Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

Πλήρης ευτελισμός της Ιστορίας μας

Από Factorx

Η αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος για την μετατροπή του ιστορικού θωρηκτού Αβέρωφ, του μοναδικού αυτού μουσείου της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, σε ντισκοτέκ για τα πλουσιόπαιδα και τα μοντέλα, είναι πραγματικά σημαντική. Και είναι σημαντική διότι δείχνει αφενός την πλήρη αποσάθρωση της ελληνικής κοινωνίας και αφετέρου την γενική διάλυση ενός κράτους.
Κατ’ αρχάς, όταν κάποιος Λεό Πατίτσας, μ ή οποιοσδήποτε γόνος εφοπλιστικής οικογένειας, σκέφτεται να κάνει πάρτι πάνω στο θωρηκτό Αβέρωφ και να καλέσει τους φίλους τους να γλεντήσουν για το γάμο του με τη μοντέλα, Μ. Χρουσαλά, αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει όριο. Κυρίως προσωπικό, από ανθρώπους υποτίθεται μορφωμένους και που θεωρούνται το μέλλον της χώρας. Χάθηκαν δηλαδή τα παραλιακά μαγαζιά, έπρεπε να κάνει το κομμάτι του στο Αβέρωφ; Εκεί που κρεμούσαν οι καπεταναίοι τ’ άρματα, γιατί να κρεμάσει η Χρουσαλά το… νυφικό της για να μην πούμε κάτι άλλο;
Επομένως, αν αυτοί οι άνθρωποι που πήραν μέρος στο γαμήλιο πάρτι δεν καταλαβαίνουν ότι καταπατούν την ιστορική μνήμη αυτού του τόπου, τότε το πρόβλημα είναι βαθύτατα κοινωνικό.
Από την άλλη, ποιος ήταν αυτός που έδωσε άδεια να γίνει δεξίωση στον Αβέρωφ; Δίνουν δεξιώσεις στο Αρχαιολογικό Μουσείο, ή εκεί που υπάρχουν τα εκθέματα του Μουσείου της Ακρόπολης; Ακόμη κι αν η άδεια δόθηκε δήθεν για εκδήλωση των Ποσειδωνίων χάθηκε ο κόσμος να κάνουν το πάρτι στην προβλήτα κι όχι πάνω στο πλοίο;
Ποιος ανόητος αποφάσισε ότι μπορεί να μετατρέψει την ιστορία της Ελλάδας, σε γκλάμορους πάρτι;
Άρα, το σύστημα δε λειτουργεί πλέον καθόλου, όταν οι κυβερνώντες δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι άλλο η υποταγή στην ιστορική συλλογική μνήμη κι άλλο στις… χαρούλες ενός εφοπλιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.