Εν μέσω οικονομικής κρίσης και λόγω του περιορισμένου προϋπολογισμού για θερινές διακοπές, το οργανωμένο κάμπινγκ ξεπροβάλλει όλο και περισσότερο ως μία έξυπνη και φθηνή λύση, για ξεκούραση μέσα στη φύση. Φαίνεται μάλιστα πως το κάμπινγκ κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές από το εσωτερικό, αλλά κυρίως το εξωτερικό, καθώς η ελληνική χλωρίδα είναι απαράμιλλου κάλλους και ο οργανωμένος χαρακτήρας των εγκαταστάσεων επιτρέπει ασφαλείς, φθηνές και ποιοτικές διακοπές ακόμα και για οικογένειες.
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων για το οργανωμένο κάμπινγκ φαίνεται πως σταδιακά παρουσιάζει μία μικρή αυξητική τάση, της τάξης του 3%, την τελευταία διετία, γεγονός που αποδίδεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους. Παράλληλα το ενδιαφέρον των αλλοδαπών φαίνεται ελαφρώς μειωμένο, κυρίως λόγω απεργιών, αλλά και της αρνητικής δημοσιότητας που επιφέρει η κρίση και οι αντιδράσεις των πολιτών. Επιπλέον παράγοντες θεωρούνται το αυξημένο κόστος της βενζίνης και των διοδίων.
Στο μεταξύ, το 62% των Ελλήνων, σε σχέση με το 59% πέρυσι, δεν θα κάνει καλοκαιρινές διακοπές, όπως προκύπτει από πρόσφατη πανελλαδική έρευνα του ΙΝΚΑ, που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 27 Ιουνίου-5 Ιουλίου 2011, με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων, σε 530 άτομα.
Η βασική αιτία για τη μη πραγματοποίηση των διακοπών είναι οικονομικοί λόγοι και η επαγγελματική αστάθεια, για το 82% των ερωτηθέντων.
"Δραματική" χαρακτηρίζει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας) Γιώργος Λεχουρίτης την εικόνα όπως διαμορφώνεται εφέτος το καλοκαίρι για του Έλληνες καταναλωτές. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ κάνει λόγο για περαιτέρω μείωση του χρόνου διακοπών της ελληνικής οικογένειας ενώ επισημαίνει ότι τα έξοδα 15 ημερών διακοπών μιας τετραμελούς οικογένειας αγγίζουν τα 3.500 ευρώ.
ΑΠΕ
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων για το οργανωμένο κάμπινγκ φαίνεται πως σταδιακά παρουσιάζει μία μικρή αυξητική τάση, της τάξης του 3%, την τελευταία διετία, γεγονός που αποδίδεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους. Παράλληλα το ενδιαφέρον των αλλοδαπών φαίνεται ελαφρώς μειωμένο, κυρίως λόγω απεργιών, αλλά και της αρνητικής δημοσιότητας που επιφέρει η κρίση και οι αντιδράσεις των πολιτών. Επιπλέον παράγοντες θεωρούνται το αυξημένο κόστος της βενζίνης και των διοδίων.
Στο μεταξύ, το 62% των Ελλήνων, σε σχέση με το 59% πέρυσι, δεν θα κάνει καλοκαιρινές διακοπές, όπως προκύπτει από πρόσφατη πανελλαδική έρευνα του ΙΝΚΑ, που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 27 Ιουνίου-5 Ιουλίου 2011, με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων, σε 530 άτομα.
Η βασική αιτία για τη μη πραγματοποίηση των διακοπών είναι οικονομικοί λόγοι και η επαγγελματική αστάθεια, για το 82% των ερωτηθέντων.
"Δραματική" χαρακτηρίζει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας) Γιώργος Λεχουρίτης την εικόνα όπως διαμορφώνεται εφέτος το καλοκαίρι για του Έλληνες καταναλωτές. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ κάνει λόγο για περαιτέρω μείωση του χρόνου διακοπών της ελληνικής οικογένειας ενώ επισημαίνει ότι τα έξοδα 15 ημερών διακοπών μιας τετραμελούς οικογένειας αγγίζουν τα 3.500 ευρώ.
ΑΠΕ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.