Τριτοκοσμική χώρα του 21ου αιώνα ..

Ερχόμενη σε αυτό το νησί πριν 3μιση χρόνια νόμιζα ότι βρήκα τον παράδεισο. Ύστερα από τους ρυθμούς της Αθήνας, εδώ ήταν σαν μόνιμες διακοπές.
 
Όμως κάθε παράδεισος έχει και το φίδι του.. έτσι κι εδώ μπορεί να είναι ειδυλλιακά στην αρχή, με την πάροδο του χρόνου όμως φαίνονται τα μελανά σημεία μιας απομακρυσμένης  πόλης.
 
Η ζωή είναι ακριβή λόγω απόστασης από την Αθήνα, υποδομές της κακιάς ώρας (για να μην πω τίποτε άλλο..) και φυσικά το βασικότερο απομόνωση από τον υπόλοιπο κόσμο.....
Θα σταθώ περισσότερο στις υποδομές γιατί στα άλλα μπορώ να δώσω μια δικαιολογία. Στις υποδομές όμως δεν μπορώ.
 
Τα προβλήματα πολλά με τον παραμικρό αέρα έχουμε διακοπές ρεύματος ή πέφτει η τάση, με αποτέλεσμα το κάψιμο των συσκευών που υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Από ηλεκτρικές οικιακές συσκευές μέχρι τηλεοράσεις, υπολογιστές κλπ.
 
Καλώς και έρχεται το κράτος και αυξάνει το φπα σε όλα τα είδη (πρέπει να αυξήσει τα έσοδα του), καλώς και αυξάνει τα τιμολόγια της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, του νερού.. (τι να κάνουμε αφού δεν μιλάμε και τους βάζουμε στην εξουσία), αλλά τουλάχιστον έχω την απαίτηση αυτά που πληρώνω, αυτά να έχω.
Δεν μπορεί να πληρώνω πάγια στον ΟΤΕ 100€, το δίμηνο και κάθε λίγο να μην έχω τηλέφωνο ή ίντερνετ (με χαμηλή ταχύτητα φυσικά) και εξυπηρέτηση μηδέν.
Δεν μπορεί να πληρώνω τα κερ.. μου στην ΔΕΗ και να έχω συνέχεια διακοπές, είτε από καιρικά φαινόμενα είτε από απεργίες.
Δεν μπορεί να πληρώνω 80% φόρο στην ύδρευση και το νερό όχι μόνο να μην είναι πόσιμο αλλά να είναι ακατάλληλο ακόμα και για πλύσιμο.
 
Θα μου πείτε, δεν συμβαίνουν αυτά μόνο εδώ που είμαι εγώ, αλλά σε όλη την Ελλάδα. Και θα συμφωνήσω. Να μην γίνονται πουθενά.! Αυτό είναι το ζητούμενο.
Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, υπάρχουν τριτοκοσμικές περιοχές με υποδομές κάτω του μετρίου. Αλλά τα πάγια πάγια.
Δεν είναι καιρός να αλλάξουν αυτά;
 
Και η ερώτηση της ημέρας… ποιος θα τα αλλάξει αυτά; Και είμαστε αληθινά έτοιμοι να αλλάξουμε τα δεδομένα σε μια χώρα που πάει από το κακό στο χειρότερο;
Αληθινά δεν ξέρω…
 
Μια αγανακτισμένη πολίτης αυτής της χώρας
 

Σχόλια