον αγωγό ύδρευσης χωρίς τα καθιερωμένα τούβλα προστασίας -ειδοποίησης. Ερώτημα που πάντα παραμένει είναι ποιος ελέγχει τους εργολάβους και ποιος ευθύνεται, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη και θλιβερή ιστορία.
Αποτέλεσμα Βλάβης: Διακοπή τηλεφωνικής επικοινωνίας, σε διακόσιες (200) οικογένειες του Βαρνάβα.

Και το μπάχαλο της δημόσιας διοίκησης με ημερομηνίες…
27/12/11
Προσωπικά όταν διαπίστωσα την διακοπή γραμμής του τηλεφώνου μου επικοινώνησα (μέσω κινητού) με το τοπικό Παράρτημα του ΟΤΕ στα Κιουρκα και διαπίστωσα πως δεν είχε ιδέα. Προφανώς ειδοποιήθηκε αργότερα από την Κοινότητα Βαρνάβα.
Το συνεργείο του ΟΤΕ έκανε τοπική επόπτευση της βλάβης δηλώνοντας ότι θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας ή αργότερα της επόμενης.

28/12/11
Τα πράγματα άλλαξαν όταν ο ΟΤΕ ζήτησε από την Κοινότητα σκαπτικό μηχάνημα JCB για να σκάψει (τον λάκκο) για να αποκαλυφθεί το καλώδιο και μέγεθος της βλάβης.
Παραχωρήθηκε το μηχάνημα JCB του Δήμου αφού το αντίστοιχο της κοινότητας ήταν πάλι εκτός λειτουργίας.

Γνωμοδότηση των τεχνικών υπηρεσιών του ΟΤΕ ήταν: Ότι τo υπόγειο κεντρικό καλώδιο δεν μπορεί να επισκευαστεί πρόχειρα και απαιτείται η μερική αντικατάστασή και σύνδεση του. Προς τούτο ζητήθηκε η παρέμβαση εργολάβου της υπηρεσίας.

29/11
Φεύγοντας για δουλειές μου στον Αγ. Στέφανο στις 10.00 συνάντησα το συνεργείο του ΟΤΕ στο σημείο της βλάβης. Στην επιστροφή μου πάλι στο Βαρνάβα γύρω στις 14.00 στο σημείο της βλάβης δεν υπήρχε ψυχή και αναθάρρησα, νομίζοντας ότι η βλάβη είχε αντιμετωπιστεί. Όταν έφτασα στο σπίτι μου σήκωσα το τηλέφωνο αλλά ήταν πάλι νεκρό.
Η αγανάκτηση μου ήταν μεγάλη έτσι άρχισα πάλι τα τηλέφωνα στον ΟΤΕ Κιουρκα, τον Τοπικό πρόεδρο της κοινότητας, την αντιδήμαρχο Μαραθώνα κα Μυλωνά. Διαπίστωσα όμως πως όλοι αποτεινόμασταν σε λάθος υπηρεσία και λάθος άνθρωπο, στον ΟΤΕ Κιουρκα .

Ας είναι όμως καλά η γυναίκα μου που αποφάσισε να δράση δυναμικά. Έτσι έψαξε και βρήκε το τηλέφωνο του Γ. Δ/ντη του ΟΤΕ, όπου ανέφερε ολόκληρο το ιστορικό καθυστέρησης επιδιόρθωσης της βλάβης και τις επιπτώσεις στους συμπολίτες μας. Πήραν τα στοιχεία μας για να μας ενημερώσουν το συντομότερο σε 20 λεπτά. Πράγματι εμφανίστηκε στο τηλέφωνο ο αρμόδιος Υποδ/ντης καλωδιώσεων κ. Κοψοχείλης (που όλοι ψάχναμε στο τηλέφωνο αλλά δεν βρίσκαμε ή δεν σήκωνε το τηλέφωνο). Μας διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά εντός της ημέρας (απόγευμα). Στην συζήτηση μαζί του προέκυψαν δύο σημεία που μας έκαναν εντύπωση ότι:
1. Είχε ήδη ενημερώσει σήμερα από το πρωί τον υπάλληλο της κοινότητας Βαρνάβα κ.Βούλγαρη Γιάννη *
2. Οι ΟΤΑ οφείλουν να ζητούν στοιχεία διέλευσης υπόγειων αγωγών από κεντρικές αρτηρίες ώστε να αποφεύγονται πιθανές βλάβες από εκσκαφές.
Δικά μας ερωτήματα
Για το πρώτο, πως είναι δυνατόν ο υπάλληλος που γνώριζε από πρώτο χέρι (από το πρωί) την εξέλιξη προόδου επισκευής της βλάβης (από τον κ. Κοψοχείλη) να μην είχε ενημερώσει τον Πρόεδρο της Κοινότητας ή την κα Αντιδήμαρχο? Στις 15.00 που μιλούσαμε στον τηλέφωνο με το πρόεδρο, μου έλεγε ότι προσπαθεί συνεχώς να μιλήσει με το υπεύθυνο του ΟΤΕ καλωδιώσεων αλλά δεν το σηκώνει, άρα δεν γνώριζε αφού όπως φαίνεται δεν ενημερώθηκε από τον υπάλληλο.Το ίδιο ισχύει και για την κα Αντ/ρχο, όταν μιλήσαμε στις 15.30 αφού φαίνεται ότι δεν έχει ενημερωθεί αρμοδίως.
Για το δεύτερο θέμα προτρέπουμε τον ο κ. Τσιμίνη τοπικό πρόεδρο, να φροντίσει να εξασφαλίσει τα σχέδια διέλευσης των υπόγειων αγωγών Βαρνάβα από τις υπηρεσίες για αποφυγή όμοιων περιστατικών στο μέλλον.

Για όλες τις ενέργειές και πρωτοβουλίες μας, ενημερώσαμε τηλεφωνικά η κα Μυλωνά αντιδήμαρχο Μαραθώνα για τα καθέκαστα…
Τελικά η βλάβη και οι επικοινωνίες αποκαταστάθηκαν σήμερα στις 17.30.

Βαρνάβας, ένας όμορφος τόπος να μείνεις αλλά δύσκολος να ζεις.

varnavasnews


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.