Ενας ανώτατος δικαστής καταγγέλλει: Στην Ελλάδα δικαιοσύνη δεν υπάρχει!!

Κάποτε, πριν μερικούς μήνες και στο ξεκίνημα της σημερινής μας “σοσιαλιστικής” όπως πιστεύαμε τότε, κυβέρνησης, με μία ανάρτησή μου ζήτησα από τους επίδοξους νεοσωτήρες μας και τους φώναξα:
“Από τη δικαιοσύνη ν’ αρχίσετε…”!!
Και το έκανα γιατί ήξερα πολύ καλά ότι η δικαιοσύνη στην Ελλάδα νοσεί βαρύτατα μέχρι θανάτου!
Ένοιωσα τον επιθανάτιο ρόγχο της, άμεσα στο πετσί μου, όταν πιστεύοντας ότι έχω τη δύναμη του δίκιου με το μέρος μου και ότι στην Ελλάδα υπάρχουν δικαστές και εισαγγελείς ακόμη, κατάγγειλα δύο μεγαλοδικηγόρους, επώνυμους και τηλεαστεράτους, η μία μάλιστα και γόνος πρώην βουλευτή, και πρώην ηγέτη πολιτικού κόμματος, διαχρονικού πολιτικού παράγοντα της χώρας μας, για αυταπόδεικτες παρανομίες τους, μεταξύ των οποίων και η αποδοχή προϊόντος εγκλήματος και η φοροδιαφυγή, καραμπινάτες, για τη μία, πιστεύοντας ότι κάποιος δικαστικός ή εισαγγελικός λειτουργός θα τους μαζέψει επιτέλους!!
Και τότε είδα πόσο βαθειά νυχτωμένη ήμουν!! Οι καταγγελθέντες από μένα, δικηγόροι, υπερασπιστές τότε, ενός μεγαλοαπατεώνα που διέφευγε επί 10ετία, παρότι είχε εξαπατήσει δεκάδες ανθρώπων καταστρέφοντας τη ζωή τους και είχε αποκομίσει, με βάση τις κατατεθειμένες σε βάρος του μηνύσεις και τα εκδοθέντα βουλεύματα και αποφάσεις, τουλάχιστον 1.800.000 Ευρώ, τα οποία έλεγε ο ίδιος, ότι τα είχε επενδύσει μάλιστα σε offshore εταιρείες, απαλλάχθηκαν “ελλείψει δόλου” με εισαγγελική διάταξη πρωτόδικα, ενός εισαγγελέα πλημμελειοδικών και μετά από προσφυγή μου, δευτεροβάθμια, με διάταξη ενός εισαγγελέα εφετών.
Δεν πίστευα στα μάτια μου…. έλεγα δεν είναι δυνατόν να μου συμβαίνει εμένα αυτό!! Δεν είναι δυνατόν να κατάπιαν αμάσητα τα όσα με ακράδαντα έγγραφα στοιχεία και με σύμμαχο την κοινή λογική κατάγγειλα σε βάρος τους!!!! Κι όμως …τα κατάπιαν!
Και στη συνέχεια, άρχισαν να κυνηγούν εμένα με αντίθετες μηνύσεις για ψευδή τους καταμήνυση… και  εντελώς παράνομα και αυθαίρετα  οι εισαγγελείς …δεν απάλλαξαν και μένα, τουλάχιστον, με διάταξη, παρότι δέχθηκαν ότι όσα κατάγγειλα ήταν αληθινά περιστατικά, και απλά οι καταγγελθέντες απαλλάχθηκαν για δήθεν έλλειψη δόλου τους…!!

Αντίθετα μου άσκησαν δίωξη και με κυνήγησαν και ακόμη με κυνηγούν! Κέρδισα δύο σοβαρές μάχες που έκριναν φυσικά και το αποτέλεσμα του πολέμου εναντίον μου και απέδειξαν ακράδαντα το αυταπόδεικτο δίκιο μου και το παράνομο της απαλλαγής των διωκτών μου!
Είχα ΜΙΑ ΝΙΚΗ τον Ιούνιο του 2008 και μία καθοριστική επιτυχία μου, το Μάιο του 2009!, στα ανώτατα και πολύ σκληρά μάλιστα, πειθαρχικά όργανα της υπηρεσίας μου. Παρόλα αυτά,  οι δύο αντίθετες ψευδομηνύσεις τους σε βάρος μου, ακόμη δεν έχουν καν φθάσει στο δικαστικό συμβούλιο, παρότι εκκρεμούν από το 2005 η πρώτη και 2006 η δεύτερη, όπως θα έπρεπε με απαλλακτική πρόταση του εισαγγελέα για να εκδοθεί απαλλακτικό βούλευμα για την πρώτη που βρίσκεται στην προανάκριση και απαλλακτική διάταξη για τη δεύτερη που βρίσκεται στην προκαταρκτική έρευνα ακόμη από το 2006!!!
Και ο λόγος της μεγάλης αυτής καθυστέρησής τους για μεν την πρώτη είναι ….”άγνωστος”, αλλά για μένα ευνόητος, για δε τη δεύτερη είναι γιατί δεν πάνε να καταθέσουν οι μηνυτές και οι μάρτυρές τους, παρότι έχουν κληθεί επανειλημμένως!! και ενώ η πταισματοδίκης περαίωσε τρεις φορές τη σχετική προκαταρκτική δικογραφία και την έστειλε στον εισαγγελέα για τα περαιτέρω, αυτός τη γυρνούσε πίσω, για περαιτέρω έρευνα και για να τους ξανακαλέσει!!!!!!!!!!!!!!!
Πιστεύω ότι καταλάβατε γιατί γίνεται αυτό? Φυσικά για να με κρατάνε όμηρο… γιατί αν περαιώσουν  τις δικογραφίες θα πρέπει να με απαλλάξουν!! Και φυσικά δεν το θέλουν αυτό και πετυχαίνουν “με τους δικούς τους τρόπους” να αιωρείται σε βάρος μου η κατηγορία με τις αυτονόητες συνέπειες βέβαια αυτού, για την προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική μου υπόσταση! 
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!
Αν μηνυτές είσαστε εσείς ή εγώ άραγε και όχι η επώνυμη δικηγόρος  και ο μεγαλόσχημος πρώην βουλευτής πατέρας της, θα μας έκαναν τη χάρη να μας καλούν ξανά και ξανά, επί 4 ολόκληρα έτη, μη περαιώνοντας την προκαταρκτική μάλιστα, δικογραφία, μέχρι να ευαρεστηθούμε να προσέλθουμε και να υποστηρίξουμε τη μήνυσή μας με στοιχεία και μάρτυρες??
Την απάντηση την αφήνω σε σας!!
Και για τους νομικούς της @παρέας λέω και τούτο επί πλέον. Η δεύτερη μήνυση της “κορούλας”, μου αποδίδει την κατηγορία ότι τη συκοφαντώ με τα υπομνήματα μου με τα οποία υποστήριξα τον εαυτό μου, στην πρώτη της μήνυση. Οι νομικοί καταλαβαίνετε ότι μία τέτοια μήνυση έπρεπε να είχε τεθεί στο αρχείο αμέσως, ως μη νόμιμη, αφού εγώ, ως κατηγορούμενη, είχα δικαίωμα να υποστηρίξω τον εαυτό μου ακόμη και με ψέμματα, πόσο μάλλον επιμένοντας στην αρχική μου άποψη ότι όσα κατάγγειλα με τη μήνυσή μου ήταν αληθινά και όχι ψευδή, όπως αθεμελίωτα και αόριστα με κατηγόρησαν!!
Θα μου πείτε γιατί τώρα σας είπα αυτή την προσωπική μου εμπειρία από την Ελληνική Δικαιοσύνη, που πιστεύω ότι θα έχει πολλά κοινά σημεία με τις εμπειρίες πολλών απλών Ελλήνων πολιτών που προσέτρεξαν σ’ αυτήν για να βρουν το δίκιο τους?
Σας την ανέφερα γιατί πρόσφατα ο Α΄ Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου κ. Παπανικολάου,  καταγγέλλει αυτά που εγώ εδώ και χρόνια βίωσα σε όλο τους το μεγαλείο και με επιβεβαιώνει πλήρως, μιλώντας γιαδιεφθαρμένα «παραδικαστικά κυκλώματα»”, για συγκάλυψη πολιτικών ή ποινικών ευθυνών για σκάνδαλα, και  εξυπηρέτηση άνομων συμφερόντων επωνύμων και ισχυρών”,
για το ότι “ούτε το κοινό περί δικαίου αίσθημα των πολιτών ικανοποιείται, ούτε η Δικαιοσύνη λειτουργεί με έναν τέτοιο τρόπο που οι πολίτες να αισθάνονται ότι υπάρχει μια Εξουσία που τους προστατεύει και ελέγχει κάθε ανομία”.
Εγώ τα έζησα όλα αυτά κ. Παπανικολάου και επειδή είχα το θάρρος να τα βάλω με αυτούς τους επώνυμους και ισχυρούς που λέτε,  είδα να κυνηγούν εμένα και τον απατεώνα πελάτη των φιρμάτων μεγαλοδικηγόρων, να τον έχουν ελεύθερο, παρά τις αμέτρητες μηνύσεις σε βάρος του  και τις φυγοδικίες του, και να ανακαλούν τα σωρεία των ενταλμάτων που είχαν εκδοθεί σε βάρος του!! Είδα ανακριτές να κάνουν τα στραβά μάτια και να τον αφήνουν να διαφεύγει και δικαστές να ανακαλούν τα εντάλματά του σωρηδόν, για τις ίδιες υποθέσεις που εκκρεμούσαν από το 1999 και πάλι σε προγενέστερο χρόνο τα είχαν ανακαλέσει,  ενώ τα θύματά του να είναι έτοιμα να κάνουν χαρακίρι!!
Και εγώ ρωτώ: Τώρα τα ειδε αυτά που καταγγέλλει ο κ. Παπανικολάου ?
Τόσα χρόνια στο δικαστικό αξίωμα και μάλιστα τα τελευταία στον Άρειο Πάγο δεν τα έβλεπε? Τι έκανε όταν ανώτατος εισαγγελέας τηλεφωνούσε στους υφιστάμενους του να “καθαρίσουν” τους διώκτες μου και να κυνηγήσουν εμένα και ενώ ήταν και πρόεδρος του Συμβουλίου Επιθεώρησης των Δικαστών τότε τι έκανε για τις αναφορές των παθόντων από τον παραπάνω απατεώνα, κατά των δικαστικών λειτουργών που για μένα ολοφάνερα παρέβησαν το καθήκον τους??
Είναι κι αυτός συνυπεύθυνος για το χάλι αυτής της δικαιοσύνης σήμερα που είναι όνειδος για τους Έλληνες πολίτες! Γι’ αυτό ας καταγγείλλει και τον εαυτό του!!!! Και ας μη κάνει ότι μόλις τώρα “ανοιξε τα μάτια του”!!
Συμφωνώ απόλυτα ότι όπως και αυτός λέει “αν δεν αποκατασταθεί  η Δικαιοσύνη ως άπαρτο κάστρο, λαμπρό και ασύλλητο οχύρωμα και αμυντήριο της Δημοκρατίας, ούτε θα επανέλθει η διασαλευθείσα εμπιστοσύνη των πολιτών προς την Δικαιοσύνη, ούτε ουσιαστική και μόνιμη έξοδος από την πολύπλευρη και πολυεπίπεδη κρίση που βιώνουμε θα υπάρξει στο εγγύς μέλλον.
Όμως πώς θα γίνει αυτό αν ο ίδιος δεν καταγγείλλει συγκεκριμένα και με ονοματεπώνυμο τα κυκλώματα αυτά που έπεσαν στην αντίληψή του και που τόλμησαν να πιέσουν και τον ίδιο για να παραβεί το καθήκον του?
Με ευχές και γενικά αναθέματα, όμως, τώρα στη δύση του δικαστικού του βίου και στην έξοδό του, λόγω συνταξιοδότησης, για μένα δεν γίνεται αποκατάσταση της τιμής της δικαιοσύνης.
Χωρίς να σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέττα κ. Παπανικολάου!


HellenicSpace

Σχόλια