Εξορία: "MADE IN USA.."


Εξορία ή εκτόπιση ονομάζεται η απομάκρυνση, εν είδει ποινής, κάποιου από την περιοχή ή το κράτος στο οποίο μένει, χωρίς να επιτρέπεται να επιστρέψει, η ζωή έξω από τα όρια της πατρίδας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η εξορία γίνεται χωρίς τη θέληση του εξοριζόμενου. Όταν η εξορία είναι ενσυνείδητη απόφαση ενός ανθρώπου, λέγεται ότι αυτός είναι αυτοεξόριστος.
Σε αρκετές περιπτώσεις η εξορία ταυτίζεται με κακουχίες και ταλαιπωρία, αλλά σε άλλες περιπτώσεις, η εξορία μπορεί να είναι ζωή με πολύ καλές συνθήκες, αν και μακριά από την πατρίδα του εξορισμένου.

Προχθές ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη Βουλή στις εξορίες του παππού του και του πατέρα του.
Συγκεκριμένα είπε: "Είμαι Έλληνας της διασποράς, οχι επειδή το επέλεξα, επειδη 2 φορές ο πατέρας μου βρέθηκε σε εξορία.." 
Για να δούμε όμως τι συνέβη με τον Ανδρέα Παπανδρέου....
"Με το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου του 1967, ο Ανδρέας Παπανδρέου συλλαμβάνεται και αφήνεται ελεύθερος μετά από πιέσεις των Ηνωμένων Πολιτειών το Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου" ( Βικιπαίδεια )

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ

 

 Διαβάστε και την μετάφραση: 

21 Ιουνίου 1967

Πρόεδρο Lyndon B. Johnson

Λευκός Οίκος

Ουάσιγκτον

Αγαπητε Πρόεδρε Τζόνσον,

Θέλω να σας ευχαριστήσω, από το βάθος της καρδιάς μου, για τη γρήγορη ανθρωπιστική δράση σας εξ ονόματος του συζύγου μου Ανδρέα και άλλων πολιτικών ηγετών σε εκείνες τις ημέρες αμέσως μετά από τη στρατιωτικη δράση.

Θα είμαστε για πάντα υποχρεώμενοι.

Με τιμή,

Μαργαρίτα C.Παπανδρέου

 Αυτή είναι ΕΞΟΡΙΑ φίλοι μου, σκληρή, δύσκολη,  με κακουχίες , ταλαιπωρία και πάνω από όλα 

MADE IN USA !!!!!

Σχόλια