Η Μόνικα καταρρίπτει τον μύθο της


«Είμαι φτιαγμένη για μητέρα και ηθοποιός. Μέχρι εκεί!» Αυτή η δήλωση προκαλεί χαμόγελα καχυποψίας όταν ξεστομίζεται από τη γυναίκα που επανειλημμένως έχει αναδειχθεί η πιο σέξι γυναίκα του κόσμου. Κι όμως, η Μόνικα Μπελούτσι δείχνει να βρίσκει την εμμονή του κοινού με το σεξαπίλ της μάλλον αστεία.
«Στην ηλικία μου είναι φανταστικό» δηλώνει γελώντας στο γαλλικό περιοδικό «Paris Match». Αποκαλύπτει ότι είναι κολλημένη με τις δύο κόρες της σε βαθμό που αν λείψει για κάποιες ώρες από κοντά τους μετά, για να τις αναπληρώσουν, δεν σταματάνε να αγκαλιάζονται. Αυτή η συμπεριφορά της προκαλεί εντύπωση και στην ίδια, αφού, όπως λέει, ο άντρας της, Βενσάν Κασέλ, ήταν αυτός που ήθελε πρώτος παιδιά.
Οταν ήρθαν τα παιδιά, αρχικά, ο Κασέλ «έψαχνε να βρει τη νέα του θέση στη ζωή μου» εξηγεί η Μπελούτσι.

Παρά το πάθος της για τα παιδιά της δεν παραμελεί την καριέρα της. Παραδέχεται ότι αυτό το κάνει επειδή έχει την τύχη να τη βοηθούν με τα παιδιά. Τώρα ετοιμάζεται να φύγει για τη Βραζιλία, όπου θα γυρίσει τη νέα της ταινία, στην οποία θα συμπρωταγωνιστεί με τον σύζυγό της Βενσάν Κασέλ. «Ο άντρας μου στην ταινία θα υποδύεται τον Λουί Γκαρέλ, έναν άντρα 27 ετών» λέει χαμογελώντας.

Οσο για το μυστικό του μακρόβιου για τα δεδομένα της σοουμπίζ γάμου τους, η ίδια παραδέχεται ότι το να αγαπάς είναι πολύ δύσκολο.

«Το κανονικό για εμένα είναι να μένω μόνη. Ημουν πάντα πολύ ανεξάρτητη. Οταν ζουν δύο άνθρωποι μαζί τότε τα πράγματα γίνονται πολύπλοκα. Ταυτόχρονα όμως η αγάπη είναι ζωτική. Από αυτήν εξαρτάται η ευτυχία μας. Εγώ λοιπόν αποφασίζω μέρα με τη μέρα πώς θα συντηρήσω τη σχέση μας. Δεν ακολουθώ στρατηγικές» αποκαλύπτει.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

espresso

Σχόλια