H εθνική οικονομία χάνει αρκετά δισ. €, από την μη εκμετάλλευση της γενικής αεροπορίας στην χώρα μας, που είναι υπερ-πολύτιμα -ειδικά σε αυτήν την πολύ κρίσιμη στιγμή- για την Ελλάδα, ήταν το κύριο συμπέρασμα από το 5ο επιστημονικό συνέδριο "Αερομεταφορές-Παρόν & μέλλον", με δύο θεματικές ενότητες: "Ίδρυση αεροπορικού επιμελητηρίου" &"Αξιοποίηση γενικής αεροπορίας, για οικονομική & τουριστική ανάπτυξη", που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του υπουργείου ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΥ. Η αξιοποίηση της ανεκμετάλλευτης στην χώρα μας γενικής αεροπορίας, προκειμένου να επέλθει οικονομική και τουριστική ανάπτυξη, ιδιαιτέρως στις περιοχές όπου βρίσκονται τα κατά τόπους-περιφερειακά κυρίως- αεροδρόμια. Επίσης, κοινό συμπέρασμα όλων των ομιλητών- ήταν και το ότι είναι πλέον επιτακτική και αδήριτη η ανάγκη της -όσο το συντομότερο δυνατόν- ίδρυσης αεροπορικού επιμελητηρίου!
Το συνέδριο έληξε με την δέσμευση των συμμετεχόντων, ότι το απόσταγμα του συνεδρίου θα προωθηθεί στους εντός κι εκτός Ελλάδος αρμοδίους φορείς, προκειμένου να αρχίσει η υλοποίηση των απαιτούμενων διαδικασιών, ώστε να γίνει πραγματικότητα η ίδρυση αεροπορικού επιμελητηρίου και η αξιοποίηση της γενικής αεροπορίας, για οικονομική & τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας.
Το εν λόγω συνέδριο διοργανώθηκε από την "iForce Επικοινωνίες Α.Ε.", με την συνεργασία της Π.Ε.Ι.Π.Σ.Α.Δ.Υ. [που εκπροσωπεί όλες τις συνδικαλιστικές ενώσεις των ιπταμένων σε όλους τους επιμέρους δημόσιους τομείς (Αστυνομία, Λιμενικό, Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ κ.λπ.)], την υποστήριξη της CIEL AIRLINES & της DIDAVIA, καθώς και με την ευγενική χορηγία του "Δ.Α.Α. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ".
Το εν λόγω συνέδριο διοργανώθηκε από την "iForce Επικοινωνίες Α.Ε.", με την συνεργασία της Π.Ε.Ι.Π.Σ.Α.Δ.Υ. [που εκπροσωπεί όλες τις συνδικαλιστικές ενώσεις των ιπταμένων σε όλους τους επιμέρους δημόσιους τομείς (Αστυνομία, Λιμενικό, Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ κ.λπ.)], την υποστήριξη της CIEL AIRLINES & της DIDAVIA, καθώς και με την ευγενική χορηγία του "Δ.Α.Α. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ".
Οι εισηγητών του σεμιναρίου
Κατά σειρά, στο συνέδριο έλαβαν τον λόγο οι εξής εισηγητές:
1.Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια επικοινωνίας & marketing του "Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος",
2.ΙωάννηςΣυριόπουλος, Αστυνόμος, πρόεδρος της Πανελληνίου Ενώσεως Ιπταμένων Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών [Π.Ε.ΙΠ.Σ.Α.Δ.Υ.],
3.ΓιώργοςΒερνίκος, πρόεδρος της "Vernicos Yachts & Holdings", αντιπρόεδρος του "Ελληνικού Νηογνώμονα", ως αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ,
4.Γεώργιος Νικόλαος Χειμάρας, Τεχνικός Σύμβουλος,
5.Hλίας Λάππας, Αεροναυπηγός Π.Α., διδάσκων στο "Τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών του Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας",
6. Cpt Σταύρος Αναστασιάδης, Ταξίαρχος [ε.α.] Π.Α., Training manager της ArGo Airways,
7.Παναγιώτης Neufelt, Aviation Specialist, πρόεδρος Ciel Airlines S.A. &
8.Καθηγ. Αγνή Βλαβιανού Αρβανίτη, πρόεδρος "Διεθνούς Οργάνωσης Βιοπολιτικής".
Αναλυτική παρέμβαση έκανε ο Cpt Νικόλαος Δασκαλάκης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της "DSK Group of companies".
Κατά σειρά, στο συνέδριο έλαβαν τον λόγο οι εξής εισηγητές:
1.Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια επικοινωνίας & marketing του "Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος",
2.ΙωάννηςΣυριόπουλος, Αστυνόμος, πρόεδρος της Πανελληνίου Ενώσεως Ιπταμένων Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών [Π.Ε.ΙΠ.Σ.Α.Δ.Υ.],
3.ΓιώργοςΒερνίκος, πρόεδρος της "Vernicos Yachts & Holdings", αντιπρόεδρος του "Ελληνικού Νηογνώμονα", ως αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ,
4.Γεώργιος Νικόλαος Χειμάρας, Τεχνικός Σύμβουλος,
5.Hλίας Λάππας, Αεροναυπηγός Π.Α., διδάσκων στο "Τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών του Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας",
6. Cpt Σταύρος Αναστασιάδης, Ταξίαρχος [ε.α.] Π.Α., Training manager της ArGo Airways,
7.Παναγιώτης Neufelt, Aviation Specialist, πρόεδρος Ciel Airlines S.A. &
8.Καθηγ. Αγνή Βλαβιανού Αρβανίτη, πρόεδρος "Διεθνούς Οργάνωσης Βιοπολιτικής".
Αναλυτική παρέμβαση έκανε ο Cpt Νικόλαος Δασκαλάκης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της "DSK Group of companies".
Τις εργασίες του συνεδρίου, παρακολούθησαν πολλά στελέχη μεταφορικών και μη επιχειρήσεων, καθηγητές και εκπρόσωποι αρμόδιων Αρχών και φορέων του κλάδου, πολλοί τελειόφοιτοι της "Σχολής Ικάρων", καθώς και φοιτητές του τμήματος "Τεχνολογίας αεροσκαφών του Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας".
Τον συντονισμό του συνεδρίου έκανε ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Μοζ ο οποίος -μεταξύ άλλων- τόνισε ότι "τέτοιες προσπάθειες είναι σημαντικές για την ζύμωση ιδεών και την ανάδειξη θέσεων και προτάσεων, που πραγματικά μπορούν να συντείνουν ουσιαστικά στην προώθηση των αεροπορικών ζητημάτων".
Τον συντονισμό του συνεδρίου έκανε ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Μοζ ο οποίος -μεταξύ άλλων- τόνισε ότι "τέτοιες προσπάθειες είναι σημαντικές για την ζύμωση ιδεών και την ανάδειξη θέσεων και προτάσεων, που πραγματικά μπορούν να συντείνουν ουσιαστικά στην προώθηση των αεροπορικών ζητημάτων".
Το συνέδριο έληξε με την δέσμευση των συμμετεχόντων, ότι το "απόσταγμα" του συνεδρίου θα προωθηθεί στους -εντός κι εκτός Ελλάδος- αρμοδίους φορείς, προκειμένου να αρχίσει η υλοποίηση των απαιτούμενων διαδικασιών, ώστε να γίνει πραγματικότητα η ίδρυση αεροπορικού επιμελητηρίου και η αξιοποίηση της γενικής αεροπορίας, για οικονομική & τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.