Χωρίς μεγάλες αλλαγές δημοσιοποιήθηκαν και φέτος τα στατιστικά στοιχεία των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων.
Συγκεκριμένα, σε 210.114 ανέρχονται τα…γραπτά των διαγωνιζομένων στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις που βαθμολογήθηκαν κάτω από τη βάση, ενώ μικρή μείωση παρουσίασαν τα άριστα γραπτά, που φέτος ανήλθαν σε ποσοστό της τάξεως του 15,51%.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου καθώς και οι απόφοιτοι Επαγγελματικού Λυκείου (Ομάδας Β’) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας, η κλιμάκωση της βαθμολογίας δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 2009. Στις φετινές εξετάσεις προσήλθε το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90.593 από 92.081 υποψηφίους), ενώ το 2009 είχε προσέλθει το 98,01% (85.354 από 87.091).
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Παιδείας:
Το 37,09% των γραπτών (210.114) βαθμολογήθηκαν κάτω από 10, ενώ το 2009 αντιστοιχούσαν στο 35,97% των συνολικών γραπτών και ανέρχονταν σε 192.367.
Τα άριστα γραπτά (18-20) εμφάνισαν μικρή μείωση και ανήλθαν στο 15,51% έναντι 16,69%. Το 19% των φετινών γραπτών πήραν βαθμολογίες μεταξύ 15-18, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση σε σχέση με πέρσι, όπου ήταν στο 18,33%.
Επίσης, μικρή αύξηση παρατηρείται στο ποσοστό των γραπτών που πήραν βαθμολογίες μεταξύ 0-5, 16,48% φέτος έναντι 15,7% το 2009.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου καθώς και οι απόφοιτοι Επαγγελματικού Λυκείου (Ομάδας Β’) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας, η κλιμάκωση της βαθμολογίας δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 2009. Στις φετινές εξετάσεις προσήλθε το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90.593 από 92.081 υποψηφίους), ενώ το 2009 είχε προσέλθει το 98,01% (85.354 από 87.091).
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Παιδείας:
Το 37,09% των γραπτών (210.114) βαθμολογήθηκαν κάτω από 10, ενώ το 2009 αντιστοιχούσαν στο 35,97% των συνολικών γραπτών και ανέρχονταν σε 192.367.
Τα άριστα γραπτά (18-20) εμφάνισαν μικρή μείωση και ανήλθαν στο 15,51% έναντι 16,69%. Το 19% των φετινών γραπτών πήραν βαθμολογίες μεταξύ 15-18, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση σε σχέση με πέρσι, όπου ήταν στο 18,33%.
Επίσης, μικρή αύξηση παρατηρείται στο ποσοστό των γραπτών που πήραν βαθμολογίες μεταξύ 0-5, 16,48% φέτος έναντι 15,7% το 2009.
Φέτος, μικρή μείωση παρουσίασαν και οι αναβαθμολογήσεις γραπτών. Έτσι, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, σε τρίτο βαθμολογητή πήγαν 40.089 γραπτά (ποσοστό 7,08%). Το 2009 είχαν αναβαθμολογηθεί 41.180 (ποσοστό 7,7%).
Αύριο, Τρίτη, θα αναρτηθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων στα Λύκεια της χώρας, ενώ οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα μπορούν να δουν τους βαθμούς τους και στη νέα ιστοσελίδα του υπουργείου από το απόγευμα.
Διαβάστε περισσότερα: http://greece-salonika.blogspot.com/2010/07/blog-post_4324.html#ixzz0sqjrYyhN
hellenicspace
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.