Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ …ΑΓΝΑΝΤΕΥΕΙ


Με πήρε χθες ένας παλιός μου συμμαθητής τηλέφωνο, καταξιωμένος επαγγελματίας στο χώρο των logistics , για να με ρωτήσει για έναν γνωστό μου, αν χρησιμοποιεί στη δουλειά του ένα προϊόν το οποίο αντιπροσωπεύει.
- Μα καλά, εσύ κάνεις άλλη δουλειά, τον ρώτησα εγώ
- Τι να κάνω ρε αδελφέ, τέλειωσε το παραμύθι! Οι αποθήκες είναι σχεδόν άδειες και κάθε μέρα σκάει από μια επιταγή! Έχω να μαζεύω 300.000 από την αγορά. Προσπαθώ να κατευθυνθώ σε κάτι άλλο για να παραμείνω ζωντανός! Η αγορά
καταρρέει κάθε μέρα! Το πολύ μέχρι το Σεπτέμβρη….
- Μα καλά, οι τράπεζες δεν σας βοηθάνε, τον διέκοψα εγώ
- Αυτές το μόνο που τις νοιάζει είναι να κλείσουν τους λογαριασμούς τους! Τίποτε άλλο…
Η αγορά καταρρέει! Αυτή η φράση μου είχε μείνει από την μικρή μας κουβέντα. Και αν τελειώσει η αγορά, κλείσουν επιχειρήσεις και απολυθούν κι άλλοι συμπολίτες μας, από πού θα εισπράξει το κράτος φόρους κυρ Βαγγέλη;
Από πού θα βρει το κράτος να πληρώσει νέα επιδόματα ανεργείας;
Τι θα έχουμε τον Χειμώνα κυρ βαγγέλη στην Ελλάδα;
ΑΝΕΡΓΟΥΣ- ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ και ακόμα 500.000 λαθρομετανάστες που θα προστεθούν στο ενάμιση εκατομμύριο εκείνων της Αθήνας…
Α ναι. Ξέχασα. Θα έχουμε και πέντε μεγαλοεκδότες και άλλους τόσους εργολάβους να μας πιπιλίζουν το μυαλό για το πόσο καλός κυβερνήτης θα είσαι…..
Αλλά κυρ Βαγγέλη, οι εξελίξεις τρέχουν πιο γρήγορα από όλους μας!
Κι εσύ δεν είσαι και για πολλά …χιλιόμετρα φίλε μου!
Εκρηκτικό μείγμα, δεν συμφωνείς κυρ Βαγγέλη;
Τότε τι θα κάνεις κυρ Βαγγέλη; Εκλογές;
Μπα, δε νομίζω.
Θα σε προλάβει η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ…

Ο Μαύρος Πητ

Υ.Γ.
Γι αυτό πες στα βοθροκάναλα να σταματήσουν την τρομοκρατία, να πουν στον κόσμο ότι η μπόρα πέρασε για ν αρχίσει να ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ και να μη μαζεύει άλλο και κάντε την σιγά σιγά…..

http://taxalia.blogspot.com/2011/07/blog-post_2777.html

Σχόλια