Χίλια μέτρα δρόμου με μεγάλη ιστορία διασώζεται στο Ποικίλο όρος. Το λιθόστρωτο αυτό τμήμα της αρχαίας Ιεράς Οδού, είναι ορατό σε μεγάλο του τμήμα, βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε δημόσια δασική έκταση και θα μπορούσε να συντηρηθεί και να διασωθεί.
Όπως τονίζει η Διαρκής Κίνηση Χαϊδαρίου από τα 22 χιλιόμετρα της αρχαίας Ιεράς οδού ( Μνημείου Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς ) τα 19 περίπου βρίσκονται κάτω από τον οικιστικό ιστό ή έχουν καταστραφεί.
«Τα 1000 άθικτα μέτρα στο Ποικίλο βρίσκονται σε ΔΗΜΟΣΙΑ δασική έκταση, είναι ΟΡΑΤΑ σε μεγάλο τους τμήμα ΚΑΙ παραμένουν στο ίδιο ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ( για πόσο ακόμα; ) αττικό τοπίο από την αρχαιότητα.
Άρα, από τη στιγμή που δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και δεν απαιτούνται μεγάλα κονδύλια για την ανασκαφή , θα έπρεπε ήδη να υπάρχει μέριμνα για την προστασία και ανάδειξη του αρχαίου δρόμου αλλά και του τοπίου που τον περιβάλλει!!!
Mε δεδομένο, όμως , ότι τα ίχνη της Ιεράς Οδού στο τμήμα της που βρίσκεται στο άλσος Δαφνίου όχι μόνο δεν προστατεύθηκαν, όχι μόνο δεν υπήρξε πρόνοια να αναδειχθούν, αλλά και σκεπάστηκαν από τόνους χώματος κατά τις εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας της ΕΡΓΟΣΕ, με δεδομένο επίσης το ότι από την επερχόμενη διάνοιξη των Νέων Οδικών Αξόνων και της Περιφερειακής Αιγάλεω απειλείται, μαζί με την ποιότητα της ζωής μας, και το υπόλοιπο τμήμα της Ιεράς Οδού, είναι επιτακτική ανάγκη να υπερασπίσουμε εμείς τον αρχαιότερο δρόμο της Ευρώπης που κινδυνεύει άμεσα από τις μπουλντόζες της άνευ όρων 'ανάπτυξής' τους».
Όπως τονίζει η Διαρκής Κίνηση Χαϊδαρίου από τα 22 χιλιόμετρα της αρχαίας Ιεράς οδού ( Μνημείου Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς ) τα 19 περίπου βρίσκονται κάτω από τον οικιστικό ιστό ή έχουν καταστραφεί.
«Τα 1000 άθικτα μέτρα στο Ποικίλο βρίσκονται σε ΔΗΜΟΣΙΑ δασική έκταση, είναι ΟΡΑΤΑ σε μεγάλο τους τμήμα ΚΑΙ παραμένουν στο ίδιο ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ( για πόσο ακόμα; ) αττικό τοπίο από την αρχαιότητα.
Άρα, από τη στιγμή που δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και δεν απαιτούνται μεγάλα κονδύλια για την ανασκαφή , θα έπρεπε ήδη να υπάρχει μέριμνα για την προστασία και ανάδειξη του αρχαίου δρόμου αλλά και του τοπίου που τον περιβάλλει!!!
Mε δεδομένο, όμως , ότι τα ίχνη της Ιεράς Οδού στο τμήμα της που βρίσκεται στο άλσος Δαφνίου όχι μόνο δεν προστατεύθηκαν, όχι μόνο δεν υπήρξε πρόνοια να αναδειχθούν, αλλά και σκεπάστηκαν από τόνους χώματος κατά τις εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας της ΕΡΓΟΣΕ, με δεδομένο επίσης το ότι από την επερχόμενη διάνοιξη των Νέων Οδικών Αξόνων και της Περιφερειακής Αιγάλεω απειλείται, μαζί με την ποιότητα της ζωής μας, και το υπόλοιπο τμήμα της Ιεράς Οδού, είναι επιτακτική ανάγκη να υπερασπίσουμε εμείς τον αρχαιότερο δρόμο της Ευρώπης που κινδυνεύει άμεσα από τις μπουλντόζες της άνευ όρων 'ανάπτυξής' τους».
Aπό: e-αυτοδιοίκηση
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.