Συνεχίζουν την απεργία οι φορτηγατζήδες

Η απεργία συνεχίζεται. Η απόφαση πάρθηκε πριν από λίγο. Τελικά αναμένεται ένας δύσκολος Αύγουστος για αυτούς που περιμένουν 11 ολόκληρους μήνες να ξεκουραστούν για λίγο, αλλά και για αυτούς που δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους, μια που η βενζίνη για παράδειγμα, είναι ένα βασικό "συστατικό" της καθημερινότητας μας. Μετά τις χθεσινές μαραθώνιες διαπραγματεύσεις με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα και την επίσης μαραθώνια "εσωτερική" σύσκεψη, δεν βρέθηκε λύση στο πρόβλημα. Αλήθεια το πρόβλημα φίλοι μας ξέρετε ποιο είναι; Πάμε να το δούμε:

Οι απεργοί προσήλθαν στη συνάντηση με τον υπουργό με διαφορετικό πνεύμα, έχοντας υπόψη τους δύο βασικά στοιχεία.


Το πρώτον ήταν η πολιτική επιστράτευση που είχε ήδη ανακοινωθεί και άρχισε να εκτελείται και το δεύτερο ήταν η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο άνοιγμα των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων και να μην αλλάξει ουσιαστικά τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου, καθώς υπήρχαν οι σχετικές δεσμεύσεις από τον Μηχανισμό στήριξης.


Τέσσερα ήταν τα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η συζήτηση από την πλευρά των Ιδιοκτητών.


Το πρώτο ήταν το ...

Ασφαλιστικό για το οποίο οι συνδικαλιστές ζήτησαν οι συντάξεις των Ιδιοκτητών να εξομοιωθεί με τις ανάλογες που έπαιρναν μέχρι τώρα οι συνάδελφοί τους που ήταν ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ.

Το δεύτερο αφορούσε τις άδειες και συγκεκριμένα ζήτησαν:


- Να ισχύσει από την ψήφιση του νόμου και όχι από τον περασμένο Ιούνιο, η τριετής περίοδος προσαρμογής, στη διάρκεια της οποίας η τιμή της αδείας θα έχει φθίνουσα πορεία μέχρι να μηδενιστεί.


- Να γίνει πενταετής η διάρκεια προσαρμογής, για περίπου 5,5 χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν αγοράσει πρόσφατα άδειες και δεν πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση.


- Να αφαιρεθεί η τελευταία μείωση του 35% στις άδειές τους, η να αυξηθεί κατά 20% το ύψος της αδείας που προσδιόρισε η κυβέρνηση.


- Τόνισαν ότι δεν τους ενδιαφέρει η πρόταση της κυβέρνησης για χορήγηση μιας επιπλέον δωρεάν άδειας για κάθε άδεια που κατέχουν.


- Να αποζημιωθούν για τις άδειες, ώστε να μη χάσουν τα χρήματά τους.


Το τρίτο ήταν να υπάρξουν φοροαπαλλαγές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να μετριαστούν οι απώλειες από την απομείωση της άδειας. Και τέταρτο να τους δοθούν κίνητρα στο πλαίσιο του Αναπτυξιακού νόμου.

Read more: http://www.enimerwsi.com/2010/07/blog-post_3560.html#ixzz0vBTokOw4

Σχόλια