Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Συνάντηση με την υπουργό Παιδείας ζητούν πρόεδροι και κοσμήτορες Παιδαγωγικών Τμημάτων, για το θέμα των αποσπάσεων

Oι πρόεδροι και κοσμήτορες των Παιδαγωγικών Τμημάτων με ανακοίνωσή τους αναφέρονται στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί φέτος στα τμήματα αυτά, πολλά από τα οποία -όπως τονίζουν- βρίσκονται σε δεινή θέση λόγω της σχεδόν πλήρους καταργήσεως των αποσπάσεων εκπαιδευτικών. Οπως αναφέρουν, τα τμήματα αναγκάστηκαν να αναστείλουν την υλοποίηση των πρακτικών ασκήσεων, ενώ δεν λειτουργούν σωστά -ή ακόμη και καθόλου-πολλά από τα εργαστήριά τους. Παράλληλα, έχουν μείνει χωρίς υποστήριξη τα Διδασκαλεία. "Αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει σήμερα", σημειώνεται στην ανακοίνωση, "σημαντικό ποσοστό των φοιτητών τους δεν θα έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει τις σπουδές του, λόγω της έλλειψης βοηθητικού προσωπικού που να υποστηρίζει διδακτικά και οργανωτικά τις πρακτικές ασκήσεις, πέραν των διδασκόντων που τις εποπτεύουν". Οι πρόεδροι και κοσμήτορες με επιστολή τους στην υπουργό Παιδείας έχουν εκθέσει τα προβλήματα τους, ενώ ζητούν συνάντηση εντός της εβδομάδας, "ώστε να εξετάσουν από κοινού και σε συνεργασία με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τη δυνατότητα απόσπασης, ή τη διάθεση εκπαιδευτικών στα 19 Παιδαγωγικά Τμήματα της χώρας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.