Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που ανησυχούν για τις θυγατρικές και τους τζίρους τους στην Ελλάδα. Υπάρχουν όμως και επιχειρήσεις που ελπίζουν σε κέρδη από τις ιδιωτικοποιήσεις που προωθεί πλέον το ελληνικό δημόσιο.
Deutsche Telekom
Ο γερμανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός ελέγχει σήμερα το 30% των μετοχών του ΟΤΕ και διαθέτει το δικαίωμα αγοράς ενός 10% επιπλέον σε συγκεκριμένη τιμή (put-optiοn). Με βάση τη σημερινή τιμή της μετοχής το κόστος του 10% υπολογίζεται για την Deutsche Telekom σε 400 εκ. ευρώ. Οι Γερμανοί έχουν επίσης δικαίωμα προαγοράς για άλλα 10%.
Fraport
Η εταιρία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, το δεύτερο σε μέγεθος στην Ευρώπη, στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την Ελλάδα: «Σε περίπτωση που το ελληνικό δημόσιο πουλήσει τότε έχουμε φυσικά ενδιαφέρον ως μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχείρισης αεροδρομίων σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε. Διευκρινίζει ωστόσο ότι για να καταθέσει προτάσεις ενδιαφέροντος θα πρέπει το ελληνικό δημόσιο να γνωστοποιήσει τις προθέσεις του ως προς την πώληση.
Hochtief
Μέσω της θυγατρικής Concessions η κατασκευαστική εταιρία συμμετέχει στον Αερολιμένα Αθηνών με 26,7%. Από ότι όλα δείχνουν η γερμανική εταιρία επιθυμεί να πουλήσει το ποσοστό της. ΄Ισως επειδή λόγω της κρίσης στην Ελλάδα ο αριθμός των επιβατών μειώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2011 κατά 15,8%. Θεωρείται ωστόσο απίθανο η Hochtief να πουλήσει ολόκληρο το πακέτο των μετοχών της στην Fraport. Από ότι φαίνεται η Concessions θα διαθέσει το μερίδιό της στο χρηματιστήριο.
Siemens
Μετά τις κατηγορίες για διαφθορά η θυγατρική της Siemens στην Ελλάδα δείχνει να…«φυσάει και το γιαούρτι». Το 2010 η Siemens Ελλάς χρειάστηκε για την επιβίωσή της την οικονομική ενίσχυση 150 εκ. ευρώ της μητρικής εταιρίας διότι το ελληνικό δημόσιο έχει αφήσει απλήρωτους τους λογαριασμούς. Πέρυσι το δημόσιο ανέθεσε στην Siemens Ελλάς έργα ύψους μόλις 286 εκ. ευρώ.
Deutsche Post
Tα Γερμανικά Ταχυδρομεία διαψεύδουν τα σενάρια εξαγοράς των ΕΛΤΑ. Ο επικεφαλής της Deutsche Post Φρανκ Απελ έχει καταστήσει σαφές ότι η επιχείρηση δεν σχεδιάζει νέες αγορές και συμμετοχές.
ThyssenKrupp
Για αρκετά χρόνια η γερμανική εταιρία ναυπηγούσε στην Ελλάδα μέσω της θυγατρικής της HSY πλοία και υποβρύχια. Λόγω του μειωμένου τζίρου η ThyssenKrupp την θυγατρική της σε ναυπηγική εταιρία του Αμπου Ντάμπι.
Reuters / n-tv / Στέφανος Γεωργακόπουλος
Υπεύθυνος Σύνταξης: Σταμάτης Ασημένιος
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15125639,00.html
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.