«Αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια ο ΟΣΕ για την Θεσσαλία»
-«Ως τοποτηρητής του μνημονίου ο κ. Παπατόλιας έχει αποστολή να συμβάλλει στην απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία»
Υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΣΕ με ταυτόχρονη μετεξέλιξή του σ’ ένα «σύγχρονο και «υγιή» οργανισμό, που να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες σε προσιτές τιμές στους ταξιδιώτες στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλία», τάχθηκε ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.
Μιλώντας χθες στη συγκέντρωση εργαζομένων στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, ο κ. Κώστας Αγοραστός εξέφρασε την αντίθεσή του «στο σχέδιο της κυβέρνησης στο πλαίσιο του μνημονίου να αλλάξει βίαια τις σταθερές στη ζωή των εργαζομένων στον ΟΣΕ, να καταργήσει τα μειωμένα εισιτήρια προς άτομα με αναπηρίες, πολύτεκνους και φοιτητές, να καταργήσει δρομολόγια, να απαξιώσει και να πουλήσει αντί πινακίου φακής την περιουσία του οργανισμού.
Είμαι μαζί σας στους αγώνες σας όχι γιατί συμφωνούμε σ’ όλα αλλά επειδή ο σύγχρονος, δημόσιος και «υγιής» ΟΣΕ είναι αναγκαιότητα κι όχι πολυτέλεια για ολόκληρη τη χώρα και πολύ περισσότερο την Θεσσαλία, περιφέρεια με μακρά σιδηροδρομική παράδοση», διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους.
Ο κ. Κ. Αγοραστός ξεκαθάρισε ότι «δεν είναι ούτε εμφανίζεται ως παντογνώστης» και ζήτησε από τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ «να έχουν μαζί του ανοιχτούς και ειλικρινείς διαύλους επικοινωνίας ώστε να αντιμετωπίζουμε μαζί τα προβλήματα και να δίνουμε από κοινού τις μάχες για την Θεσσαλία και τον δημόσιο σιδηρόδρομο. Οι πολίτες είναι για μένα η πλέον αξιόπιστη, γρήγορη και έγκυρη πηγή ενημέρωσης. Οι πολίτες πρέπει να αποφασίζουν για την ζωή τους, για την Θεσσαλία μας, όχι το μνημόνιο και ο τοποτηρητής του», πρόσθεσε.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης απέδωσε για ακόμη μια φορά στον υποψήφιο του κυβερνώντος κόμματος κ. Απ. Παπατόλια τον τίτλο του «τοποτηρητή του μνημονίου. Δεν είναι τυχαίο – είπε - που δεν είναι σήμερα εδώ μαζί σας. Δεν είναι τυχαίο που αποφεύγει την επαφή με τον απλό πολίτη, τον εργαζόμενο, το συνταξιούχο, τον άνεργο. Δεν είναι τυχαίο ότι δείχνει χαλαρά αντανακλαστικά στα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν την Θεσσαλία και τους Θεσσαλούς. Ως τοποτηρητής του μνημονίου ο κ. Παπατόλιας έχει αποστολή να συμβάλλει στην υλοποίηση των σχεδίων της τρόικας και της κυβέρνησης, εν προκειμένω δηλαδή στην απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία».
Από την πλευρά του, πάντως, ο κ. Κ. Αγοραστός κατέστησε σαφές ότι «είναι υπέρ της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας, τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το αεροδρόμιο Αγχιάλου και τις Βιομηχανικές Περιοχές Λάρισας και Αλμυρού, τη νέα χάραξη δρομολογίων με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας, τον εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού του οργανισμού».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.