Εκατομμύρια ευρώ το μήνα «χάνουν» οι πολίτες… από μια απλή ρύθμιση που δεν κάνουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας
Αλλά σιγά τώρα που θα ασχοληθούμε με ένα τόσο "ασήμαντο θέμα" λίγων εκατομμυρίων ευρώ το μήνα, που θα κάνει και ζημιά στα υπερκέρδη των εταιριών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας!
Να δούμε πόσες φορές θα ασχοληθούμε με το θέμα. (Μέχρι να καταλάβει ο κόσμος ότι είναι ένα θέμα που αφορά ΟΛΟΥΣ!)
1. Το πρόβλημα.
Τώρα που υπάρχει η φορητότητα του αριθμού στα κινητά τηλέφωνα… δεν μπορεί να ξέρεις ποια εταιρία καλείς! Ενώ δηλαδή, παλαιότερα, όταν καλούσες 6945###### ήξερες ότι είναι vodafone....σήμερα δεν μπορεί να είσαι σίγουρος, μιας και μπορεί να είναι συνδρομητής cosmote, αφού ο Χ ιδιοκτήτης μπορεί να άλλαξε εταιρία, αλλά να κράτησε το ίδιο νούμερο (όπως και έχει δικαίωμα και φυσικά κάνουν πλέον όλοι).
Από την άλλη οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας δίνουν δωρεάν χρόνο ομιλίας μεταξύ όμως συνδρομητών της ίδιας εταιρίας.
2. Το ερώτημα.
Πως ξέρει ο χρήστης ποια εταιρία καλεί;
3. Η απάντηση.
Δεν ξέρει.
4. Τι πρέπει να γίνει;
Πολύ απλά οι εταιρίες θα πρέπει να ενημερώνουν τον χρήστη (με το που καλέσει κάποιον άλλο) ποια εταιρία καλεί.
5. Τι θα αποφύγει ο πολίτης με αυτό;
Πολύ απλά, όταν καλείς κάποιον και εκ των προτέρων γνωρίζεις ότι δεν είναι δωρεάν, θα είσαι πιο σύντομος και κατά συνέπεια θα έχεις οικονομία στον λογαριασμό σου. Δεν μπορεί δηλαδή οι εταιρίες να δίνουν απεριόριστο χρόνο μεταξύ των χρηστών της ίδιας εταιρίας αλλά να μην μπορεί ο χρήστης να ξέρει ποια εταιρία έχει καλέσει…
6. Γιατί δεν το κάνουν οι εταιρίες μόνες τους, για τι χρήματα μιλάμε;
Είναι κάτι πολύ απλό για τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας, οι οποίες όμως ΔΕΝ πρόκειται να το κάνουν αν δεν υπάρξει πίεση από συλλόγους καταναλωτών, τον συνήγορο του πολίτη ή και εμάς τους ίδιους. Πολύ απλά θα χάσουν ποσοστό επί τους τζίρου, άρα γιατί να το κάνουν; Μιλάμε για πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε μήνα που αλλιώς θα μένανε στις τσέπες των καταναλωτών. (λίγα ευρώ το μήνα για κάθε συνδρομητή ανάλογα την χρήση επί τα εκατομμύρια των χρηστών).
Πολύ απλά…όσο δεν αντιδράμε … θα πληρώνουμε…
Στο TaXalia θα αναφερόμαστε περιοδικά στο θέμα εώς που να καταλάβουν ΟΛΟΙ την κοροϊδία και τελικά λυθεί το θέμα.
Σας θυμίζουμε τις προηγούμενες αναφορές μας εδώ, εδώ (06/05/2010)
και εδώ (09/06/2010)
Να δούμε πόσες φορές θα ασχοληθούμε με το θέμα. (Μέχρι να καταλάβει ο κόσμος ότι είναι ένα θέμα που αφορά ΟΛΟΥΣ!)
1. Το πρόβλημα.
Τώρα που υπάρχει η φορητότητα του αριθμού στα κινητά τηλέφωνα… δεν μπορεί να ξέρεις ποια εταιρία καλείς! Ενώ δηλαδή, παλαιότερα, όταν καλούσες 6945###### ήξερες ότι είναι vodafone....σήμερα δεν μπορεί να είσαι σίγουρος, μιας και μπορεί να είναι συνδρομητής cosmote, αφού ο Χ ιδιοκτήτης μπορεί να άλλαξε εταιρία, αλλά να κράτησε το ίδιο νούμερο (όπως και έχει δικαίωμα και φυσικά κάνουν πλέον όλοι).
Από την άλλη οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας δίνουν δωρεάν χρόνο ομιλίας μεταξύ όμως συνδρομητών της ίδιας εταιρίας.
2. Το ερώτημα.
Πως ξέρει ο χρήστης ποια εταιρία καλεί;
3. Η απάντηση.
Δεν ξέρει.
4. Τι πρέπει να γίνει;
Πολύ απλά οι εταιρίες θα πρέπει να ενημερώνουν τον χρήστη (με το που καλέσει κάποιον άλλο) ποια εταιρία καλεί.
5. Τι θα αποφύγει ο πολίτης με αυτό;
Πολύ απλά, όταν καλείς κάποιον και εκ των προτέρων γνωρίζεις ότι δεν είναι δωρεάν, θα είσαι πιο σύντομος και κατά συνέπεια θα έχεις οικονομία στον λογαριασμό σου. Δεν μπορεί δηλαδή οι εταιρίες να δίνουν απεριόριστο χρόνο μεταξύ των χρηστών της ίδιας εταιρίας αλλά να μην μπορεί ο χρήστης να ξέρει ποια εταιρία έχει καλέσει…
6. Γιατί δεν το κάνουν οι εταιρίες μόνες τους, για τι χρήματα μιλάμε;
Είναι κάτι πολύ απλό για τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας, οι οποίες όμως ΔΕΝ πρόκειται να το κάνουν αν δεν υπάρξει πίεση από συλλόγους καταναλωτών, τον συνήγορο του πολίτη ή και εμάς τους ίδιους. Πολύ απλά θα χάσουν ποσοστό επί τους τζίρου, άρα γιατί να το κάνουν; Μιλάμε για πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε μήνα που αλλιώς θα μένανε στις τσέπες των καταναλωτών. (λίγα ευρώ το μήνα για κάθε συνδρομητή ανάλογα την χρήση επί τα εκατομμύρια των χρηστών).
Πολύ απλά…όσο δεν αντιδράμε … θα πληρώνουμε…
Στο TaXalia θα αναφερόμαστε περιοδικά στο θέμα εώς που να καταλάβουν ΟΛΟΙ την κοροϊδία και τελικά λυθεί το θέμα.
Σας θυμίζουμε τις προηγούμενες αναφορές μας εδώ, εδώ (06/05/2010)
και εδώ (09/06/2010)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.