Προβοκάτσια σε βάρος του καταγγέλλει ο βουλευτής Αχαίας Νίκος Νικολόπουλος!


Με αφορμή την αποστολή μηνυμάτων SMS (αγνώστου αποστολέα) που έφεραν το όνομα του βουλευτή Αχαΐας, Νίκου Νικολόπουλου και καλούσαν τους πολίτες να στηρίξουν συγκεκριμένο υποψήφιο στις δημοτικές εκλογές της Πάτρας, ο Αχαιός βουλευτής δήλωσε:
«Ακόμα και η αθλιότητα έχει τα όριά της. Και αυτά ξεπεράστηκαν την Παρασκευή, για τρίτη συνεχόμενη φορά, σε τρίτη εκλογική αναμέτρηση εις βάρος του προσώπου μου.
Ανώνυμος – προς το παρόν - προβοκάτορας, χρησιμοποιώντας το όνομά μου, έστειλε μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου του οποίου δεν φαινόταν ο αριθμός, παροτρύνοντας πολίτες και φίλους μου να ταχθούν υπέρ συγκεκριμένου υποψηφίου στον β’ γύρο των δημοτικών εκλογών της Πάτρας.
Πληροφορούμενος τη συγκεκριμένη αθλιότητα, από τη Νάπολη της Ιταλίας όπου βρίσκομαι μετέχοντας στην Διάσκεψη Μεσογειακών Χωρών ως εκπρόσωπος του Ελληνικού Κοινοβουλίου, έχω ήδη ζητήσει από συνεργάτες μου να προσφύγουν στην Ασφάλεια Πατρών και στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, καταγγέλλοντας το περιστατικό και ζητώντας την αποκάλυψη του δράστη.
Δηλώνω δε, ότι δεν θα σταματήσω μέχρι να αποκαλυφθεί ο ένοχος, ακόμα και αν χρειαστεί να φτάσω στον Άρειο Πάγο, τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ή όπου αλλού, καθώς αντίστοιχα περιστατικά σημειώθηκαν και σε προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις και παρά τις προσφυγές μου και τότε, οι ένοχοι δεν έχουν ακόμα αποκαλυφθεί. Δυστυχώς!
Ελπίζω αυτή την φορά, οι αρχές να κατεβάσουν την κουκούλα εκείνων που νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν με το όνομα και την δημόσια περπατησιά μου, η οποία ουδέποτε κρύφτηκε πίσω από κρυφά νούμερα και δεν φοβήθηκε να τοποθετηθεί δημόσια και ανοικτά, ακόμα και με προσωπικό κόστος, ενίοτε. Προσωπικά, θα κάνω παν δυνατό για την αποκάλυψη και την τιμωρία του δράστη.
Παρακαλώ δε, τους δύο υποψηφίους δημάρχους, τον κ. Δημήτρη Κατσικόπουλο και τον κ. Γιάννη Δημαρά, να καταδικάσουν εξίσου ευθαρσώς το συγκεκριμένο περιστατικό και δημοσίως να δηλώσουν πως αν ο δράστης βρίσκεται στον δικό τους περίγυρο, θα τον αποκηρύξουν και θα επιδιώξουν και οι ίδιοι την παραδειγματική τιμωρία του.
Τέλος, παρακαλώ τους πολίτες που έπεσαν θύματα αυτής της προβοκάτσιας και επιθυμούν να συνδράμουν στην αποκάλυψη του ενόχου, να μην διαγράψουν τα μηνύματα. Η ύπαρξή τους και μόνο, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη στις Αρχές. Η τεχνολογία στις μέρες μας έχει κάνει εξαιρετικά άλματα, ώστε κανένας να μην μπορεί να κρυφθεί πίσω από ένα ανώνυμο μήνυμα. Είμαι βέβαιος πως ο δράστης μπορεί να αποκαλυφθεί και θα αποκαλυφθεί!».


http://online-pressblog.blogspot.com/2010/11/blog-post_13.html

Σχόλια