Μου το ζητήσατε... Πάρτε το...

Κάποιος ανώνυμος μου ζήτησε με σχόλιό του να τους... σώσω και να τους βρω βενζίνη. Εγώ θα κάνω κάτι καλύτερο.

Τι να την κάνετε την βενζίνη ΡΕ; Να μολύνετε το περιβάλλον; Εγώ έχω ένα ποδήλατο και με αυτό κυκλοφορώ. Στα @@ μου που δεν μπορώ να πάω μακρυά. Αν δουλεύει το τρένο πάω. Αν όχι... ΔΕΝ πάω. Όποιος θέλει ας έρθει σε μένα. Η δουλειά μου είναι μόνο 5 χιλιόμετρα από το σπίτι... πάω και με τα πόδια άμα λάχει και δεν έχω... αέρα για τα λάστιχα.

Τι να την κάνετε την βενζίνη ΡΕ; Να βγάζει το κράτος ένα σωρό φόρους; Βγάζει αρκετά από το ένα και μοναδικό εισιτήριο τρένου που κόβω την ημέρα (και πλέον το δίνω και στον επόμενο).

Τι να την κάνετε την βενζίνη ΡΕ; Να είσαστε υπόδουλοι του τιμονιού και να πάσχετε από παχυσαρκία και μετά να λέτε "μα δεν χάνω κιλά"; Πως να χάσεις ρε βουβάλι; Αφού δεν περπατάς.


Τι να την κάνετε την βενζίνη ΡΕ; Την θέλετε για να κερδοσκοπούν τα βενζινάδικα, οι μεταφορείς και οι εταιρίες βάζοντάς σας καπέλο στην τιμή ή αέρα στο ρεζερβουάρ;

ΠΟΔΗΛΑΤΟ και πάλι ΠΟΔΗΛΑΤΟ. Και αυτό που λένε μου κάναν την ζωή μου ποδήλατο μαλακία είναι... σας πληροφορώ το πετάλι είναι μια χαρά άσκηση. Ρωτήστε και το καθυστερημένο να σας πει... Ξέρει. 

http://vaspersview.blogspot.com/2010/07/blog-post_4143.html

Σχόλια