Ας λειτουργήσουμε ενωτικά για το καλό της μεγάλης μας Οργάνωσης, της μεγαλύτερης πολιτικής νεολαίας του τόπου, της ΟΝΝΕΔ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΝΝΕΔ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΞΙΩΤΗΣ
«Φίλοι και φίλες ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ,
Ας  λειτουργήσουμε ενωτικά για το καλό της μεγάλης μας Οργάνωσης, της μεγαλύτερης πολιτικής νεολαίας του τόπου, της ΟΝΝΕΔ.
Τώρα είναι η ώρα της ειρηνικής και νηφάλιας προσέλευσης στις κάλπες, για να πετύχουμε μία αδιατάρακτη ψηφοφορία εκλογής του αυριανού μας Προέδρου.
Μετά το αίσιον πέρας της εκλογής της 18ης Απριλίου θα έχουμε όλο τον απαραίτητο χρόνο μπροστά μας για να δούμε και ΝΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, που συνέβησαν κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και που σχετίζονται με την εσπευσμένη αποχώρησή μου από  την διαδικασία. Όταν όλα θα έχουν πλέον τελειώσει. Με καθαρό μυαλό και με καθαρές κουβέντες.
Θέλω να γνωρίζετε ότι αν υπήρχε έστω και λίγος παραπάνω χρόνος για να ηρεμήσουν τα πνεύματα μέσα στις τάξεις τη ΟΝΝΕΔ, εγώ δεν θα είχα σε καμία περίπτωση θέσει στην διάθεση του Προέδρου της ΝΔ την παραίτησή μου.
Η ειλικρινής πρόθεσή μου να παραμείνω υποψήφιος Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ μέχρι τέλους μαζί σας και κοντά σας, με ώθησε να μην ταχθώ με το μέρος κανενός από τους άλλους δύο συνυποψηφίους μου. Σέβομαι την γνώμη σας και την παρουσία σας στο πλευρό μου και θεωρώ αυτονόητο να ψηφίσετε κατά συνείδηση και όπως εσείς πιστεύετε.  
Ελπίζω η δική μου απουσία, που έγινε με μοναδικό γνώμονα το καλό της παράταξής μας, να λειτουργήσει ενωτικά και να δικαιωθεί μέσα από την δική σας παρουσία, μαζικά και ήρεμα στις κάλπες αύριο.
Εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον Κώστα και τον Ανδρέα, από καρδιάς.
Υπόσχομαι ότι από ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚAI ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ.
ΒΑΣΙΛΗΣ-ΦΟΙΒΟΣ ΑΞΙΩΤΗΣ

Σχόλια