Ηλεκτρονικές αγορές

Από... χάμπουργκερ μέχρι κοσμήματα κι από ηλεκτρονικά παιχνίδια μέχρι λογισμικό, αγοράζουν μέσω Διαδικτύου οι Έλληνες καταναλωτές, ενώ ένα διαρκώς αυξανόμενο ποσοστό ανθρώπων κάθεται, πλέον, μπροστά σε ηλεκτρονικές ρουλέτες και τράπουλες, δοκιμάζοντας την τύχη του στα διαδικτυακά καζίνο.
Η αξία των διαδικτυακών αγορών B2C (σ.σ. Επιχείρηση προς Καταναλωτή) εκτιμάται ότι θα φτάσει φέτος στο 1,8-2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα, έναντι εκτίμησης για 1,3 δισ. πέρυσι (μέση ετήσια κατά κεφαλήν δαπάνη 1.500 ευρώ) και 0,8 δισ. το 2009.
Το 2011, πάνω από ένας στους δέκα Έλληνες .....(περίπου 1,2 εκατ. άτομα), εκτιμάται ότι θα κάνουν κάποια αγορά on-line. Τα παραπάνω προκύπτουν από σημερινή εισήγηση, στη Θεσσαλονίκη, του καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Eltrun), Γεώργιου Δουκίδη, βάσει αποτελεσμάτων της σχετικής ετήσιας έρευνας του Eltrun.
Μιλώντας σε εκδήλωση του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, ο κ. Δουκίδης επεσήμανε ακόμη ότι, με βάση τα στοιχεία της έρευνας, το 31% των ερωτηθέντων τζογάρει «τακτικά» (12%) ή «κάποιες φορές» (19%) μέσω Διαδικτύου, ρίχνοντας στην «τσόχα» περίπου 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
Το 84% «κατεβάζει» μουσική και ταινίες, το 94% κάνει on-line ψώνια και το 75% κρατήσεις σε ξενοδοχεία, το 76% σερφάρει στα κοινωνικά δίκτυα τύπου «facebook», το 95% ξεφυλλίζει ηλεκτρονική ειδησεογραφία και το 90% παρακολουθεί ταινίες/τηλεόραση. 
AΠΕ

Σχόλια