Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Μανώλης Κεφαλογιαννης ερωτηθείς για την ελληνική κρουαζιέρα δήλωσε :
«Σε μια τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία,
η Ελλαδα τιμωρεί τους επενδυτές και τις ξένες επενδύσεις.Παράδειγμα η κρουαζιέρα.Η πολιτεία στέλνει τους ξένους επενδυτές που υψώνουν την ελληνική σημαία στα δικαστήρια, αμφισβητώντας η ίδια τους νόμους που η ίδια ψήφισε στην βουλή και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία ,για την επιδότηση των εισφορών των Ελλήνων ναυτικών. Πείτε μου εσείς ,με καιρό το χέρι στην καρδιά,ποιος ξένος επενδυτής θα έρθει και ποιά ξένη επένδυση θα γινει ποτέ στην Ελλάδα ;», τονίζει σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρώην υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης, σχολιάζοντας τη δικαστική διαμάχη, μεταξύ της εταιρείας κρουαζιέρας «Λούις» και του ΝΑΤ.
Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο δεν αναγνωρίζει το νόμο 3409/2005 (επι υπουργίας Κεφαλογιάννη) για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών, θεωρώντας ότι δεν υπερισχύει του παλαιότερου νόμου 2687/1953, άρθρο 13, που αναφέρει ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να καταβάλλει τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών, με αποτέλεσμα το ΝΑΤ να ζητεί αυτή τη στιγμή από τον όμιλο κυπριακών συμφερόντων 15 εκατ.ευρώ.
«Ο νόμος 3409/2005 ψηφίσθηκε στη βουλή ακριβώς γιατί θα έπρεπε το υπουργείο το Οικονομικών να εκταμιεύει από τα ταμεία του κράτους 5 εκατ.ευρώ κάθε χρόνο για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των Ελλήνων ναυτικών καθώς είναι πιο ακριβοί από τους ναυτικούς που μπορεί να βρεί κανείς σε διεθνές επίπεδο», τονίζει ο πρώην υπουργός και προσθέτει ότι «με αυτόν τον τρόπο λύθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα ,περίπου το 30% του προβλήματος της ανεργίας των ελλήνων ναυτικών.»
«Εκείνη την περίοδο ήρθαν στην ελληνική σημαία 6 κρουαζιερόπλοια από τρείς διαφορετικούς πλοιοκτήτες και βεβαίως οι συνθέσεις των κρουαζιεροπλοιων αυτών είχαν πάρα πολύ μεγάλο αριθμό ελλήνων ναυτικών, οπως ακριβώς ορίζει η εγκριτική πράξη για τα πλοία αυτά » δηλώνει ο κ.Κεφαλογιάννης και τονίζει ότι το πρόβλημα της δικαστικής διένεξης του ΝΑΤ με την εταιρεία μπορεί να λυθεί, αρκεί ο αρμόδιος υπουργός ΘΥΝΑΛ, Γ.Διαμαντίδης, να νομοθετήσει απευθείας, αφού του δίνει το δικαίωμα το σύνταγμα,στο άρθρο 107,περί ξένων επενδύσεων, του 1952 .
«Οπως οι προκάτοχοι υπουργοί τροποποίησαν την εγκριτική πράξη για τη μείωση των συνθέσεων των πλοίων, κατά τον ίδιο τρόπο όταν έρθει ένα νέο κρουαζιερόπλοιο και θελήσει να υψώσει την ελληνική σημαία,μπορεί να τροποποιηθεί η εγκριτική πράξη και συμπεριεληφθεί η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών» τονίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει «αυτό θα
μπορούσε να γίνει με μια απλή υπογραφή υπουργού».
Ο πρώην υπουργός διερωτάται αν πράγματι υπάρχει πολιτική βούληση για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών και μείωση της ανεργίας, καθώς τώρα που θα φύγουν τα κρουαζιερόπλοια από την ελληνική σημαία, το ΝΑΤ θα αναγκαστεί να εκταμιεύσει ένα τεράστιο ποσό για να πληρώνει τους εκατοντάδες ναυτικούς που θα μείνουν άνεργοι, ειδικά σε κλάδους και ειδικότητες που δεν μπορούν να βρούν δουλειά.
“Με ποια κίνητρα έγινε η απελευθέρωση του καμποτάζ και τι μέτρα πάρθηκαν για την προστασία του Ελληνα ναυτικού;» τονίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και δηλώνει ότι το κράτος
πρέπει «να κρατήσει τους Ελληνες ναυτικούς στη θάλασσα, καθώς οι Ελληνες ναυτικοί και η ναυτική παράδοση της χώρας μας διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την ίδια την ελληνική οικονομία.Αυτό δεν έχει λογική», υπογραμμίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει :«Το ιδιο γίνεται και με την αλλη μεγάλη επένδυση στο Πειραιά της COSCO,που τόσο πολέμησε το ΠΑΣΟΚ και προσωπικά ο κ.Παπανδρεου,στην οποία η πολιτεία δεν επιστρέφει το ΦΠΑ ,οπως επίσης και με την εταιρεία κρουαζιεροπλοιων της εταιρίας “Λούης”».
Σε ερώτηση για το θέμα της ασφάλειας των λιμανιών και της γραφειοκρατίας που θέτουν πολλές εταιρείες κρουαζιέρας ο κ.Κεφαλογιάννης τονίζει: «Όλα αυτά τα προβλήματα οδήγησαν να χαθεί η κρουαζιέρα από την ελληνική σημαία τη δεκαετία του 80 και του 90, γι’αυτό ακολουθήσαμε μια πολιτική το 2004 για να ξαναφέρουμε την ελληνική σημαία στα πλοία».
«Η πολιτική που ακολουθείται σήμερα οδηγεί πάλι τα επόμενα χρόνια να μην εχουμε κανένα πλοίο στην ελληνική σημαία και σχεδόν κανένα Ελληνα ναυτικό στα ελληνικά κρουαζιερόπλοια που θα κάνουν κυκλικές κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά», τονίζει ο πρώην υπουργός.
Σχολιάζοντας την επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας τέλη Φεβρουαρίου στην Κίνα, αναφέρει ότι «η Ελλάδα θα μπορούσε να κεφαλαιοποιήσει τη δύναμη της ελληνικής ναυτιλίας και να προσεγγίσει επενδύσεις όπως τότε κάναμε εμείς με την COSCO.Τοτε βέβαια το ΠΑΣΟΚ μας κατηγορούσε ότι ξεπουλάμε κρατική κρατική περιουσία!!».«Ελπίζω να φέρουν επενδύσεις, αλλά κρατώ πολύ χαμηλά τις προσδοκίες μου» σημειώνει ο Μ.Κεφαλογιάννης.
http://citizengr.wordpress.com/2011/02/17/5364/
«Σε μια τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία,
η Ελλαδα τιμωρεί τους επενδυτές και τις ξένες επενδύσεις.Παράδειγμα η κρουαζιέρα.Η πολιτεία στέλνει τους ξένους επενδυτές που υψώνουν την ελληνική σημαία στα δικαστήρια, αμφισβητώντας η ίδια τους νόμους που η ίδια ψήφισε στην βουλή και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία ,για την επιδότηση των εισφορών των Ελλήνων ναυτικών. Πείτε μου εσείς ,με καιρό το χέρι στην καρδιά,ποιος ξένος επενδυτής θα έρθει και ποιά ξένη επένδυση θα γινει ποτέ στην Ελλάδα ;», τονίζει σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρώην υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης, σχολιάζοντας τη δικαστική διαμάχη, μεταξύ της εταιρείας κρουαζιέρας «Λούις» και του ΝΑΤ.
Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο δεν αναγνωρίζει το νόμο 3409/2005 (επι υπουργίας Κεφαλογιάννη) για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών, θεωρώντας ότι δεν υπερισχύει του παλαιότερου νόμου 2687/1953, άρθρο 13, που αναφέρει ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να καταβάλλει τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών, με αποτέλεσμα το ΝΑΤ να ζητεί αυτή τη στιγμή από τον όμιλο κυπριακών συμφερόντων 15 εκατ.ευρώ.
«Ο νόμος 3409/2005 ψηφίσθηκε στη βουλή ακριβώς γιατί θα έπρεπε το υπουργείο το Οικονομικών να εκταμιεύει από τα ταμεία του κράτους 5 εκατ.ευρώ κάθε χρόνο για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των Ελλήνων ναυτικών καθώς είναι πιο ακριβοί από τους ναυτικούς που μπορεί να βρεί κανείς σε διεθνές επίπεδο», τονίζει ο πρώην υπουργός και προσθέτει ότι «με αυτόν τον τρόπο λύθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα ,περίπου το 30% του προβλήματος της ανεργίας των ελλήνων ναυτικών.»
«Εκείνη την περίοδο ήρθαν στην ελληνική σημαία 6 κρουαζιερόπλοια από τρείς διαφορετικούς πλοιοκτήτες και βεβαίως οι συνθέσεις των κρουαζιεροπλοιων αυτών είχαν πάρα πολύ μεγάλο αριθμό ελλήνων ναυτικών, οπως ακριβώς ορίζει η εγκριτική πράξη για τα πλοία αυτά » δηλώνει ο κ.Κεφαλογιάννης και τονίζει ότι το πρόβλημα της δικαστικής διένεξης του ΝΑΤ με την εταιρεία μπορεί να λυθεί, αρκεί ο αρμόδιος υπουργός ΘΥΝΑΛ, Γ.Διαμαντίδης, να νομοθετήσει απευθείας, αφού του δίνει το δικαίωμα το σύνταγμα,στο άρθρο 107,περί ξένων επενδύσεων, του 1952 .
«Οπως οι προκάτοχοι υπουργοί τροποποίησαν την εγκριτική πράξη για τη μείωση των συνθέσεων των πλοίων, κατά τον ίδιο τρόπο όταν έρθει ένα νέο κρουαζιερόπλοιο και θελήσει να υψώσει την ελληνική σημαία,μπορεί να τροποποιηθεί η εγκριτική πράξη και συμπεριεληφθεί η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών» τονίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει «αυτό θα
μπορούσε να γίνει με μια απλή υπογραφή υπουργού».
Ο πρώην υπουργός διερωτάται αν πράγματι υπάρχει πολιτική βούληση για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών και μείωση της ανεργίας, καθώς τώρα που θα φύγουν τα κρουαζιερόπλοια από την ελληνική σημαία, το ΝΑΤ θα αναγκαστεί να εκταμιεύσει ένα τεράστιο ποσό για να πληρώνει τους εκατοντάδες ναυτικούς που θα μείνουν άνεργοι, ειδικά σε κλάδους και ειδικότητες που δεν μπορούν να βρούν δουλειά.
“Με ποια κίνητρα έγινε η απελευθέρωση του καμποτάζ και τι μέτρα πάρθηκαν για την προστασία του Ελληνα ναυτικού;» τονίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και δηλώνει ότι το κράτος
πρέπει «να κρατήσει τους Ελληνες ναυτικούς στη θάλασσα, καθώς οι Ελληνες ναυτικοί και η ναυτική παράδοση της χώρας μας διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την ίδια την ελληνική οικονομία.Αυτό δεν έχει λογική», υπογραμμίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει :«Το ιδιο γίνεται και με την αλλη μεγάλη επένδυση στο Πειραιά της COSCO,που τόσο πολέμησε το ΠΑΣΟΚ και προσωπικά ο κ.Παπανδρεου,στην οποία η πολιτεία δεν επιστρέφει το ΦΠΑ ,οπως επίσης και με την εταιρεία κρουαζιεροπλοιων της εταιρίας “Λούης”».
Σε ερώτηση για το θέμα της ασφάλειας των λιμανιών και της γραφειοκρατίας που θέτουν πολλές εταιρείες κρουαζιέρας ο κ.Κεφαλογιάννης τονίζει: «Όλα αυτά τα προβλήματα οδήγησαν να χαθεί η κρουαζιέρα από την ελληνική σημαία τη δεκαετία του 80 και του 90, γι’αυτό ακολουθήσαμε μια πολιτική το 2004 για να ξαναφέρουμε την ελληνική σημαία στα πλοία».
«Η πολιτική που ακολουθείται σήμερα οδηγεί πάλι τα επόμενα χρόνια να μην εχουμε κανένα πλοίο στην ελληνική σημαία και σχεδόν κανένα Ελληνα ναυτικό στα ελληνικά κρουαζιερόπλοια που θα κάνουν κυκλικές κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά», τονίζει ο πρώην υπουργός.
Σχολιάζοντας την επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας τέλη Φεβρουαρίου στην Κίνα, αναφέρει ότι «η Ελλάδα θα μπορούσε να κεφαλαιοποιήσει τη δύναμη της ελληνικής ναυτιλίας και να προσεγγίσει επενδύσεις όπως τότε κάναμε εμείς με την COSCO.Τοτε βέβαια το ΠΑΣΟΚ μας κατηγορούσε ότι ξεπουλάμε κρατική κρατική περιουσία!!».«Ελπίζω να φέρουν επενδύσεις, αλλά κρατώ πολύ χαμηλά τις προσδοκίες μου» σημειώνει ο Μ.Κεφαλογιάννης.
http://citizengr.wordpress.com/2011/02/17/5364/
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.