Ποιον να ψηφίσεις τελικά ;;

Η απελπισία φέρνει την αδιαφορία.. Η αδιαφορία την αποχή .. και η αποχή μας κάνει συνυπεύθυνους..
Η ελεύθερη σκέψη γεννά την γνώση.. Η γνώση την επίγνωση και η επίγνωση την αλήθεια..
Μέσα από την επίγνωση της αληθείας γεννάται η ελπίδα .. Η ελπίδα αναζητά την λύση μέσα από ένα όραμα..
Οράματα δεν έχουν οι απελπισμένοι... Οράματα έχουν οι ελεύθεροι..
Η ελευθερία θέλει πεδία δράσης.. Δράση σημαίνει ενεργοποίηση του ανθρώπινου νου.. Η ελεύθερη σκέψη δεν συμβιβάζεται.. Η ελεύθερη σκέψη φέρνει λύσεις... Λύσεις δεν υπάρχουν.. Υπάρχει ελεύθερη σκέψη άραγε?
Εφ όσον αμφισβητώ σκέπτομαι.. Αφού σκέπτομαι είμαι ελεύθερος.. Αφού είμαι ελεύθερος έχω δικαίωμα να θέλω..

Τι θελω??

Θέλω να ορίζω την τύχη μου ιδία ευθύνη.. Δεν θέλω να μου τρώνε το βιος μου και να καταστρέφουν άλλοι το μέλλον μου..
Θέλω να υπάρχω σαν υπεύθυνο άτομο..
Θέλω να με κυβερνά το δίκιο.. Δεν θέλω αυθαίρετη αρχή από πάνω μου.. Θέλω ισονομία .. Θέλω κοινωνική γαλήνη..
Θέλω μια άλλη κοινωνία, όπου να ορίζεται από ελεύθερους πολίτες..
Θέλω η γνώμη μου, αν είναι αποδεκτή από το σύνολο, να γίνεται νόμος..
Θέλω κυριαρχία των ιδεών και όχι των αφεντάδων..
Θέλω πολλά..
Θέλω την μήτρα των προγόνων μου που γέννησε την σοφία..
Θέλω τελικά συμμετοχική δημοκρατία γιατί είμαι ελεύθερος..

Σε εσάς τους άλλους, που δεν σκέφτεστε, να σας πει ο αφέντη σας τι θέλετε..

Σχόλια

  1. ΠΡΟΣΟΧΗ!
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΝΕΑ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ. ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ. ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ. ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.