ΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΠΑΣΟΚΟΣ

 
Αν ήμουνα ΠΑΣΟΚΟΣ και αποφάσιζε η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ να στήσει ένα ανδριάντα του Αντρέα ας πούμε στην Πάτρα, τι θα έκανα?
Είτε ήμουνα κυβέρνηση, ή ακόμα περισσότερο αν ήμουνα αντιπολίτευση, οπουδήποτε και να κατοικούσα, θα πήγαινα να παρευρεθώ,έτσι ώστε και τον Αντρέα να τιμήσω και να δείξω την δύναμή μου σαν ΠΑΣΟΚ.
Αν ήμουνα ΠΑΣΟΚΟΣ,στην ηγετική ομάδα,θα κινητοποιούσα τους πάντες, ώστε να δείξω δύναμη,συσπείρωση κόμματος και αν ήμουνα στην αντιπολίτευση,ότι οι ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ λένε παπαριές και εγώ σαν κόμμα είμαι έτοιμος να κυβερνήσω.
ΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΠΑΣΟΚΟΣ.  Επειδή όμως είμαι ΔΕΞΙΟΣ,
είμαι εαυτουλάκιας,επιπόλαιος,καναπεδάτος,μου έχουνε φυτεύσει στο μυαλό την έννοια του ώριμου φρούτου,είμαι και λίγο μοιρολάτρης,δεν μου διόρισε ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ τον γιο μου,φοβάμαι κιόλας.......................................
ΕΕΕΕΕΕΕ κάποια στιγμή θα έρθει μωρέ στην εξουσία η Ν.Δ.
Την ηγεσία της Ν.Δ. εξ άλλου την ενδιαφέρει να κάνει έτσι το τελετουργικό,ώστε να τελειώσει και αυτό το βάσανο και να πάμε σπίτια μας.
Άσε τώρα το Γιωργάκη να πηδάει τον κόσμο και κάποια στιγμή νομοτελειακά θα πάρουμε την ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΑΡΕ ΔΕΞΙΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΝ.

http://dexiextrem.blogspot.com/2011/01/blog-post_1111.html

Σχόλια