Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της προσπάθειας για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης της μειονότητας της Θράκης προχωρά στην αναδιάταξη των σχολικών μονάδων. Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας λαμβάνει υπ όψιν τις γενικές αρχές για την ανάπτυξη των σχολικών μονάδων, αλλά και όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά που συναποτελούν το καθεστώς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης.
Πιο συγκεκριμένα σε αυτή τη φάση το Υπουργείο Παιδείας ξεκινά ....τις παρεμβάσεις σε σχολεία με πολύ μικρό αριθμό μαθητών γεγονός που δεν επιτρέπει την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης στα παιδιά της μειονότητας, καθώς και σε σχολεία που βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους.
Κριτήρια για την πρόταση ήταν:
• Η εξασφαλισμένη πρόσβαση των μαθητών σε σχολική μονάδα της περιοχής με γνώμονα την χιλιομετρική απόσταση, τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής και την κατάσταση του οδικού δικτύου
• Η ύπαρξη απαραίτητων υποδομών στο σχολείο που θα τους υποδεχτεί.
Με δεδομένα τα παραπάνω κριτήρια συνεχίζουν να λειτουργούν σχολεία με μικρό αριθμό μαθητών σε περιοχές που δεν πληρούσαν τις παραπάνω προϋποθέσεις .
Ήδη στελέχη των υπηρεσιών και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας έχουν έρθει σε επαφή με τους εμπλεκόμενους φορείς (εκπαιδευτικούς, εκπροσώπους τοπικής αυτοδιοίκησης, γονείς) με σκοπό την οριοθέτηση των σημείων του διαλόγου που θα οδηγήσει στον κοινό στόχο της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών εκπαίδευσης για την μειονότητα.
Οι επαφές αυτές ανέδειξαν ως κύρια σημεία ενδιαφέροντος τα εξής:
• Την ανάπτυξη – βελτίωση σχολικών υποδομών
• Την αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών
• Την επίλυση θεμάτων που αφορούν τις σχολικές εφορείες
• Την διασφάλιση της μεταφοράς των μαθητών
Η πρόταση του ΥΠΔΜΘ σε σχέση με τη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων, από την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς είναι:
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ
http://www.e-aftodioikisi.gr/default.aspx?pageid=4219Πιο συγκεκριμένα σε αυτή τη φάση το Υπουργείο Παιδείας ξεκινά ....τις παρεμβάσεις σε σχολεία με πολύ μικρό αριθμό μαθητών γεγονός που δεν επιτρέπει την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης στα παιδιά της μειονότητας, καθώς και σε σχολεία που βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους.
Κριτήρια για την πρόταση ήταν:
• Η εξασφαλισμένη πρόσβαση των μαθητών σε σχολική μονάδα της περιοχής με γνώμονα την χιλιομετρική απόσταση, τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής και την κατάσταση του οδικού δικτύου
• Η ύπαρξη απαραίτητων υποδομών στο σχολείο που θα τους υποδεχτεί.
Με δεδομένα τα παραπάνω κριτήρια συνεχίζουν να λειτουργούν σχολεία με μικρό αριθμό μαθητών σε περιοχές που δεν πληρούσαν τις παραπάνω προϋποθέσεις .
Ήδη στελέχη των υπηρεσιών και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας έχουν έρθει σε επαφή με τους εμπλεκόμενους φορείς (εκπαιδευτικούς, εκπροσώπους τοπικής αυτοδιοίκησης, γονείς) με σκοπό την οριοθέτηση των σημείων του διαλόγου που θα οδηγήσει στον κοινό στόχο της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών εκπαίδευσης για την μειονότητα.
Οι επαφές αυτές ανέδειξαν ως κύρια σημεία ενδιαφέροντος τα εξής:
• Την ανάπτυξη – βελτίωση σχολικών υποδομών
• Την αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών
• Την επίλυση θεμάτων που αφορούν τις σχολικές εφορείες
• Την διασφάλιση της μεταφοράς των μαθητών
Η πρόταση του ΥΠΔΜΘ σε σχέση με τη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων, από την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς είναι:
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.