Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Να ανοιχτούν τα αρχεία του Υπουργείου Οικονομικών και της Τράπεζας της Ελλάδος

Θα πάμε για μία ακόμη φορά στη βουλή να πρωτοκολλήσουμε το συνημμένο (http://www.ipetitions.com/petition/dimopsifismatora/blog/3762).
Εγώ και η ξαδέλφη μου. Δυο γυναίκες με μικρά παιδιά.
Πού είναι οι άντρες; Πού είναι οι κινήσεις σας; Ακόμη περιμένετε να "ωριμάσει" το πράγμα;
Η ξαδέλφη μου έχασε τον αδελφό της πρόσφατα, έχει τον πόνο της να πολεμά κι όμως δεν μπορεί να μείνει με σταυρωμένα χέρια. Δεν μπορεί να ανεχτεί αυτή την κοροϊδία. Και πολεμά ΚΑΙ αυτούς.
Μου λέει ένας φίλος, ποια κίνηση πιστεύεις ότι θα "πιάσει"; Δεν το ξέρουν ότι διαφωνούμε;
Το έχω πει πολλάκις, εγώ προσωπικά αντιδρώ γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, είμαι έτοιμη για το εγκεφαλικό. Το αίμα μου στις φλέβες μου χτυπάει, νομίζω ότι θα σπάσουν και θα πεταχτεί.
Δεν έχετε αίμα μέσα σας; Έχετε κι άλλη αντοχή, μπορείτε να κάνετε κι άλλο υπομονή;
Γιατί δεν μιλάτε; Γιατί δεν τους δίνετε να καταλάβουν τι είναι αυτό που σας πληγώνει, προσβάλει, θίγει; Γιατί δεν απαιτείτε εξηγήσεις;
Αν ο καθένας μας τους έστελνε τη διαμαρτυρία του, την απαίτησή του, δεν θα έπαιρναν το μήνυμα; Το ξέρουν ότι διαφωνούμε ΑΛΛΑ θεωρητικά, στην πράξη πώς τους το δείχνουμε;
Αν δήλωνε ο καθένας, κάθε τόσο (δόξα τω θεώ τον ασταμάτητο έχουν οι παρανομίες τους) τη διαφωνία του, την ένστασή του, δεν θα βλέπανε την πλειοψηφία, που θέλουν να πιστεύουν ότι δεν είμαστε; Δεν θα είχαν την άποψη του λαού; Δεν θα έπαιρναν το μάθημά τους; Δεν θα το έβαζαν στα πόδια;

Εγώ διαφωνώ με τις πράξεις τους ΚΑΙ τους το δείχνω
κάθε φορά. Τα εύσημα τα παίρνω για τον εαυτό μου, και ό,τι κι αν συμβεί στη χώρα μου, ακόμη κι αν χαθεί από τον χάρτη, εγώ θα έχω να μου λέω ότι τους πολέμησα, δεν έμεινα αμέτοχη, δεν το δέχτηκα αμαχητί. Είναι ο λόγος που δεν περιμένω κανέναν σας. Καμιά πλειοψηφία να ξεσηκωθεί μαζί μου.
Όμως.. όπως ΟΛΟΙ σας κατά καιρούς μου έχετε πει: "δεν είναι one man show", "ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη", "ποια νομίζεις ότι είσαι, θα σώσεις τον κόσμο μόνη σου" κλπ.
Και να πω ότι συμφωνώ.. γιατί το αποτέλεσμα που φέρνω πράττοντας μόνη μου το κομίζομαι ΜΟΝΟ ΕΓΩ. Για να λάβετε και οι λοιποί πρέπει να αρχίσει να χτυπάει και το δικό σας αίμα στις φλέβες σας.

Στεφανία Λυγερού

Σχόλια