Ανακοίνωση της ΜΑΚΙ σχετικά με τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας για τις αλλαγές στα σχολεία

Μαθητική Ανεξάρτητη Κίνηση (ΜΑΚΙ)



Αθήνα, 8 Αυγούστου 2010



Δελτίο Τύπου


Τις προηγούμενες ημέρες γίναμε δέκτες μιας ακόμη δήλωσης της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με τις επερχόμενες αλλαγές στα σχολεία. Για ακόμη μία φορά η κα. Διαμαντοπούλου επικεντρώθηκε σε νούμερα και αριθμούς αγνοώντας την ουσία. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες 6 στους 10 μαθητές εξαντλούν το όριο των απουσιών τους επειδή δεν βρίσκουν ενδιαφέρον το σχολικό περιβάλλον και παρ’ όλα αυτά η μέριμνα της πολιτικής ηγεσίας συνεχίζει να εξαντλείται στην επιβολή αριθμητικών κανονισμών και προαποφασισμένων αλλαγών.
Πρέπει επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να είναι άλλος ένας αναποτελεσματικός κρατικός μηχανισμός και να αρχίσει να παράγει ουσιαστική εκπαιδευτική πολιτική για τη μόρφωση μας. Στο ίδιο κλίμα και οι ανακοινώσεις της Υπουργού με κορυφαία την «εύηχη» και δημοφιλή εξαγγελία για την μείωση της ύλης των μαθημάτων.

Ως Μαθητική Ανεξάρτητη Κίνηση θεωρούμε αναγκαία την ποσοτική μείωση της διδακτέας ύλης ωστόσο κάτι τέτοιο θα είναι άστοχη κίνηση σε περίπτωση που δεν συνοδευτεί με την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης γνώσης και των σχολικών υποδομών.

Από τη δική μας πλευρά θα συνεχίσουμε να είμαστε αυστηροί αλλά δίκαιοι κριτές του έργου του Υπουργείου. Θα συνεχίσουμε να είμαστε υπέρμαχοι ενός ελκυστικού δημόσιου σχολείου το οποίο θα μας κάνει να το αγαπήσουμε ξανά, χωρίς το ίδιο να μένει από απουσίες στη συνείδηση μας.

Απο το Γραφείο Τύπου της ΟΝΝΕΔ

Σχόλια

  1. Μαθητική Ανεξάρτητη Κίνηση που βγαζει δελτιο τυπου απο την ΟΝΝΕΔ? Πολυ ανεξαρτητη μου φαινεται. Να βαλεις και την αναρτηση της ΑΚΙΝ (Ανεξαρτησης Κινησης Νηπιων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως δημοσιεύω τα σχόλια που μου στέλνεις εσυ και άλλοι αναγνώστες, έτσι δημοσιεύω και τα δελτία τύπου.
    Βλέπω ότι με διαβάζεις-"παρακολουθείς" και σε ευχαριστώ.
    Έχεις σχεδόν για όλα τα άρθα κάτι να πείς και να σχολιάσεις, κάτι που θεωρώ εποικοδομητικό, άσχετα άν δεν συμφωνώ απόλυτα και με όλα τα σχόλια σου.
    Όμως δεν σε είδα να σχολιάζεις σήμερα, το άρθρο "ΟΤΑΝ Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ"
    ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ Τελικά ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα;

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/08/blog-post_08.html

    Υ.Γ
    Το άρθρο είναι στα ΝΕΑ :
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4588196

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατα αρχας σε διαβαζω και δεν σε παρακολουθω με εισαγωγικα. Σε διαβαζω λοιπον γιατι πραγματι οπως σου εχω γραψει και στο παρελθον βρισκω το μπλογκ σου ενδιαφερον και μαλιστα στο εχω σχολιασει θετικα παρα τις αντιρρησεις μου για την αφισετα που ειναι αποτρεπτικη για αναγνωστες που δεν ανηκουν στο πολιτικο σου χωρο. Ας ερθουμε στο προκειμενο.
    1) Αν θελεις να εισαι σωστος και συμφωνπος με το λογοτυπο σου θα πρεπει να αναρτας και δελτια τυπου και των αλλων κομματων και οχι επιλεκτικα της ΝΔ και ΟΝΝΕΔ.
    2) Δεν συμφωνω με οιονδηποτε τροπο στη πολιτικη καθοδηγηση του μαθητικου κινηματος απο τα κομματα. Τα παιδια μας θα πρεπει να μην εξω απο τη πολιτικη καθοδηγηση και να διαμορφωσουν τη πολιτικη τους παιδεια απο μονα τους. Ειδικα σε αυτο ειμαι καθετος καθως εχω βιωσει από μεσα το καθοδηγουμενο πολιτικα μαθητικο κινημα κατα τη διαρκεια ειδικα της μεταπολιτευσης και ξερω πολυ καλο που ακριβως οδηγησε και τις συνεπειες που ειχε. Αφηστε λοιποπν τα παιδια ελευθερα χωρις καθοδηγητες και ειμαι σιγουρος οτι θα βρουν το δρομο τους και μπορει να ειναι καλυτερος απο αυτον που ακολουθησε η δικη μου γεννια.
    3) Απο οτι εχεις κταλαβει γραφω σχόλια οταν εχω κατι να πω. Το αρθρο του Παπαχρηστου δεν με βρισκει αντιθετο παρα την οποιαδηποτε υπερβολη που την δικαιολογω σε αυτον λαμβανοντας κατα νου και τη ιδιοτητα του ως συγγραφεα.
    Τελος, μια επισημανση απο οτι βλεπω τωρα τελευταια ειμαι σχεδον ο μοναδικος που σου γραφει σχολια αυτο σημαινει η οτι δεν εχεις αναγνωστικο κοινο η οτι η αιφνιδια αποφαση σου να κοψεις τους ανωνυμους σχολιαστες μαλλον εκοψε και τον σχολιασμο των αναρτησεων σου. Ειδικα για αυτο θελω να σου πω οτι πρεπει να εισαι ετοιμος οταν φτιαχνεις ενα μπλογκ να δεχθείς και αντιθετες αποψεις ή ακομα και σκωπτικες και δεν πρεπει με τη πρωτη "κοντρα" με εναν ανωνυμο να κοβεις τη δυνατοτητα αυτη. Ελπιζω τα γραφομενα μου να σε βοηθησουν για βελτιωση του μπλογκ σου και πραγματικα περιμενω την ανταποκριση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τις δημοσιεύσεις δελτίων τύπου, όπως προανέφερα όταν και όποιοι μου στέλνουν τις δημοσιεύω.
    Σε ότι αφορά τα επώνυμα σχόλια, δεν γνωρίζεις ίσως όλο το ιστορικό-παρασκήνιο που με οδήγησε δυστυχώς σε αυτή την απόφαση.
    Μπορεί και πρέπει να διαφωνούμε, γιατί αυτό είναι υγεία, δημιουργία, σύνθεση, πρόοδος και δημοκρατία.
    Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς (όχι εσύ ο οιοσδήποτε) να μου "επιβάλλει" το τι θα γράψω και το τι δεν θα γράψω.
    Μπορεί κανείς να μου προτείνει θέματα, ειδήσεις.., αλλά ΟΧΙ να μου επιβάλει το τι θα γράψω.
    Τέλος σχετικά με τους αναγνώστες, δεν έχω τίποτα να κρύψω (έχω και μετρητή).
    Επίσης μπορεί να δει όποιος θέλει, στην Alexa και στο Sync Blogs την κατάταξη του Blog και την αναγνωρισιμότητα του.
    Εγώ είμαι πολυ υπερήφανος για το blog και την κατάταξη του, που την οφείλω σε όλους τους αναγνώστες και για αυτό τους ευχαριστώ ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστευω οτι κανενας δεν μπορει να επιβαλλει σε κανεναν τι θα γραψει η τι θα αναρτησει, για το λογο αυτο υπαρχει και το φιλτρο του κατοχου του μπλογκ στις αναρτησεις των σχολιων συμφωνα με τους ορους δημοσιευσης. Τωρα τι σε οδηγησε στο κλεισιμο των ανωνυμων αυτο φυσικα και αποτελει ανευθαιρετο δικαιωμα σου αλλα καλο ειναι να εισαι πιο σαφης για την ενεργεια σου αυτη, παρότι δεν με αφορα. Τελος, καλα κανεις και εισαι περηφανος για το μπλογκ σου γιατι πραγματι ειναι πολυ καλο, αλλα θα επιμεινω στο σχολιασμο μου οσον αφορα την αφισεττα καθως δεν εχει να προσθεσει οτιδηποτε αλλα μονο να αφαιρεσει. Το σχολιο μου αυτο ειναι καλοπροαιρετο και πιστευω αν με ακουσεις θα ανεβασεις αρκετα τους μονιμους θαμωνες του μπλγκ σου. Πιστευω παντα στο γονιμο και δημοκρατικο διαλογο και οχι στην οπαδικη νοοτροπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ και καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.