Πριν λίγο καιρό υπήρχε το πρόβλημα και στα τραίνα του ΟΣΕ σήμερα....
Σοβαρό κίνδυνο να ξεμείνουν από... καύσιμα διατρέχουν τα πολεμικά πλοία του Στόλου, λόγω της απόφασης του ελεγκτικού συνεδρίου να μπλοκάρει τη σύμβαση προμήθειας πετρελαίου αξίας 10 εκατ. ευρώ από την εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια.
Μπροστά στο αδιέξοδο και για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να δέσουν όλα τα πολεμικά πλοία στους ναυστάθμους λόγω έλλειψης πετρελαίου, ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού....
αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης εισηγήθηκε να γίνει απ' ευθείας παραγγελία πετρελαίου από την εταιρεία ΕΛΠΕ συνολικής αξίας 1+1 εκατ.ευρώ. Με την προμήθεια αυτή θα καλυφθούν οι ανάγκες γα την κίνηση των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. "Τα αποθέματά μας είναι στον πάτο", είπε στο protothema.gr αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού στέλνοντας δραματικό SOS ότι κινδυνεύει η καθημερινή λειτουργία του Πολεμικού Ναυτικού και υπάρχει κίνδυνος να σταματήσουν ακόμη και οι άκρως απαραίτητες περιπολίες στο Αιγαίο.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν το Ελεγκτικό Συνέδριο αποφάσισε να μπλοκάρει προμήθεια πετρελαίου ύψους 10 εκατ. ευρώ που το Πολεμικό Ναυτικό είχε ζητήσει να γίνει μέσω των Ελληνικών Πετρελαίων. Το αιτιολογικό των μελών του δικαστικού συμβουλίου ήταν ότι τα ΕΛΠΕ δεν είχαν αποστείλει το πλήρες μετοχολόγιο της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι στην μετοχική σύνθεση των ΕΛΠΕ συμμετέχει το ελληνικό δημόσιο με ποσοστό 35,48% το 41,25% των μετοχών ανήκει στον όμιλο Paneuropean Oil and Industrial Holdings SA και το υπόλοιπο 23,27% των μετοχών κατέχουν ιδιώτες επενδυτές. Το Ελεγκτικό Συνέδριο αρχικώς απέρριψε ακόμη και το επιχείρημα του υπουργείου Εθνικής Αμυνας ότι η προμήθεια του πετρελαίου πρέπει να προχωρήσει με τη διαδικασία του επείγοντος. Αφού όμως οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού παρουσίασαν τα στοιχεία που δείχνουν ότι τα αποθέματα σε καύσιμα τελειώνουν εντός των επομένων ημερών, οι δικαστές πείστηκαν ότι η προμήθεια πετρελαίου έχει πράγματι το χαρακτήρα του επείγοντος και τελικώς υπαναχώρησαν.
Πρώτο Θέμα
Σοβαρό κίνδυνο να ξεμείνουν από... καύσιμα διατρέχουν τα πολεμικά πλοία του Στόλου, λόγω της απόφασης του ελεγκτικού συνεδρίου να μπλοκάρει τη σύμβαση προμήθειας πετρελαίου αξίας 10 εκατ. ευρώ από την εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια.
Μπροστά στο αδιέξοδο και για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να δέσουν όλα τα πολεμικά πλοία στους ναυστάθμους λόγω έλλειψης πετρελαίου, ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού....
αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης εισηγήθηκε να γίνει απ' ευθείας παραγγελία πετρελαίου από την εταιρεία ΕΛΠΕ συνολικής αξίας 1+1 εκατ.ευρώ. Με την προμήθεια αυτή θα καλυφθούν οι ανάγκες γα την κίνηση των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. "Τα αποθέματά μας είναι στον πάτο", είπε στο protothema.gr αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού στέλνοντας δραματικό SOS ότι κινδυνεύει η καθημερινή λειτουργία του Πολεμικού Ναυτικού και υπάρχει κίνδυνος να σταματήσουν ακόμη και οι άκρως απαραίτητες περιπολίες στο Αιγαίο.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν το Ελεγκτικό Συνέδριο αποφάσισε να μπλοκάρει προμήθεια πετρελαίου ύψους 10 εκατ. ευρώ που το Πολεμικό Ναυτικό είχε ζητήσει να γίνει μέσω των Ελληνικών Πετρελαίων. Το αιτιολογικό των μελών του δικαστικού συμβουλίου ήταν ότι τα ΕΛΠΕ δεν είχαν αποστείλει το πλήρες μετοχολόγιο της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι στην μετοχική σύνθεση των ΕΛΠΕ συμμετέχει το ελληνικό δημόσιο με ποσοστό 35,48% το 41,25% των μετοχών ανήκει στον όμιλο Paneuropean Oil and Industrial Holdings SA και το υπόλοιπο 23,27% των μετοχών κατέχουν ιδιώτες επενδυτές. Το Ελεγκτικό Συνέδριο αρχικώς απέρριψε ακόμη και το επιχείρημα του υπουργείου Εθνικής Αμυνας ότι η προμήθεια του πετρελαίου πρέπει να προχωρήσει με τη διαδικασία του επείγοντος. Αφού όμως οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού παρουσίασαν τα στοιχεία που δείχνουν ότι τα αποθέματα σε καύσιμα τελειώνουν εντός των επομένων ημερών, οι δικαστές πείστηκαν ότι η προμήθεια πετρελαίου έχει πράγματι το χαρακτήρα του επείγοντος και τελικώς υπαναχώρησαν.
Πρώτο Θέμα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.