ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εάν το κόμμα μου ψηφίσει “Ναι”, εγώ παραιτούμαι.

Δημοσιεύθηκε από olympiada
Ο Πάνος Καμμένος έσωσε την τιμή της δημοκρατίας. Οι δηλώσεις του σήμερα το πρωΐ στη ΝΕΤ πρέπει να αποτελέσουν εφαλτήριο της “Νέας Μεταπολίτευσης”, εφαλτήριο της πραγματικής κάθαρσης του δημοσίου βίου, σημείο αναφοράς γι’ αυτούς που βάζουν την πατρίδα πάνω από το τομάρι τους.
“Εάν το κόμμα μου ψηφίσει ΝΑΙ στο ΔΝΤ, εγώ θα παραιτηθώ από την πολιτική”
“Δεν πήρα λαϊκή εντολή για να εκχωρήσω Εθνική κυριαρχία”
“Θέλω αύριο να μπορώ να κοιτάω τα παιδιά μου στα μάτια”.
Να θυμάστε αυτές τις εκφράσεις γιατί κρύβουν μέσα τους το νόημα των αγώνων και των ποταμών αίματος που χύθηκαν για μία ελεύθερη, δημοκρατική Ελλάδα. Κάθε θυσία για την Πατρίδα και την αποτίναξη των Τυράννων έχει αυτές τις βασικές αρχές.
Να σημειωθεί ότι οι “ινστρούχτορες” της ΝΕΤ πήγαν να εμποδίσουν τις δηλώσεις του και ο ίδιος μπήκε μέσα στο στούντιο “με τσαμπουκά” όταν αντιλήφθηκε τι πάει να γίνει.
Σημείωση δική μας: ΟΧΙ Πάνο. ΔΕΝ θα παραιτηθείς. Να παραιτηθούν όλα τα ασπόνδυλα που δεν έχουν καταλάβει τι διάολο κάνουν εκεί μέσα. Πάει ο καιρός που σε αυτή τη χώρα θα επιπλέουν τα ρεμάλια και οι απατεώνες εκτοπίζοντας όποιον έχει φιλότιμο.
Επειδή λοιπόν παρακολουθούμε στενά και τον αγώνα σου για τη Siemens, αλλά και μετά τις σημερινές σου δηλώσεις, θα σου κάνουμε και εμείς ένα δώρο: Το μεσημέρι δημοσιεύουμε το “χαμένο” ένταλμα σύλληψης για τα καθάρματα της Siemens για να καταλάβει ο λαός ΠΟΥ πήγαν τα λεφτά.
ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ, ΠΟΣΑ, ΟΛΑ.

Σχόλια