Διαβάστε πιο κάτω σχετικά με την απόφαση της Ν.Δ το 2005, για κατάργηση των οργανωμένων δημοσιογραφικών αποστολών που συνοδεύουν τον Πρωθυπουργό στα επίσημα ταξίδια στο εξωτερικό, το κοστος των ταξιδιών και τις αντιδράσεις των δημοσιογράφων.....
Αυτά γινόνταν τότε, στο "χθές", από την "κακή και σπάταλη Δεξιά Κυβέρνηση"
Τι γίνεται σήμερα μετά από 4 χρόνια:
-"Απόβαση" στην Κοπεγχάγη, σε μια εποχή που η Ελλάδα καλείται να σφίξει το ζωνάρι και να μετράει και το τελευταίο ευρώ,έλαβε η παρουσία τουλάχιστον 80 Ελλήνων για την παρακολούθηση των εργασιών της Παγκόσμιας Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή.
Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου και κάντε τις συγκρίσεις ανάμεσα στο "Χθές" και στο "Σήμερα"...
Τα συμεράσματα δικά σας...
ΤΟ ΧΘΕΣ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ
(Ακολουθεί απόσπασμα, http://www.hri.org/news/greek/kyber/2005/05-09-01.kyber.html)
......
ΚΑΚΑΛΗΣ: Ήθελα να ρωτήσω, με ποια κριτήρια η κυβέρνηση αποφάσισε την κατάργηση των οργανωμένων δημοσιογραφικών αποστολών που συνοδεύουν τον Πρωθυπουργό στα επίσημα ταξίδια στο εξωτερικό. Η κυβέρνηση αδιαφορεί για το γεγονός ότι το δικαίωμα στην ενημέρωση του ελληνικού λαού γίνεται υπόθεση των λίγων και ισχυρών συγκροτημάτων;
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Τα ταξίδια αυτά είναι σίγουρα ένα τεράστιο οικονομικό κόστος. Μπορώ, εάν θέλετε, να σας προμηθεύσω με συγκεκριμένα στοιχεία. Υπάρχουν περικοπές τις οποίες οφείλουμε να κάνουμε συνολικά στον προϋπολογισμό, στα δημόσια έξοδα. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται η περικοπή των ταξιδιών ή των περισσοτέρων ταξιδιών. Δεν είναι μια απόφαση που τη λάβαμε με χαρά. Είναι μια απόφαση που πρέπει να ληφθεί. Είναι πολύ μεγάλα τα έξοδα που γίνονται. Βεβαίως, στην ενημέρωση πρόσβαση έχουν οι πάντες. Δεν αποκλείεται κανείς.
ΚΑΚΑΛΗΣ: Το μείζον θέμα παραμένει και είναι, κατά τη γνώμη μου, πολιτικό. Είναι το θέμα της ενημέρωσης του ελληνικού λαού, το οποίο πλέον γίνεται υπόθεση ολίγων. Αλλά, επιπλέον εάν είναι οικονομικό θέμα.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι θέμα των ολίγων γιατί μιλάμε για ΜΜΕ, τα οποία είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Εσείς πιστεύετε ότι το Δημόσιο πρέπει να επιδοτεί ιδιωτικές επιχειρήσεις;
ΚΑΚΑΛΗΣ: Το Δημόσιο πρέπει να συμβάλλει, αν μη τι άλλο, στο θέμα της ενημέρωσης.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Συμβάλλει και να σας πω πως: Και η δική σας εφημερίδα, όπως και οι υπόλοιπες, που κυκλοφορούν πανελλαδικά κοστίζουν στο ελληνικό Δημόσιο περίπου 700.000 ευρώ το μήνα για την διακίνησή τους. Το γνωρίζετε αυτό; Αυτό δεν κόπηκε. Είναι περίπου 700.000 ευρώ το μήνα, τα οποία πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο για τη διακίνηση -με αεροπλάνα ή άλλα μέσα- των εφημερίδων, οι οποίες είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Δεν γίνονται, λοιπόν, περικοπές γενικώς και αορίστως. Κάνουμε περικοπές σε έξοδα, τα οποία αφορούν ταξίδια του Πρωθυπουργού. Αντί να επαινεθεί αυτή η προσπάθεια, υπάρχει κρίση ή κατάκριση;
ΚΑΚΑΛΗΣ: Σαφώς υπάρχει, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν είναι θέμα οικονομικό, γιατί ο Πρωθυπουργός δεν έρχεται μαζί μας σε ένα αεροπλάνο, στις δημοσιογραφικές αποστολές, ώστε να υπάρχουν.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί το κόστος είναι πολύ μεγάλο.
ΚΑΚΑΛΗΣ: Μα, ένα αεροπλάνο θα υπάρχει, ενώ τώρα υπάρχουν.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι ένα αεροπλάνο.
ΚΑΚΑΛΗΣ: Ένα αεροπλάνο. Ο Πρωθυπουργός τώρα επιλέγει το δικό του αεροπλάνο.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Πρόκειται για κόστος, το οποίο αναλύεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε κάθε ταξίδι.
ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
Ελληνική απόβαση στην Κοπεγχάγη
(Απόσπασμα άρθρου το ΒΗΜΑ, http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=305683&dt=20/12/2009 )
Τη ΜΟΡΦΗ... απόβασης στην Κοπεγχάγη, σε μια εποχή που η Ελλάδα καλείται να σφίξει το ζωνάρι και να μετράει και το τελευταίο ευρώ,έλαβε η παρουσία τουλάχιστον 80 Ελλήνων για την παρακολούθηση των εργασιών της Παγκόσμιας Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή. Κυβερνητικά στελέχη, βουλευτές και διπλωμάτες, πλαισιωμένοι από μια εντυπωσιακή πλειάδα συμβούλων και υπηρεσιακών παραγόντων σε υπουργεία, αλλά και από μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων,ταξίδεψαν ως τη Δανία,με επικεφαλής τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου. ......
Αυτά γινόνταν τότε, στο "χθές", από την "κακή και σπάταλη Δεξιά Κυβέρνηση"
Τι γίνεται σήμερα μετά από 4 χρόνια:
-"Απόβαση" στην Κοπεγχάγη, σε μια εποχή που η Ελλάδα καλείται να σφίξει το ζωνάρι και να μετράει και το τελευταίο ευρώ,έλαβε η παρουσία τουλάχιστον 80 Ελλήνων για την παρακολούθηση των εργασιών της Παγκόσμιας Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή.
Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου και κάντε τις συγκρίσεις ανάμεσα στο "Χθές" και στο "Σήμερα"...
Τα συμεράσματα δικά σας...
ΤΟ ΧΘΕΣ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
Αθήνα, 1η Σεπτεμβρίου 2005
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ
(Ακολουθεί απόσπασμα, http://www.hri.org/news/greek/kyber/2005/05-09-01.kyber.html)
......
ΚΑΚΑΛΗΣ: Ήθελα να ρωτήσω, με ποια κριτήρια η κυβέρνηση αποφάσισε την κατάργηση των οργανωμένων δημοσιογραφικών αποστολών που συνοδεύουν τον Πρωθυπουργό στα επίσημα ταξίδια στο εξωτερικό. Η κυβέρνηση αδιαφορεί για το γεγονός ότι το δικαίωμα στην ενημέρωση του ελληνικού λαού γίνεται υπόθεση των λίγων και ισχυρών συγκροτημάτων;
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Τα ταξίδια αυτά είναι σίγουρα ένα τεράστιο οικονομικό κόστος. Μπορώ, εάν θέλετε, να σας προμηθεύσω με συγκεκριμένα στοιχεία. Υπάρχουν περικοπές τις οποίες οφείλουμε να κάνουμε συνολικά στον προϋπολογισμό, στα δημόσια έξοδα. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται η περικοπή των ταξιδιών ή των περισσοτέρων ταξιδιών. Δεν είναι μια απόφαση που τη λάβαμε με χαρά. Είναι μια απόφαση που πρέπει να ληφθεί. Είναι πολύ μεγάλα τα έξοδα που γίνονται. Βεβαίως, στην ενημέρωση πρόσβαση έχουν οι πάντες. Δεν αποκλείεται κανείς.
ΚΑΚΑΛΗΣ: Το μείζον θέμα παραμένει και είναι, κατά τη γνώμη μου, πολιτικό. Είναι το θέμα της ενημέρωσης του ελληνικού λαού, το οποίο πλέον γίνεται υπόθεση ολίγων. Αλλά, επιπλέον εάν είναι οικονομικό θέμα.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι θέμα των ολίγων γιατί μιλάμε για ΜΜΕ, τα οποία είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Εσείς πιστεύετε ότι το Δημόσιο πρέπει να επιδοτεί ιδιωτικές επιχειρήσεις;
ΚΑΚΑΛΗΣ: Το Δημόσιο πρέπει να συμβάλλει, αν μη τι άλλο, στο θέμα της ενημέρωσης.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Συμβάλλει και να σας πω πως: Και η δική σας εφημερίδα, όπως και οι υπόλοιπες, που κυκλοφορούν πανελλαδικά κοστίζουν στο ελληνικό Δημόσιο περίπου 700.000 ευρώ το μήνα για την διακίνησή τους. Το γνωρίζετε αυτό; Αυτό δεν κόπηκε. Είναι περίπου 700.000 ευρώ το μήνα, τα οποία πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο για τη διακίνηση -με αεροπλάνα ή άλλα μέσα- των εφημερίδων, οι οποίες είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Δεν γίνονται, λοιπόν, περικοπές γενικώς και αορίστως. Κάνουμε περικοπές σε έξοδα, τα οποία αφορούν ταξίδια του Πρωθυπουργού. Αντί να επαινεθεί αυτή η προσπάθεια, υπάρχει κρίση ή κατάκριση;
ΚΑΚΑΛΗΣ: Σαφώς υπάρχει, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν είναι θέμα οικονομικό, γιατί ο Πρωθυπουργός δεν έρχεται μαζί μας σε ένα αεροπλάνο, στις δημοσιογραφικές αποστολές, ώστε να υπάρχουν.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί το κόστος είναι πολύ μεγάλο.
ΚΑΚΑΛΗΣ: Μα, ένα αεροπλάνο θα υπάρχει, ενώ τώρα υπάρχουν.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι ένα αεροπλάνο.
ΚΑΚΑΛΗΣ: Ένα αεροπλάνο. Ο Πρωθυπουργός τώρα επιλέγει το δικό του αεροπλάνο.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Πρόκειται για κόστος, το οποίο αναλύεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε κάθε ταξίδι.
ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
Ελληνική απόβαση στην Κοπεγχάγη
(Απόσπασμα άρθρου το ΒΗΜΑ, http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=305683&dt=20/12/2009 )
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.