Ο κόσμος καίγεται και η γριά χτενίζεται?


Δηλαδή έλεος πια!
Έχουν κόψει δώρα,έχουν μειώσει μισθούς,οι έλληνες πολίτες έχουν πέσει σε εθνική κατάθλιψη και αυτός που έφερε το ΔΝΤ, αυτός που πήρε τα μέτρα εναντίον της κοινωνίας,σήμερα πάει στα μπουζούκια? Όταν εμένα τον Μάνο που είμαι φοιτητής,μου σβήνει τα όνειρα μου?
Με ρωτάει εμένα αν μπορέσω να συνεχίσω να σπουδάζω?


Αν οι γονείς μου έχουν χρήματα να μου στέλνουν?Αν υπάρχουν πλέον δουλειές να δουλέψω,οχι για να τα γλεντάω,αλλά για απλή επιβίωση?Ζητάει απο τους πολίτες να κάνουν υπομονή,ανοχή στα μέτρα που έχει επιβάλει και πάει στα μπουζούκια?Δηλαδή αυτός ο άνθρωπως νιώθει,είναι σοβαρός,μας δουλεύει,τι στο καλό κάνει?Τα λεφτά που έδωσες για μια έξοδο κύριε Παπανδρέου είναι όσο η σύνταξη του ΟΓΑ του παππού μου, 280ευρώ γιατί πιθανόν να μην το ξέρεις.Ίσως και παραπάνω να έδωσες...
Ένα έχω να πώ...ΝΤΡΟΠΗ
ΠΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ,ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ

Καμαρώστε τον


http://www.armapoliton.com/2011/01/blog-post_5862.html

Σχόλια

  1. Δεν το σχολιάζω, γιατί θα γίνω πολύ κακός και δε μου το επιτρέπει το επίπεδο μου.
    Μην ξεχνάμε και τις διακοπές ενός και πλέον μήνα "χωρίς τύψεις".
    Ε ρε και τα έκανε αυτά ο Καραμανλής τι θα του κατεβάζανε τα "ανεξάρτητα" κανάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.