40 χρόνια πέρασαν και πάλι η DEUTSCHE WELLE μπροστά μου...

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός (πριν 40 χρόνια), ο πατέρας μου κάθε βράδυ στις 8, άνοιγε το ράδιο για να ακούσει το πρόγραμμα της DEUTSCHE WELLE.
Στα χρόνια της χούντας  ενημέρωση ήταν ελεγχόμενη και δύσκολη και ήθελε να μάθει, να ακούσει τι γίνεται στη χώρα μας και να ενημερωθεί.
Από τότε πολλά άλλαξαν η δημοκρατία αποκαταστάθηκε και εδραιώθηκε και η τεχνολογία μπήκε για τα καλά στη ζωή μας. 
Το ραδιόφωνο υποβαθμίστηκε, η τηλεόραση μπήκε στα σπίτια μας και τα τελευταία δέκα χρόνια το διαδίκτυο παίζει επικυρίαρχο λόγο και έχει γίνει αναγκαιότητα.
Οι ειδήσεις και οι πληροφορίες είναι άμεσα και εύκολα προσβάσιμες, αλλά χρειάζεται να έχει κανείς αναπτυγμένα φίλτρα και "εκπαίδευση" για να ξεχωρίζει τα σκουπίδια.
Τους τελευταίους 5 μήνες στο διαδίκτυο οι ειδήσεις για την Ελλάδα, έχουν πολλαπλασιασθεί με γεωμετρική ακρίβεια.
Θα μου πείτε υπάρχει η κρίση η οικονομική και μέχρι ένα σημείο ήταν αναμενόμενο.
Μιλάμε όμως για δεκαπλασιασμό του όγκου των πληροφοριών, άρθρων, αναλύσεων και video στο διαδίκτυο.
Εκτός από τα σοβαρά και έγκυρα (ξένα) μέσα και ιστοτόπους που είναι πολλά και αξιόλογα, ο κάθε "πικραμένος γράφει το μακρύ του και το κοντό του". 
Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά στους ξένους ιστοτόπους και ΜΜΕ, γράφουν και αναλύουν...
Σε αντίθεση με τα δικά μας ΜΜΕ που μάλλον "περί άλλων τυρβάζουν".
Αυτό είναι ανησυχητικό, όμως πιο ανησυχητικό είναι το ότι:
Ποτέ δεν φανταζόμουνα ότι μετά από 40 χρόνια, πάλι θα έβρισκα μπροστά μου την DEUTSHE WELLE, για να "ψαρέψω" καμιά είδηση για την χώρα μου......

Σχόλια