Τέτοια πρωτοσέλιδα ΜΟΝΟ στην Ελλάδα...


Και δεν κατηγορώ την σημερινή κυβέρνηση για τις "ΠΑΓΙΔΕΣ" ή τους τιτλαδόρους των εφημερίδων του 2011 που γράφουν για αυτές .
Από τότε που θυμάμαι τα πρώτα μου χρήματα καιτην πρώτη μου φορολογική δήλωση , κάθε φορά που έφτανε η εποχή που θα τις καταθέταμε , υπήρχαν στα πρωτοσέλιδα οι "ΠΑΓΙΔΕΣ" της εφορίας , ενώ η οικονομία της χώρας πάντα βρίσκεται σε "δύσκολη κατάσταση" και οι εφημερίδες να μας κοινοποιούν τους τρόπους που μπορούμε να "σωθούμε" τα πρωτοσέλιδα μένουν διαχρονικά ...
Η ζωή μου με έφερε να έχω ζήσει σε πολλά μέρη του κόσμου και να έχω διαβάσει εφημερίδες από αυτά τα μέρη που έζησα...
Σε ΚΑΜΙΑ χώρα , σε κανένα Ευρωπαϊκό κράτος (αυτό το ΤΟΝΙΖΩ μια και είμαστε στην Ε.Ε...)
, σε κανένα κράτος που έχει αυτοσεβασμό , ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες δεν δα γινόταν αυτό το (διαχρονικό) πρωτοσέλιδο του Έθνους αποδεκτό...
Είναι ΝΤΡΟΠΗ για ένα κράτος να βάζει ΠΑΓΙΔΕΣ στους φορολογούμενους πολίτες του.
Είναι ΝΤΡΟΠΗ οι Εφημερίδες να έχουν πρωτοσέλιδο τις τρικλοποδιές που βάζει το ΚΡΑΤΟΣ στους πολίτες του.
Σε κανένα κράτος της Ευρώπης  δεν αισθάνονται ΑΜΥΝΌΜΕΝΟΙ οι πολίτες εκτός του δικού μας , σε κανένα  κράτος της Ευρώπης το κράτος δεν προσπαθεί να βάλει ΠΑΓΙΔΕΣ στους φορολογούμενους , μπορεί να βάζουν υψηλούς φόρους αλλά όχι ΠΑΓΙΔΕΣ...
Ίσως για αυτό η φοροδιαφυγή να έχει γίνει εθνικό σπόρ...

http://antilogos-gr.blogspot.com/2011/04/blog-post_28.html

Σχόλια