Είναι εκατό χρονών και ακόμα οδηγεί αυτοκίνητο..

Kάθε ημέρα η Θέλμα Μακένζυ, παίρνει το αυτοκίνητό της και κάπου πηγαίνει..
Μπορεί να πηγαίνει στα καταστήματα ή μπορεί να επισκέπτεται τις κόρες της, αλλά υπολογίζει ότι δεν θα μπορούσε να επιβιώσει χωρίς το αυτοκίνητό της. 
Το θέμα είναι ότι η  Θέλμα, που ζει στην Αυστραλία..
πέρασε τα 100 τον προηγούμενο μήνα.

Οδηγάει όλη της τη ζωή χωρίς ούτε ένα ατύχημα και πρόστιμο υπέρβασης ορίου ταχύτητας ή κλήση για παράνομη στάθμευση. Ο αποθανών σύζυγός της, ένας αστυνομικός, την δίδαξε προφανώς καλά. 
Η Θέλμα οδηγεί ένα Ford Focus αυτές τις μέρες και, ενώ της ανήκουν τρία ή τέσσερα αυτοκίνητα άνω των 80 ετών  οδήγησης, το αγαπημένο της ήταν ένα μεγάλο Ford Fairmont που ονομάζεται "Red Terror".
"Μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο», είπε. 
Η Θέλμα απέχει πάρα πολύ από το πώς μπορείτε να φανταστείτε ένα υπεραιωνόβιο...
Δεν χρειάζεται γυαλιά, ακουστικά βαρηκοΐας ή μπαστούνι. 
Και φαίνεται αρκετά νεώτερη από την ηλικία της. 
«Οι άνθρωποι εκπλήσσονται όταν ανακαλύπτουν ότι είμαι 100 και είμαι αρκετά έκπληκτη με τον εαυτό μου, γιατί εγώ σίγουρα δεν αισθάνομαι 100 χρονών.
" Μυστικά; Όχι, δεν έχω κανένα. Ζω απλά μια συνηθισμένη ζωή. Κάνω ψώνια μου και ένα κομμάτι της κηπουρικής. Αυτό μου δίνει την άσκηση που χρειάζομαι.
«Ο πατέρας μου πέθανε στα 67 του και η μητέρα μου στα 75, οπότε δεν υπήρχε μακροζωία σε αυτούς..
Όσο για την οδήγηση της, η Θέλμα δεν έχει πάρα πολλές συμβουλές για ασφαλή οδήγηση. "Δείτε το δρόμο, μην πίνετε και να είστε ευγενικοί." Αυτό είναι που κάνει, και θα συνεχίσει να το κάνει μέχρι την ημέρα που θα έχει στα χέρια την άδειά της. 
Herald Sun

Σχόλια