Η έναρξη των Παθών για την Εκπαίδευση

Από την πρώτη στιγμή είχαμε επισημάνει, ότι το υπουργείο παιδείας αγνοώντας επιδεικτικά τις αντιδράσεις των γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, δρομολογούσε σκηνικό προσχηματικού διαλόγου στις συγχωνεύσεις σχολείων.
Η εικόνα στην επαρχία Ελασσόνας είναι χαρακτηριστική, όσο και δραματική. Δεκάδες μαθητές καθημερινά θα μετακινούνται σε μεγάλες αποστάσεις και μάλιστα σε ένα από τα πιο επικίνδυνα οδικά δίκτυα της χώρας, με κίνδυνο για την προσωπική τους ασφάλεια. Οι γονείς θα ταλαιπωρούνται και θα χάνουν χρόνο και χρήμα, καθώς θα αναγκάζονται να..... υποκαταστήσουν τις υπηρεσίες, που θα έπρεπε να παρέχει ένα δημοκρατικό και ευνομούμενο κράτος.
Θέσεις εκπαιδευτικών χάνονται και για πολλούς από αυτούς, που έχουν προσφέρει κυριολεκτικά τον εαυτό τους στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, καθίσταται αβέβαιο το εργασιακό τους μέλλον.
Όλα αυτά αποδεικνύουν, ότι τα κίνητρα του Υπουργείου Παιδείας, όχι μόνο παιδαγωγικά δεν είναι, αλλά είναι αποκλειστικά και μόνο οικονομικά.
Οι μαθητές όμως, τα παιδιά μας, δεν είναι αριθμοί. Οι μαθητές είναι το μέλλον του τόπου μας.
Το  υπουργείο παιδείας πρέπει να αλλάξει το σύνθημα, που χρησιμοποιεί, «πρώτα ο μαθητής» και να το κάνει «πρώτα ο λογιστής», αφού ο μόνος λόγος των αλλαγών είναι η περικοπή επιπλέον κονδυλίων για την Παιδεία, που δήθεν αποτελούσε ύψιστη προτεραιότητα της κυβέρνησης.
Πρέπει όλοι να αντιληφθούμε, ότι το πρόβλημα, που δημιουργείται είναι πολύ σοβαρό και με ακόμη σοβαρότερες προεκτάσεις. Πρέπει να το  αντιμετωπίσουμε ενωμένοι και αποφασισμένοι, ώστε να πείσουμε το υπουργείο Παιδείας για την αδικία, που συντελείται σε βάρος της Επαρχίας Ελασσόνας.

Παιδής  Γ. Αθανάσιος
  Περιφερειακός  Σύμβουλος
            Θεσσαλίας
   Ελασσόνα Λάρισας
 

Σχόλια